Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00538429/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 10 W BYTOMIU / 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 10
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271068545
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STRZELCÓW BYTOMSKICH 152
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pm10.edu.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm10.edu.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b73c348f-e634-4d4e-9e41-6950a28ae7381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 10 W BYTOMIU / 20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b73c348f-e634-4d4e-9e41-6950a28ae738
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00528891/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2025/BZP 00528891/01/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 504557,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO I WYROBY MIĘSNE• Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego
rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej
• Wędliny najwyższej jakości, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu, o czystej, suchej powierzchni i
charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie.
• Wędliny powinny być pakowane w atmosferze chronionej.
• Barwa mięsa wieprzowego świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa,
zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość
okrywy tłuszczowej.
• W przypadku mięs tłustych np. karczek oraz błon np. schab b/k. Wędliny, szynki i kiełbasy – zawartość mięsa min. 85%, ,
smak i zapach charakterystyczny.
• Dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego dla wędlin i
kiełbas oraz 5 dni dla mięsa świeżego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131130-5 - Wędliny
15131310-1 - Pasztety
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 109000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OWOCE I WARZYWA MROŻONE• Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie
charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, nie zbrylone.
• Mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak
rozmrożenia i ponownego zamrożenia (poszczególne warzywa i owoce są w worku luźne, nie
stanowią jednej zmrożonej bryły – za wyjątkiem szpinaku rozdrobnionego, który jest mrożony w formie bryły lub jako małe zmielone kulki-bryły).
• Mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od
daty dostawy towaru do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRODUKTY MLECZARSKIE• Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów,
niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia
dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od
daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki
twarogowe do smarowania, pozostałe sery
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 129000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE• Owoce i warzywa wszystkie klasy pierwszej – powinny być świeże, nie zwiędnięte, bez
uszkodzeń zewnętrznych.
• Owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego
gatunku, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń, oznak wyrastania korzenia w pęd
nasienny, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia, gnicia.
• Warzywa nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe.
• Warzywa korzenne – korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez
uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
• Ziemniaki – powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku,
nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny.
• Warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń.
• Owoce – skóra gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości i zepsucia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 123395 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIECZYWO I WYROBY CIASTKARSKIE• Dostarczane pieczywo nie może być mrożone ani rozmrażane. • Pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego. •
Pieczywo świeże, wyprodukowane w nie wcześniej niż 6 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, niegumiaste,
miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 62000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE• Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego,
nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia.• Produkty z
długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do
spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. • Makarony mają być sporządzone z najwyższej jakości mąki
durum, po ugotowaniu makaron nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor. • Przyprawy –
zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek.. • Produkty sypkie, takie jak ryż, kasze – mają być
najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się. • Produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji. • Produkty w
puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego (bez konieczności używania otwieracza
mechanicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 66390 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RYBY ŚWIEŻE, PRZETWORZONE I KONSERWOWANE - w I-m gatunku, odpowiednio całe,zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP maksymalny ubytek
masy nie może przekroczyć 10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JAJKA• Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki. • Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym
numerem zakładu produkcyjnego. Jaja w dniu dostawy do Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98118,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113253 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98118,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Janczar Pokora SJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311020522
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98118,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9837,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10034,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9837,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej AMBI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9837,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97425 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127479,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97425 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEMI SP.ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312296982
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97425 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84398 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130103,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84398 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ WŁOCH HANDEL OBWOŹNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262663064
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84398 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75613,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75613 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75613,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.C. ANDRZEJ PIECHA JUSTYNA PIECHA-PIEROŃCZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272296638
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ PIECHA, JUSTYNA PIECHA-PIEROŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ PIECHA, JUSTYNA PIECHA-PIEROŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60390 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55183,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62492,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55183,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Nabiałowo-Spożywcza Beata Szpak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276253201
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA BEATA SZPAK
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA NABIAŁOWO-SPOŻYWCZA BEATA SZPAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55183,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16892,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20917,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16892,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. Z o.o. Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952012233
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16892,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej AMBI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wymiana wraz z dostawą okładzin hamulcowych maszyny wyciągowej górniczego 4linowego wyciągu szybowego szybu "Wanda" przedział II Pompowni "Pokój II" dla SRK O/CZOK
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2026 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Mistrzostwa Sportowego na rok 2026
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE NA TRENINGI SPORTOWE UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. J. SZAFRANKA W BYTOMIU OD 07-01-2026 DO 25-06-2026
- "Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Bytomiu w roku 2026"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2026"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 97 im. Jana Brzechwy we Wrocławiu w 2026 roku z podziałem na zadania.
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin - Przedszkole im. Juliana Tuwima w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - I półrocze 2026 (cz. IX i XIII)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w PIERWSZEJ tercji roku 2026
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





