Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00539029/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z nadwoziem typu wywrotka na potrzeby ZGKiM w Stąporkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W STĄPORKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290011929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (41) 374 20 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.stepien@zgkim.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgkim.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2da2f8a-984f-4588-8337-222679ca0bc71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z nadwoziem typu wywrotka na potrzeby ZGKiM w Stąporkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2da2f8a-984f-4588-8337-222679ca0bc7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00262217/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojazdu ciężarowego do 3,5 t z nadwoziem typu wywrotka na potrzeby ZGKiM w Stąporkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGKiM.ZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu typu ciężarowego, o DMC do 3,5t ze skrzynią ładunkową typu wywrotka.
Pojazd przeznaczony będzie do prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych i terenów zielonych na terenie gminy, transportu i rozładunku materiałów budowlanych na drogach i w magazynach, remontów cząstkowych nawierzchni, zimowego utrzymania dróg
Dostawa zostanie wykonana do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Stąporkowie, Plac Wolności 14, 26-220 Stąporków. Samochód winien być nowy, nieużytkowany, rok produkcji nie wcześniej niż 2025 r., nierejestrowany (dopuszcza się możliwość rejestracji pojazdu wyłącznie na dealera, dokonaną przez niego samego). Przebieg pojazdu w momencie wydania Zamawiającemu nie powinien być większy niż 200 km
Ogólna specyfikacja dostarczanego pojazdu (podwozie):
a) Dopuszczalna masa całkowita - do 3,5t
b) Typ podwozia - tylna oś bliźniacza (podwójne koła)
c) Kabina - min. 6 miejsc siedzących w kabinie
d) Silnik - min. 2400 cm3, rodzaj paliwa: diesel
e) Moc silnika - min. 160KM
f) Typ skrzyni biegów - manualna, 6-stopniowa
Pojazd musi być dostarczony wraz z zamontowanym już nadwoziem typu wywrotka, o następujących parametrach:
a) Wymiary
Długość - min 2,90 m
Szerokość - min. 2,05 m
Wysokość burty - min. 40 cm
b) System wywrotu - hydrauliczny
c) Sterowanie - z kabiny kierowcy za pomocą pilota
d) Wywrotka - 3-stronna; wywrot do tyłu i na boki
e) Burty:
Boczne - niedzielone, stalowe
Tylna - stalowa, uchylana w dwóch płaszczyznach (góra, dół)
Zamawiający wymaga, aby pojazd (zarówno podwozie, jak i nadwozie wywrotki) posiadały autoryzowaną sieć serwisową w Polsce, z pełnym dostępem do serwisu i części zamiennych. Zamawiający ze względu na późniejsze koszty eksploatacji wymaga, aby maksymalna odległość z siedziby Zamawiającego do autoryzowanego stacjonarnego serwisu podwozia nie była większa niż w promieniu 60 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raider System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592057701
7.3.3) Ulica: Transportowców
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-672
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI STĄPORKÓW
więcej: przetargi STĄPORKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu na podstawie umowy leasingu.
- Zakup i dostawa 2 sztuk nowych samochodów osobowo-dostawczych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach" - dostawa sprzętu
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





