eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok"Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200149196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. George’a Smitha Pattona 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-688

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f34d55d7-7c34-4f64-a813-d6f52912d35a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043770/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługa sprzątania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Pełna informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, zawarta jest w Rozdziale II SWZ.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje minimalne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy, tj.:
8.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
8.2 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10 4, wszystkie dystrybucje Linuxa, lub ich nowsze wersje;
8.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa;
8.4 włączona obsługa JavaScript;
8.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
8.6 szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
8.7 oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9. Zalecenia Zamawiającego, dotyczące przesyłanej korespondencji:
9.1 Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z “Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
9.2 Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
9.3 W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
9.4 Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików wygenerowanych do podpisu podpisem zaufanym, którego
wartość dopuszczalna wynosi nie więcej niż 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików wygenerowanych do podpisywania
podpisem osobistym w aplikacji eDoApp, którego wartość dopuszczalna wynosi nie więcej niż 5 MB.
9.5 Każdorazowo Wykonawca po podpisaniu dokumentu elektronicznego profilem zaufanym lub podpisem osobistym powinien
dokonać weryfikacji poprawności złożonego podpisu, z zachowaniem dopuszczalnych wartości maksymalnych wielkości
podpisanych plików, dla podpisu zaufanego nie przekraczającego wartości równej 10 MB oraz podpisu osobistego 5MB.
9.6 Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
9.7 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9.8 Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Podczas podpisywania plików zaleca
się stosowanie algorytmu skrótu bądź wyższy SHA2.
9.9 Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
9.10 Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
9.11 Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.

Pełne informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w Rozdziale II SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku, ul. gen. George’a Smitha Pattona 8, 15-688 Białystok (dalej: „ROPS”).
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@rops-bialystok.pl
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez ROPS jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku” , nr postępowania: DZP.26.62.2025, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, obowiązku sprawozdawczego, potwierdzenia kwalifikowalności wydatków a także w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
4. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu realizacji przez Administratora zadań statutowych w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024 poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa PZP” oraz wypełnienia obowiązków związanych z archiwizowaniem dokumentów. Po ustaniu celu pierwotnego dane będą przetwarzane w celach archiwalnych, kontrolnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami szczególnymi. W przypadku zawarcia umowy – dane będą również przetwarzane w celach wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami, archiwizacją na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. właściwymi przepisami szczególnymi, także w celu zawarcia i realizacji umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; dane mogą zostać również powierzone tzw. podmiotom przetwarzającym na podstawie odpowiednich instrumentów prawnych (np. firma hostingowa, informatyczna, z zakresu ochrony danych osobowych), a także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej; organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

Pełne informacje w zakresie RODO zostały określone w rozdziale III SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.62.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę sprzątania i utrzymania w czystości ( z użyciem sprzętu Wykonawcy) pomieszczeń i obiektów użytkowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku.

Zamówienie obejmujące usługę sprzątania z podziałem na trzy części:

Część I: Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości (z użyciem sprzętu Wykonawcy) pomieszczeń użytkowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej mieszczącego się przy ul. gen. George’a Smitha Pattona 8, 16-688 Białystok.

Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1.1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części I zamówienia, pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 4.1 do SWZ Projektowane postanowienia umowy dla części I
zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert:

Cena brutto oferty (C) – kryterium 100%;

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę odpowiednio dla każdej części, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.

Pozostałe informacje dot. kryterium oceny ofert określono w rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę sprzątania i utrzymania w czystości ( z użyciem sprzętu Wykonawcy) pomieszczeń i obiektów użytkowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku.

Zamówienie obejmujące usługę sprzątania z podziałem na trzy części:

Część II: Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości (z użyciem sprzętu Wykonawcy) pomieszczeń użytkowych Ośrodka Adopcyjnego – działu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej mieszczącego się przy ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok.

Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1.2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części II zamówienia, pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 4.2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy dla części II zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert:

Cena brutto oferty (C) – kryterium 100%;

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę odpowiednio dla każdej części, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.

Pozostałe informacje dot. kryterium oceny ofert określono w rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę sprzątania i utrzymania w czystości ( z użyciem sprzętu Wykonawcy) pomieszczeń i obiektów użytkowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku.

Zamówienie obejmujące usługę sprzątania z podziałem na trzy części:

Część III: Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości (z użyciem sprzętu Wykonawcy) pomieszczeń użytkowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku Filia Ośrodka Adopcyjnego w Łomży mieszczącego się przy ul. gen. Wł. Sikorskiego 269A, 18-400 Łomża.

Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1.3 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla części III zamówienia, pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 4.3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy dla części III zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert:

Cena brutto oferty (C) – kryterium 100%;

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę odpowiednio dla każdej części, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.

Pozostałe informacje dot. kryterium oceny ofert określono w rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
2. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia.
2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodna z niniejszą SWZ.
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z:
- załącznikiem nr 2.1 do SWZ dla części I;
- załącznikiem nr 2.2 do SWZ dla części II;
-załącznikiem nr 2.3 do SWZ dla części III.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1 Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (taki sam dla części I,II i III).
3.2 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty (jeżeli dotyczy). 3.3 Informacja

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) (jeżeli dotyczy):
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 3.1 Rozdziału IX, składa każdy z Wykonawców.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy zostały określone w § 8 oraz § 9 projektowanych postanowień umowy - w załączniku nr 4.1 do SWZ dla części I ,załączniku nr 4.2 do SWZ dla części II oraz załączniku nr 4.3 do SWZ dla części III

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w dedykowanym do tego miejscu poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings za pomocą ”Formularza” do złożenia oferty lub wniosku. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dodatkowe podstawy wykluczenia z postępowania:

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 514 ze zm.),
dalej ustawa, mianowicie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
2.1 Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.2 Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.3 Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust.
1 ustawy.
3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k lub art. 5l
Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), z zastrzeżeniem
przepisów tam wskazanych, tj. Wykonawców działających na rzecz lub z udziałem:
3.1 obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
3.2 osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do osoby fizycznej lub prawnej, podmiotu lub organu, o których mowa wyżej;
3.3 osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem osoby fizycznej lub
prawnej, podmiotu lub organu, o których mowa wyżej, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których
zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10
% wartości zamówienia.
Zgodnie z art. 5l rozporządzenia 833/2014: Zakazuje się udzielania bezpośredniego lub pośredniego wsparcia, w tym
udzielania finansowania i pomocy finansowej lub przyznawania jakichkolwiek innych korzyści w ramach programu Unii,
Euratomu lub krajowego programu państwa członkowskiego oraz umów w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE, Euratom) 2024/2509 na rzecz osoby prawnej, podmiotu lub organu z siedzibą w Rosji; bądź osoby prawnej, podmiotu lub organu, w przypadku których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu z siedzibą w Rosji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.