Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00492486/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 846 26 51 wew. 120
1.5.8.) Numer faksu: (15) 846 26 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoznowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1c92814-3ddb-4fbc-82a8-0d354e249a60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00132878/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NZ.I.382.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Produkty mleczarskie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2ado SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – Formularz asortymentowo-cenowy. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia, który:
- spełnia wymagania opisane w Opisach przedmiotu zamówienia – Formularzach asortymentowo-cenowych, dotyczących danych części zamówienia,
- jest wysokiej jakości,
- jakość odpowiada klasie produktów pierwszego gatunku/klasy.
Artykuły żywnościowe będące przedmiotem dostawy muszą posiadać oznaczony, odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie oraz być wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z:
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2023 poz. 1448 z późn. zm.)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywności (Dz.U. 2008, poz. 17.113)
Do każdej partii towaru powinien być dołączony: atest, certyfikat, etykieta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15510000-6 - Mleko i śmietana
15511000-3 - Mleko
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
4.5.5.) Wartość części: 194132,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Różne artykuły spożywcze. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2b do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – Formularz asortymentowo-cenowy.Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia, który:
- spełnia wymagania opisane w Opisach przedmiotu zamówienia – Formularzach asortymentowo-cenowych, dotyczących danych części zamówienia,
- jest wysokiej jakości,
- jakość odpowiada klasie produktów pierwszego gatunku/klasy.
Artykuły żywnościowe będące przedmiotem dostawy muszą posiadać oznaczony, odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie oraz być wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z:
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2023 poz. 1448 z późn. zm.)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywności (Dz.U. 2008, poz. 17.113)
Do każdej partii towaru powinien być dołączony: atest, certyfikat, etykieta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.5.5.) Wartość części: 125684,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Świeży drób, wyroby drobiowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2c do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – Formularz asortymentowo-cenowy.Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia, który:
- spełnia wymagania opisane w Opisach przedmiotu zamówienia – Formularzach asortymentowo-cenowych, dotyczących danych części zamówienia,
- jest wysokiej jakości,
- jakość odpowiada klasie produktów pierwszego gatunku/klasy.
Artykuły żywnościowe będące przedmiotem dostawy muszą posiadać oznaczony, odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie oraz być wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z:
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2023 poz. 1448 z późn. zm.)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywności (Dz.U. 2008, poz. 17.113)
Do każdej partii towaru powinien być dołączony: atest, certyfikat, etykieta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
15131500-0 - Produkty drobiowe
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 88374,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4: Świeże mięso wieprzowe, wołowe i wędliny. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2d do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – Formularz asortymentowo-cenowy.Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia, który:
- spełnia wymagania opisane w Opisach przedmiotu zamówienia – Formularzach asortymentowo-cenowych, dotyczących danych części zamówienia,
- jest wysokiej jakości,
- jakość odpowiada klasie produktów pierwszego gatunku/klasy.
Artykuły żywnościowe będące przedmiotem dostawy muszą posiadać oznaczony, odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie oraz być wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z:
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2023 poz. 1448 z późn. zm.)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywności (Dz.U. 2008, poz. 17.113)
Do każdej partii towaru powinien być dołączony: atest, certyfikat, etykieta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15113000-3 - Wieprzowina
15111100-0 - Wołowina
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 113597,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zgodnie ze stanem faktycznym, w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania na podstawie wskazanego przepisu ustawy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134004,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153272,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153272,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 713-26-95-379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153272,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2026-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1) ww. Ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Zgodnie ze stanem faktycznym w przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęły żadne oferty od wykonawców. Brak ofert uniemożliwia wybór najkorzystniejszej oferty oraz realizację zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1) ww. Ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Zgodnie ze stanem faktycznym w przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęły żadne oferty od wykonawców. Brak ofert uniemożliwia wybór najkorzystniejszej oferty oraz realizację zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- "Usługa- wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG w Nowej Dębie (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego do obiektów SPZZOZ w Nowej Dębie.
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 5 w Gdańsku "Róża Wiatrów"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim Młynie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 46 w Gdańsku
- Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 6 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 9 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





