eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipianyRemont z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA I GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W LIPIANACH IM. AGNIESZKI OSIECKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320339564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17

1.5.2.) Miejscowość: Lipiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 721773776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka.lipiany@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekalipiany.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-277ba14a-48a4-4c02-8fb6-2626b702a003

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00535377/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.1.2024.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku ul. Szkolna 17 w Lipianach, dz. nr. 345, obręb 2”.

W zakres prac wchodzą:
• Przebudowa złącza ZK-PWP o wyłącznik głównym PWP oraz częścią RPOŻ i zasileniami zewnętrznymi,
• Montaż rozdzielnic w budynku,
• Montaż konstrukcji wsporczych dla prowadzenia WLZ-tów,
• Instalacje oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
• Instalacja gniazd wtykowych ogólnych,
• Instalacja gniazd wtykowych dedykowanych (komputerowych) typu DATA
• Instalacje zasilające dla urządzeń wentylacji, klimatyzacji, technologii itp.
• Zasilanie urządzeń teletechnicznych,
• Instalacja połączeń wyrównawczych,
• Instalacja uziemiająca,
• Montaż przepustów pożarowych na granicach stref pożarowych przy przejściach okablowania,
• Ochrona przeciwpożarowa
• Ochrona przeciwporażeniowa
• Ochrona przeciwprzepięciowa
• montaż szaf serwerowych GPD i wyposażenia szaf,
• okablowanie strukturalne (LAN) pionowe i poziome,
• Pomiary odbiorcze instalacji.

Prace towarzyszące obejmują:
• Przygotowanie podłoża pod montaż instalacji (okablowania, konstrukcji wsporczych) – wiercenie, przebijanie otworów, bruzdowanie itp.,
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Prace tymczasowe obejmują:
• Urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy
• Zabezpieczenie placu budowy oraz działania ochronne przed wypadkami na rzecz osób trzecich
• Zabezpieczenie mienia osób przed zniszczeniem w miejscu bezpośredniego prowadzenia robót (stosowanie folii i in. środków ochrony)
• Ustawienie, utrzymanie oraz usunięcie urządzeń służących do zabezpieczenia komunikacji na budowie
• Przewóz materiałów do miejsca ich wykorzystania
• Wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów i elementów ochronnych (gruz, pianki, folie transportowe)

UWAGA!!! Prace nie obejmują montażu instalacji końcowych

Wszystkie materiały i urządzenia montowane w obiekcie muszą posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie jako materiałów budowlanych w Polsce, o ile przepisy nie stanowią inaczej. Wszystkie instalacje elektryczne objęte projektem winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami i normami.

Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym, Prawem Budowlanym, Polskimi Normami, normami branżowymi, wymaganiami właściciela urządzeń, warunkami technicznymi i zasadami obowiązującymi w budownictwie elektroenergetycznym przy ścisłym przestrzeganiu zasad i przepisów BHP oraz ppoż.

Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien zapoznać się z treścią warunków technicznych, pism uzgadniających i przestrzegać zawartych w nich zaleceń. Na czas prowadzenia robót należy zapewnić właściwy nadzór techniczny przez uprawnionych przedstawicieli ze strony właściciela urządzeń oraz sporządzić harmonogram prac i ewentualnych wyłączeń, a następnie uzgodnić go z Inwestorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204949,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468282,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204949,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idealspace Sp. z.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971753555

7.3.3) Ulica: Widok

7.3.4) Miejscowość: Barlinek

7.3.5) Kod pocztowy: 74-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204949,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.