Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00397547/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00419696/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-12
- 2025/BZP 00428985/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00436029/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00445526/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00459333/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-06
- 2025/BZP 00463670/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW PUBLICZNYCH – SP1 ORAZ PRZEDSZKOLE „BAJKA” W EŁKU, z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c0a8429-6b5a-494d-841c-27d2f8c9c8ff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW PUBLICZNYCH – SP1 ORAZ PRZEDSZKOLE „BAJKA” W EŁKU, z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c0a8429-6b5a-494d-841c-27d2f8c9c8ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013595/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja budynków publicznych - SP 1 oraz Przedszkola "Bajka" w Ełku , z podziałem na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie inwestycyjne dofinansowana z Funduszu Europejskiego Warmia i Mazury 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Termomodernizacja budynków publicznych – Szkoła Podstawowa nr 1 w Ełku, przy ul. Koszykowej 1Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ełku, przy ul. Koszykowej 1. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie edukacyjnym.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją,
2) Wykonanie robót ziemnych,
3) Demontaż i ponowny montaż małych elementów zamontowanych na elewacji tj: oświetlenia, kamer, tablic, itp.
4) Ocieplenie budynku, w tym: ocieplenie stropodachów, ocieplenie ścian nadziemnych i podziemnych,
5) Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi,
6) Wymiana stolarki drzwiowej,
7) Wymiana parapetów zewnętrznych,
8) Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich,
9) Remont kominów dachowych,
10) Remont zadaszeń nad wejściami do budynków - docieplenie styropianem, wymiana pokrycia i obróbek
11) Remont schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
12) Wymiana opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6cm,
13) Remont krat i balustrad stalowych,
14) Wymiana instalacji c.o. w całym obiekcie od istn. rozdzielaczy w pom. węzła, wraz z odtworzeniem istniejących zabudów rurociągów i wykonaniem nowych,
15) Modernizacja węzła cieplnego poprzez wykonanie nowych rozdzielaczy wraz z kompletnym uzbrojeniem w zawory, manometry, regulatory, pompy, termometry oraz montaż i uzbrojenie sprzęgła hydraulicznego z włączeniem do istn. węzła z zasilaniem elektrycznym i automatyką sterującą,
16) Wykonanie ażurowych osłon rurociągów i grzejników z płyt mdf w miejscach użytkowanych przez dzieci;
17) Odtworzenie powierzchni ścian w miejscu demontażu istniejących grzejników poprzez skucie luźnych elementów, usunięcie mocowań, zagruntowanie, szpachlowanie ubytków oraz pomalowanie;
18) Montaż zabezpieczeń wandaloodpornych z blokadą regulacji dla głowic termostatycznych w pomieszczeniach przewidzianych dla dzieci tj. sal lekcyjnych, szatni, korytarzy, pracowni, pom. sanitarnych i sportowych;
19) Montaż grzejników wersji higienicznej stosowanych w pomieszczeniach kuchennych;
20) Wykonanie niezbędnych rewizji dla ochrony i dostępu do projektowanych zaworów,
21) Wykonanie wentylacji mechanicznej hali sportowej z automatyką i zasilaniem elektrycznym wraz z wykonaniem instalacji ciepła technologicznego i zabudów ochronnych przewodów cieplnych i skroplinowych z płyt mdf w strefie hali,
22) Zaślepienie istn. kratek wentylacyjnych na hali sportowej poprzez demontaż i odtworzenie ściany w miejscu kratki,
23) Demontaż i ponowny montaż istniejących zabudów, drabinek oraz mebli, niezbędnych do wymiany instalacji grzewczej i wentylacyjnej, w odpowiednim ich poszanowaniu;
24) Demontaż istn. przewodów centralnego ogrzewania w zakresie kanału podłogowego w korytarzu szkolnym oraz wymiana istn. kolektora sanitarnego w obrębie tego kanału na nowy PVC DN200mm o długości ok. 40m.
25) Wymiana instalacji odgromowej na nową,
26) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
27) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
28) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
1) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
2) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
3) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
4) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt „Termomodernizacja wraz z dyspozycją kolorystyczną elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Ełku”, szczegółowe specyfikacje techniczne, audyt energetyczny.
1.4. Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGI:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późniejszymi zmianami”.
1.6. Gwarancja: Minimalny wymagany okres gwarancji (dla każdej części zamówienia) to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 4660942,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Termomodernizacja budynków publicznych – Miejskie Przedszkole „Bajka” w Ełku przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 6Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola „Bajka” w Ełku przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 6. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie edukacyjnym.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją,
2) Wykonanie robót ziemnych,
3) Demontaż i ponowny montaż małych elementów zamontowanych na elewacji tj: oświetlenia, kamer, tablic, itp.
4) Ocieplenie budynku, w tym: ocieplenie stropodachów, ocieplenie ścian nadziemnych i podziemnych,
5) Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi,
6) Wymiana stolarki drzwiowej,
7) Wymiana parapetów zewnętrznych,
8) Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich,
9) Przebudowa kominów dachowych,
10) Remont zadaszeń nad wejściami do budynków - docieplenie styropianem, wymiana pokrycia i obróbek
11) Remont schodów zewnętrznych,
12) Wymiana opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6cm,
13) Wymiana krat i balustrad stalowych,
14) Wymiana instalacji c.o. w całym obiekcie od istn. rozdzielaczy w pom. węzła, wraz z odtworzeniem istniejących zabudów rurociągów i wykonaniem nowych,
15) Wykonanie ażurowych osłon rurociągów i grzejników z płyt mdf w miejscach użytkowanych przez dzieci;
16) Odtworzenie powierzchni ścian w miejscu demontażu istniejących grzejników poprzez skucie luźnych elementów, usunięcie mocowań, zagruntowanie, szpachlowanie ubytków oraz pomalowanie;
17) Montaż zabezpieczeń wandaloodpornych z blokadą regulacji dla głowic termostatycznych w pomieszczeniach przewidzianych dla dzieci tj. sal lekcyjnych, szatni, korytarzy, pracowni, pom. sanitarnych i sportowych;
18) Montaż grzejników wersji higienicznej stosowanych w pomieszczeniach kuchennych;
19) Wymiana instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na kondygnacji podziemnej oraz wymiana całej armatury wraz z odtworzeniem uszkodzonych tynków, posadzek, okładzin i istniejących zabudów,
20) Wykonanie niezbędnych rewizji dla ochrony i dostępu do projektowanych zaworów,
21) Przebudowa wentylacji mechanicznej kuchni wraz z wykonaniem zabudów centrali i kanałów z płyt g-k i ich pomalowaniem,
22) Zaślepienie istn. kratek wentylacyjnych w kuchni poprzez demontaż i odtworzenie ściany w miejscu kratki,
23) Demontaż i ponowny montaż istniejących zabudów, drabinek oraz mebli, niezbędnych do wymiany instalacji grzewczej, wodociągowej i wentylacyjnej, w odpowiednim ich poszanowaniu;
24) Przebudowa instalacji elektrycznych,
25) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
26) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
27) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
28) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- dokumentacja powykonawcza wykonanych instalacji sanitarnych wraz z wprowadzonymi zmianami,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA:
W zamówieniu znajduje się projekt „MP BAJKA - p.poż” według którego należy wymienić stolarkę okienną i drzwiową (okna z odpornością EI60 i okna napowietrzające oraz poszerzone drzwi wejściowe) zamiast stolarki zawartej w dokumentacji Termomodernizacji Przedszkola Miejskiego „Bajka.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
1) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
2) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
3) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
4) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt Termomodernizacji Przedszkola Miejskiego „Bajka”, szczegółowe specyfikacje techniczne, audyt energetyczny.
1.4. Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGI:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późniejszymi zmianami”.
1.6. Gwarancja: Minimalny wymagany okres gwarancji (dla każdej części zamówienia) to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 2551654,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4311865,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7790831,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4311865,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790172752
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 34 lokal 19
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
MOLENDA RYSZARD R. M. DOBRE BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4311865,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2544000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4652989,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2923663,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP SZCZEPAŃSKI Michał Szczepański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200090787
7.3.4) Miejscowość: Janówka 72
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "SZCZEPAŃSKI "MICHAŁ SZCZEPAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2923663,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ełku i Zespole Szkół nr 5 w Ełku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Ełk w 2026 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Wsparcie nauczycieli ZS6 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Technik Handlowiec i Sprzedawca w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku cz. II
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
więcej: Urządzenia do demontażu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





