eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StąporkówZakup i dostawa koparko-ładowarki oraz mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Stąporków



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa koparko-ładowarki oraz mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Stąporków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A

1.5.2.) Miejscowość: Stąporków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@staporkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daff2734-b868-468f-85bf-345add31b0fd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa koparko-ładowarki oraz mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Stąporków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daff2734-b868-468f-85bf-345add31b0fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068854/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa koparko-ładowarki oraz mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Stąporków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2025.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 690000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa koparko-ładowarki w ramach realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Stąporków.
Specyfikacja techniczna koparko-ładowarki
1) Ogólne dane techniczne
• Maszyna fabrycznie nowa, nie starsza niż 2023 r.
• Masa maszyny w stanie gotowym do pracy min. od 9000 kg do 10000 kg
• Cztery koła równe o średnicy nie mniejszej niż 28” lub nierówne koła o rozmiarach: przednie nie mniejsze niż 18", tylne nie mniejsze niż 28"
2) Dane koparki podsiębiernej
• Ramię z możliwością obrotu o kąt minimum 180 stopni z wysięgnikiem teleskopowym;
• Łyżka kopiąca z zębami: 600 mm, 300 mm
• Łyżka skarpowa uchylna hydraulicznie 1500 mm
• Linia dwukierunkowa do zasilania łyżki skarpowej uchylnej
• Szybkozłącze mechaniczne na ramieniu koparki
• Pionowo wysuwane podpory;
• Sterowanie ramieniem koparki za pomocą joysticków;
• Zasięg na poziomie gruntu mierzony od tylnej osi obrotu min: 5000 mm
• Minimalna głębokość kopania min: 5500 mm
3) Dane ładowarki
• Łyżka 6 w 1, uniwersalna otwierana z przykręcanymi zębami;
• Objętość łyżki: nie mniejsza niż 1,0 m3
• Widły załadunkowe zakładane na łyżkę;
• System samopoziomowania łyżki;
• System amortyzacji ramienia;
• Sterowanie ramieniem ładowarki za pomocą joysticka multifunkcyjnego
4) Specyfikacja silnika
• Silnik wysokoprężny, 4-suwowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany;
• Moc maksymalna od 110 KM;
• Silnik spełniający najnowszą normę emisji spalin EU Stage V
• Pojemność silnika min. 3600 cm3 max. 4000 cm3
5) Specyfikacja skrzyni biegów
• Skrzynia biegów automatyczna lub manualna, min. 4 biegi do przodu oraz 3 biegi do tyłu
• Napęd na cztery koła z możliwością przełączania na dwa;
• Wahliwy most przedni;
• Mosty z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu lub 100% blokadą
6) Specyfikacja układu hydraulicznego
• Układ typu zamkniętego
• Pompa wielotłoczkowa o zmiennym przepływie;
• Możliwość wyboru trybu pracy – ekonomiczny lub pod dużym obciążeniem;
• Ciśnienie robocze max 210 bar
• Wydajność minimalna pompy min 160 l/min;
7) Specyfikacja układu elektrycznego
• Układ elektryczny łatwo dostępny i zabezpieczony;
• Połączenia szczelnie zamknięte i wodoodporne;
• Spełnia wymagania najsurowszych międzynarodowych przepisów bezpieczeństwa;
• Napięcie 12 V;
• Stopień ochrony przed wilgocią min. IP67.
8) Opis kabiny
• Kabina posiadająca certyfikat ROPS oraz FOPS o konstrukcji zapewniającej najlepszą widoczność, ergonomię, niski poziom hałasu oraz wysoki komfort dla operatora;
• Kabina posiada dwoje drzwi, całkowicie otwieraną tylną szybę oraz wycieraczki szyby przedniej i tylnej;
• Wyposażenie wnętrza kabiny obejmuje regulowany fotel operatora, system wentylacji z zasysaniem świeżego, filtrowanego powietrza oraz łatwo czytelną przednią i boczną deską rozdzielczą;
• Ogrzewanie kabiny;
• Przednie i tylne reflektory robocze- 10 szt.
• Światła drogowe;
• Kogut (pomarańczowe światło błyskowe)
• Lusterka wsteczne zewnętrzne;
• Nastawna kolumna kierownicy;
• Licznik godzin pracy maszyny;
• Klimatyzacja
• Panel wskaźników
• Radio z Bluetooth;
• Natężenie hałasu wewnątrz kabiny nie większe niż 78dB
9) Hamulce
• Hamulce w kąpieli olejowej;
• Hamowanie na każdym kole za pomocą dwóch oddzielnych pedałów;
• Hamulec postojowy (bezpieczeństwa) uruchamiany ręcznie dźwignią.
10) Gwarancja i szkolenia
• Gwarancja min. 24 miesiące/2000 mth (co pierwsze nastąpi)
• Czas reakcji serwisu: przyjazd techników na miejsce w celu diagnostyki: 48h od pisemnego zgłoszenia.
• Szkolenie co najmniej 2 operatorów w siedzibie Zamawiającego;
11) Certyfikaty
• Maszyna posiada certyfikat (deklarację zgodności) producenta zgodną z dyrektywą UE;
• DTR w języku polskim.
12) Inne
• Dostawa koparko-ładowarki w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
• Wykonawca powinien posiadać certyfikat autoryzowanego dystrybutora

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 470000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Stąporków.
Specyfikacja techniczna mobilnego agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą:
I. Agregat prądotwórczy:
• fabrycznie nowy, nie starszy niż z 2025 r.,
• w wersji obudowanej, wyciszonej,
• podgrzewany blok silnika, ładowanie akumulatora rozruchowego w trybie czuwania,
• obudowa zabezpieczona antykorozyjnie (ocynkowana), malowana lakierem epoksydowym, stopień zabezpieczenia C4-H (zgodnie z UNI EN ISO 12944),
• wyciszenie atestowane, niepalne o bardzo wysokiej skuteczności tłumienia dźwięk,
• elektroniczna stabilizacja napięcia,
• wyłącznik mocy,
• zbiornik paliwa nie mniejszy niż 170 litrów,
• moc znamionowa PRP min. 250kVA /200 kW,
• moc maksymalna chwilowa LTP min. 275kVA / 220kW,
• współczynnik mocy cos fi 0,8,
• napięcie V 400V / 230V,
• częstotliwość Hz 50Hz,
• liczba faz 3,
• paliwo Diesel,
• obroty znamionowe RPM 1500,
• system chłodzenia silnika Ciecz,
• liczba cylindrów i układ 6 w rzędzie,
• pojemność cm3 6700,
• system rozruchu Elektryczny,
• napięcie instalacji V 24,
• akumulator Ah 145,
• regulacja napięcia ±1%,
• typ bezszczotkowy,
• bieguny 4,
• regulator napięcia Elektroniczny AVR,
• klasa izolacji H,
• klasa IP 23,
• mocna wyciszona obudowa z blachy węglowej gięta i spawana elektrycznie, grubość 20/10,
• obudowa malowany proszkowo na kolor RAL 7035 – grubość powłoki 120 ÷ 150μ,
• wyciszenie najwyższej skuteczności z materiału klasy A1,
• uchwyty załadunkowe,
• wlew paliwa wewnątrz obudowy,
• korek spustowy zbiornika pod ramą,
• ochrona panelu przed deszczem,
• uszczelnienia zabezpieczające drzwi do panelu przed deszczem,
• duże boczne drzwi z ochroną przeciwdeszczową i gumowymi uszczelkami,
• siatka przeciwdeszczowa na wlocie powietrza,
• drzwi wyposażone w mocne zawiasy i klamki z zamkiem na klucz,
• śruby i nity ze stali nierdzewnej,
• wymiary (D x SZ x W) mm 3300 x 1100 x 1770,
• szacowana waga (bez paliwa) max. 2600 kg,
• ciśnienie akustyczne: około: dB(A) 68,
• wyłącznik główny 400A,
• sterownik Comap, menu w języku polskim,
• automatyczna ładowarka baterii rozruchowej 5A,
• podłączeniu do sterowania układem SZR Standard,
• bezpośrednie podłączenie do wyłącznika mocy Standard,
• przycisk bezpieczeństwa Standard,
• Czynności związane z usunięciem awarii, usterki winny być podjęte przez Wykonawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich zgłoszenia,
• Szkolenie co najmniej 2 operatorów w siedzibie Zamawiającego.
II. Przyczepa:
• Przyczepa dwuosiowa - dyszel prosty pod agregat (agregat o wymiarach 3220 x 1100),
• wymiary platformy 3400 x 1400 mm,
• koła 185r14c – 2 szt.,
• układ hamulcowy do 3000 kg,
• zaczep kulowy,
• 2 podpory rurowe z przodu,
• 2 podpory kątowe z tyłu,
• bez podłogi,
• masa całkowita 3500 kg,
• ładowność ok. 3000 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479823,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479823,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479823,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ KALITA TECH-EKSPERT POŁUDNIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866-10-01-673

7.3.3) Ulica: WŁADYSŁAWA GRABSKIEGO 14

7.3.4) Miejscowość: STALOWA WOLA

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479823,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie części 2 zamówienia w wysokości: 220 000,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu dla części 2 zamówienia złożono dwie oferty.
Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania z art. 255 pkt 3)
ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421890,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.