eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZakup i dostawa dwóch kosiarek samojezdnych z osprzętem i koszami samowyładowczymi



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch kosiarek samojezdnych z osprzętem i koszami samowyładowczymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.elblag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1207213

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa dwóch kosiarek samojezdnych z osprzętem i koszami samowyładowczymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-316d50ad-a8f0-4abb-b958-e4060968a668

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060074/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa 2 sztuk kosiarek samojezdnych z osprzętem i koszem samowyładowawczym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2610.8.2025.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262974 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch kosiarek samojezdnych z osprzętem i koszami samowyładowczymi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, bez wad i uszkodzeń oraz wolny od obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3. Zamawiający wymaga dostawy 2 sztuk jednakowych kosiarek wraz z osprzętem.
4. Oferowany sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony środowiska oraz ergonomii pracy. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał oznakowanie CE potwierdzające zgodność z wymaganiami Dyrektyw Unii Europejskiej.
5. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w języku polskim dokumentację obejmującą:
1) wykaz autoryzowanych stacji obsługi na terenie Polski z adresami i numerami telefonów;
2) książkę gwarancyjną pojazdu;
3) instrukcję obsługi;
4) warunki udzielonej gwarancji;
5) katalog części zamiennych;
6) deklaracje zgodności potwierdzającą spełnienie norm i przepisów UE na podstawie, której producent oznakował produkt znakiem CE.

6. Pojazdy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać warunki techniczne przewidziane dla pojazdów wolnobieżnych, w celu poruszania po drogach publicznych.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, po uprzednim uzgodnieniu między Wykonawcą a Zamawiającym daty, godziny odbioru i miejsca dostawy. Termin dostawy zostanie ustalony pisemnie lub e-mailem na co najmniej 2 dni robocze przed planowaną datą dostawy.
8. Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany wykonywać usługę serwisową kosiarek polegającą w szczególności na wykonywaniu okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji itp. czynności w zakresie wymaganym przez producenta i niezbędnych do zachowania warunków gwarancji w wymaganym przez Zamawiającego okresie min. 36 - miesięcy gwarancji.
9. Zamawiający wymaga, aby punkt serwisowy znajdował się w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego.
10. Zamawiający, po wyborze oferty, po podpisaniu umowy, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin pojazdów poprzez uruchomienie i jazdę próbną (brak zgody na realizację w/w warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie podpisania protokołu odbioru, z winy Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest do zatankowania pojazdów paliwem w ilości umożliwiającej dokonanie jazdy próbnej, o której mowa powyżej.
11. Zamawiający może odmówić odbioru końcowego przedmiotu umowy wówczas, gdy:
1) stwierdzi wady przedmiotu umowy,
2) przedmiot umowy nie będzie odpowiadał warunkom określonym w SWZ lub w ofercie Wykonawcy.
12. W przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w ust. 11 Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego z SWZ i wolnego od wad, na jego koszt i ryzyko (nie krótszy niż 7 dni), co zostanie ujęte w protokole odbioru końcowego. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości z winy Wykonawcy.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wykonania szkolenie z obsługi i konserwacji kosiarek dla pracowników Zamawiającego. Termin i miejsce szkolenia zostanie ustalony przy odbiorze dostawy. W ramach i w trakcie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do maksymalnie dwóch dodatkowych szkoleń dla wskazanych pracowników Zamawiającego. Szkolenia powinny być zorganizowane nie później niż 14 dni od zgłoszenia potrzeby odbycia szkoleń, w miejscu przewidzianym i zapewnionym przez Zamawiającego.
14. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8.
18. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262974 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262974 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262974 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFETTO Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792533306

7.3.3) Ulica: Głogowska 346 A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-004

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262974 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.