Ogłoszenie z dnia 2025-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00479133/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku na świetlicę wiejską we Władysławowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻELECHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Żelechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zelechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zelechow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku na świetlicę wiejską we Władysławowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-809750a4-ac88-40ae-9686-43045a453897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017771/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Adaptacja budynku na świetlicę wiejską we Władysławowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.271.11.2025.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania na budynek świetlicy wiejskiej w zabudowie usługowej we Władysławowie (woj. Mazowieckie, powiat garwoliński gmina Żelechów). Inwestycja realizowana jest zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszego SWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obejmującą branże:
• architektoniczno-budowlaną,
• konstrukcyjną,
• sanitarną,
• elektryczną,
• projekt utwardzenia terenu wokół budynku.
Zadanie realizowane jest z udziałem środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych”
II. Zakres rzeczowy robót
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
• demontaż istniejącego pokrycia dachu, konstrukcji drewnianej, rynien i obróbek blacharskich,
• rozbiórka wybranych elementów ścian, nadproży i stropów w miejscach przewidzianych do przebudowy,
• usunięcie zniszczonych tynków, posadzek i okładzin,
• demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• rozbiórka fragmentów instalacji wewnętrznych (elektrycznej, wod-kan, c.o.),
• uporządkowanie terenu budowy i wywóz odpadów zgodnie z przepisami o gospodarce odpadami.
2. Roboty konstrukcyjno-budowlane
• wykonanie nowych wieńców żelbetowych na ścianach nośnych istniejącego budynku,
• wykonanie nowych nadproży żelbetowych w miejscach powiększonych otworów,
• wylanie nowych fundamentów punktowych pod słupy tarasu (stopy żelbetowe 1×1 m, beton C20/25, zbrojenie B500),
• wykonanie konstrukcji tarasu z drewnianych słupów i płatwi (C24), wraz z mieczami usztywniającymi i kotwieniem do stóp fundamentowych,
• wykonanie nowej konstrukcji dachu w postaci drewnianych wiązarów kratowych, usztywnionych stężeniami połaciowymi i podłużnicami,
• pokrycie dachu blachodachówką mocowaną do łat drewnianych, wraz z warstwami podkładowymi,
• wykonanie nowych ścian działowych w technologii lekkiego szkieletu g-k,
• wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych (styropian gr. 15 cm) i elewacji w systemie ETICS z tynkiem cienkowarstwowym,
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową, energooszczędną, z profili PVC i aluminium,
• wykonanie posadzek na gruncie, izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, wylewek cementowych,
• wykończenie wnętrz (tynki, gładzie, malowanie, płytki, okładziny).
3. Instalacje sanitarne
• wykonanie instalacji wodociągowej z rur PE-Xa, zasilanej z sieci gminnej,
• wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej z elektrycznego podgrzewacza 100 l, z izolacją cieplną przewodów,
• wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø50–Ø160 mm, z odpowietrzeniem ponad dach,
• wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej, z nawiewami i wentylatorami wyciągowymi w toaletach,
• montaż urządzeń sanitarnych (umywalki, zlewozmywak, WC, poręcze w toalecie dla niepełnosprawnych).
4. Instalacje elektryczne
• wykonanie nowej instalacji zasilającej budynek z nowej linii kablowej YKXS 6×16 mm²,
• montaż rozdzielnicy głównej RG w pomieszczeniu szatni,
• wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego (LED), awaryjnego i ewakuacyjnego,
• wykonanie instalacji siłowej i gniazd wtykowych,
• wykonanie instalacji przyzywowej w toalecie dla osób z niepełnosprawnościami,
• wykonanie instalacji ochrony odgromowej z drutu FeZn Ø8 mm i uziomu otokowego z bednarki 30×4 mm,
• wykonanie połączeń wyrównawczych i ochrony przeciwporażeniowej.
5. Utwardzenie terenu
Zgodnie z projektem utwardzenia terenu wokół budynku:
• wykonanie wykopów i koryta pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudów z mieszanki kruszywa łamanego 0–31,5 mm gr. 15 cm,
• wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej typu BEHATON, niefazowanej, gr. 8 cm, kolor szary,
• wykonanie tarasu naziemnego i podjazdu dla osób niepełnosprawnych z płyt betonowych 40×40×4 cm,
• wykonanie obrzeży betonowych 8×30×100 cm oraz krawężników betonowych 15×30×100 cm,
• zapewnienie odwodnienia powierzchni poprzez odpowiednie spadki w kierunku terenów zielonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ, tj. dokumentacji projektowej, specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych –„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605766,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budynek obsługi turystycznej - świetlica wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Pałówko
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





