Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00504319/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w 3 lokalizacjach w Rudzie Śląskiej: przy ul. Sienkiewicza 13b, przy ul. Norwida 2a, przy ul. Oświęcimskiej 86.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12044841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w 3 lokalizacjach w Rudzie Śląskiej: przy ul. Sienkiewicza 13b, przy ul. Norwida 2a, przy ul. Oświęcimskiej 86.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788dbf87-531d-43d2-9ed9-772a6d2ff23f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046854/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.63 Modernizacja instalacji elektrycznej klatek schodowych w budynkach komunalnych – etap 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIR/24/RB/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 918090,01 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370041,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Sienkiewicza 13b w Rudzie Śląskiej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
- dokumentacja techniczna załącznik 4 do SWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 4a dołączony do SIWZ przedmiar robót jest poglądowy i pomocniczy w wyliczeniu ceny ofertowej,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b.
3. Cena oferty jest ceną ryczałtową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 370041,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Norwida 2a w Rudzie Śląskiej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
- dokumentacja techniczna załącznik 4 do SWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 4a dołączony do SIWZ przedmiar robót jest poglądowy i pomocniczy w wyliczeniu ceny ofertowej,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b.
3. Cena oferty jest ceną ryczałtową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
4.5.5.) Wartość części: 186117,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Oświęcimskiej 86 w Rudzie Śląskiej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
- dokumentacja techniczna załącznik 4 do SWZ,
- przedmiar robót - załącznik nr 4a dołączony do SIWZ przedmiar robót jest poglądowy i pomocniczy w wyliczeniu ceny ofertowej,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b.
3. Cena oferty jest ceną ryczałtową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 361930,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361253,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446089,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361253,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROINSTALATOR CZESŁAW POŚPIECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411093302
7.3.3) Ulica: FIOŁKÓW 4B/6
7.3.4) Miejscowość: RUDA ŚLĄSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane - URB Andrzej Siwczyk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW POŚPIECH "ELEKTROINSTALATOR"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW POŚPIECH "ELEKTROINSTALATOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361253,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179613,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274246,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179613,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROINSTALATOR CZESŁAW POŚPIECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411093302
7.3.3) Ulica: FIOŁKÓW 4B/6
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane- URB Andrzej Siwczyk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW POŚPIECH "ELEKTROINSTALATOR"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW POŚPIECH "ELEKTROINSTALATOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179613,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366281,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 610940,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366281,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROINSTALATOR Czesław Pośpiech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411093302
7.3.3) Ulica: Fiołków 4b/6
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane-URB Andrzej Siwczyk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW POŚPIECH "ELEKTROINSTALATOR"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW POŚPIECH "ELEKTROINSTALATOR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366281,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa nr 0345/TIR/S/2025 z dn. 02.12.2025 r.
Umowa nr 0346/TIR/S/2025 z dn. 02.12.2025 r.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie usług kominiarskich w latach 2026-2028 w budynkach komunalnych Miasta Ruda Śląska zarządzanych przez MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej - hala zapaśnicza przy ul. Markowej 20 A
- Dostawa aparatu USG dla Przychodni Specjalistycznej w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja systemu uszczelnienia poprzez wymianę osprzętu czterech poduszek dużego dachu membranowego ETFE z przeglądem pozostałych poduszek oraz naprawą drobnych uszkodzeń i ubytków
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Zakup i dostawa błon oraz wywoływaczy i utrwalaczy do zdjęć rentgenowskich dla pracowni rentgenowskich Fundacji ,,Unia Bracka"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- AD/ZP/167/25 "Rozbudowa istniejących Systemów Kontroli Dostępu w obiektach PP- budynki A1 i A3 kampusu Piotrowo wraz z aktualizacją licencji w zakresie rozszerzenia o dodatkowe punkty dostępowe"
więcej: Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





