eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie"Zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej oraz remont i wymiana rządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ..... - IV



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej oraz remont i wymiana rządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ..... - IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-18) 448-49-66

1.5.8.) Numer faksu: (0-18) 445-90-33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6d33c5e-76ba-4ab7-906a-447a336c12ca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej oraz remont i wymiana rządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ..... - IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d33c5e-76ba-4ab7-906a-447a336c12ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033237/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 „Wdrożenie modelu dostępnej szkoły w obiektach szkół podstawowych w Gminie Podegrodzie” nr FEMP.05.01-IP.01- 1479/24 - Brzezna

1.1.34 „Wdrożenie modelu dostępnej szkoły w obiektach szkół podstawowych w Gminie Podegrodzie” nr FEMP.05.01-IP.01- 1479/24 - Podegrodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 – 2027, Priorytet 5, Działanie 5.1 Infrastruktura szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzących kształcenie ogólne, typ projektu A. zwiększenie dostępności szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzących kształcenie ogólne dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.39.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: „Zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej oraz remont i wymiana rządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania: Wdrożenie modelu dostępnej szkoły w obiektach szkół podstawowych w Gminie Podegrodzie” nr FEMP.05.01-IP.01-1479/24” w miejscowości Brzezna
Zamówienie obejmuje:
a) zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej,
b) remont i wymiana urządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9.1 – 9.8 do SWZ.
Roboty winny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, z zachowaniem Polskich Norm, Warunkami Technicznymi – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. 2022 poz. 1225),wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa oraz załączoną dokumentacją.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416130-5 - Windy mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 375153,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: „Zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej oraz remont i wymiana rządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania: Wdrożenie modelu dostępnej szkoły w obiektach szkół podstawowych w Gminie Podegrodzie” nr FEMP.05.01-IP.01-1479/24” - w miejscowości Podegrodzie
Zamówienie obejmuje:
a) zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej,
b) remont i wymiana urządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10.1 – 10.8 do SWZ.
Roboty winny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, z zachowaniem Polskich Norm, Warunkami Technicznymi – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. 2022 poz. 1225),wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa oraz załączoną dokumentacją.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416130-5 - Windy mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 375153,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej oraz remont i wymiana rządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania: Wdrożenie modelu dostępnej szkoły w obiektach szkół podstawowych w Gminie Podegrodzie” nr FEMP.05.01-IP.01-1479/24 – IV - zostało unieważnione na podstawie:
• art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;

U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (04.12.2025 r., do godz. 10.00) wpłynęła jedna zaszyfrowana oferta dla przedmiotowego postępowania dla części nr I i II:

Cz. I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Okres rękojmi
i gwarancji –
w miesiącach*

1 Impuls Contractor Sp. z o.o.
u. Rzepakowa 4R
31-989 Kraków 445.260,00 72 m-ce



Cz. II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Okres rękojmi
i gwarancji –
w miesiącach*

1 Impuls Contractor Sp. z o.o.
u. Rzepakowa 4R
31-989 Kraków 445.260,00 72 m-ce


Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla część 1: 300 858,15 PLN, część 2: 300 858,15 PLN brutto.
zabezpieczenie najtańsza oferta różnica
cz. I szkoła Brzezna 300 858,15 445 260,00 -144 401,85
cz. II szkoła Podegrodzie 300 858,15 445 260,00 -144 401,85
601 716,30 890 520,00 -288 803,70

Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie dla części nr I i II o łączną kwotę -288 803,70 zł na przedmiotowe zamówienie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej składanej oraz remont i wymiana rządzeń na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania: Wdrożenie modelu dostępnej szkoły w obiektach szkół podstawowych w Gminie Podegrodzie” nr FEMP.05.01-IP.01-1479/24 – IV - zostało unieważnione na podstawie:
• art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;

U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (04.12.2025 r., do godz. 10.00) wpłynęła jedna zaszyfrowana oferta dla przedmiotowego postępowania dla części nr I i II:

Cz. I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Okres rękojmi
i gwarancji –
w miesiącach*

1 Impuls Contractor Sp. z o.o.
u. Rzepakowa 4R
31-989 Kraków 445.260,00 72 m-ce



Cz. II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Okres rękojmi
i gwarancji –
w miesiącach*

1 Impuls Contractor Sp. z o.o.
u. Rzepakowa 4R
31-989 Kraków 445.260,00 72 m-ce


Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla część 1: 300 858,15 PLN, część 2: 300 858,15 PLN brutto.
zabezpieczenie najtańsza oferta różnica
cz. I szkoła Brzezna 300 858,15 445 260,00 -144 401,85
cz. II szkoła Podegrodzie 300 858,15 445 260,00 -144 401,85
601 716,30 890 520,00 -288 803,70

Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie dla części nr I i II o łączną kwotę -288 803,70 zł na przedmiotowe zamówienie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445260,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.