eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielinySukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2024/2025 z możliwością składania ofert częściowych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2024/2025 z możliwością składania ofert częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowość: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.ania@bieliny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2024/2025 z możliwością składania ofert częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ff0abc9-46c7-4b1d-8e02-4f34ee905b28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003640/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 756748,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Sukcesywna dostawa opału do budynków szkół, budynków Urzędu Gminy Bieliny oraz budynków Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach.
W ramach zamówienia należy dostarczyć opał o następujących parametrach jakościowych:
a. granulacja węgla - groszek
b. wartość opałowa – min. 26 MJ/kg
c. zawartość popiołu – maksymalnie 6 %
d. zawartość siarki – maksymalnie 0,6 %
e. zawartość wilgoci – maksymalnie 10%
f. uziarnienie – 5 – 25 mm,

W ramach zadania należy dostarczyć 386 ton Eko -groszku. W tym:
Szkoła Podstawowa w Belnie – 30 ton,
Szkoła Podstawowa w Lechowie – 36 ton,
Szkoła Podstawowa w Makoszynie - 30 ton,
Szkoła Podstawowa w Porąbkach - 50 ton,
Szkoła Podstawowa w Hucie Nowej – 60 ton,
Szkoła Podstawowa w Hucie Podłysicy - 25 ton,
Zespół Placówek Oświatowych w Hucie Starej – 30 ton,
Remiza OSP Bieliny – 20 ton,
Ośrodek Zdrowia w Bielinach – 30 ton,
Ośrodek Zdrowia w Makoszynie – 15 ton,
Posterunek Policji w Bielinach – 15 ton,
Świetlica w Napękowie – 15 ton,
Karczma w Hucie Szklanej – 15 ton,
Budynek Agronomówki – 15 ton
Eko-groszek musi być pakowany w workach po 20 kg lub 25 kg,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał na własny koszt.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Jednorazowa dostawa eko-groszku workowanego do wszystkich jednostek zostanie dokonana w ilości od 1 tony do maksymalnie 10 ton.
Zamawiający nie ogranicza ładowności samochodów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 478699,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Sukcesywna dostawa opału do Budynku Szkoły Podstawowej w Bielinach
W ramach zamówienia należy dostarczyć opał – eko-groszek o następujących parametrach jakościowych:
a. granulacja węgla - groszek
b. wartość opałowa – min. 26 MJ/kg
c. zawartość popiołu – maksymalnie 6 %
d. zawartość siarki – maksymalnie 0,6 %
e. zawartość wilgoci – maksymalnie 10%
f. uziarnienie – 5 – 25 mm,
W ramach zadania należy dostarczyć 150 ton Eko- groszku. W tym:
Szkoła Podstawowa w Bielinach – 150 ton.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w danej części.
Jednorazowa dostawa opału do Szkoły Podstawowej w Bielinach przewidywana jest min. od 10 ton do 30 ton. Zamawiający nie ogranicza ładowności samochodów.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować opał na własny koszt.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie rozładował Eko-groszek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (kotłownia Szkoły Podstawowej w Bielinach)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 182926,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Sukcesywna dostawa opału do budynków Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach oraz budynku Harmonii w Hucie Szklanej.
Sukcesywna dostawa pelletu.
W ramach zamówienia należy dostarczyć opał o następujących parametrach jakościowych:
a. średnica – 6-8 mm,
b. długość – do 35 mm,
c. maksymalna ilość drobnej frakcji – 15% objętości,
d. zawartość popiołu – 0,7%,
e. zawartość siarki – 0,02 %,
f. wartość opałowa – min.17.500 KJ/kg,
g. skład trocin – sosna+świerk,
h. norma EN PLUS KAT. A1,
W ramach zadania należy dostarczyć 90 ton pelletu do budynków:
- Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach – 15 ton,
- Filii Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Hucie Nowej – 15 ton.
- Budynek Harmonii w Hucie Szklanej – 60 ton.
Pellet musi być pakowany w workach max 15 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał na własny koszt.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Jednorazowa dostawa pelletu do budynków Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach zostanie dokonana w ilości od 1 tony do maksymalnie 10 ton.
Jednorazowa dostawa pelletu do budynku Harmonii w Hucie Szklanej zostanie dokonana w ilości od 1 tony do maksymalnie 6 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 95121,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554296,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662318,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554296,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowo-Usługowa Sikora Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572938294

7.3.3) Ulica: partyzantów 20

7.3.4) Miejscowość: Bieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-004

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214942,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Sikora Spólka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572938294

7.3.3) Ulica: Partyzantów 20

7.3.4) Miejscowość: Bieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-004

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88227,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140589,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88227,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Sikora Spółka z ograniczoną odpowiedziajlnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572938294

7.3.3) Ulica: Partyzantów 20

7.3.4) Miejscowość: Bieliny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-004

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88227,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia dla części 1, 3 w okresie nie dłużej niż 12 miesięcy tj. od dnia 16.11.2024 r. do dnia 16.11.2025 roku, dla części 2 w okresie nie dłużej niż 12 miesięcy tj. od dnia 24.11.2024 r. do dnia 24.11.2025 roku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.