Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00447037/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pozostałego sprzętu i wyposażenia medycznego – Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092352820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Śliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523340019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@sliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnia-sliwice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea85c15e-4d81-436c-96f7-b1a24ccc0f521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pozostałego sprzętu i wyposażenia medycznego – Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea85c15e-4d81-436c-96f7-b1a24ccc0f52
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00447037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/TP/6/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95712,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pozostałego sprzętu i wyposażenia medycznego – Etap II” do Samodzielnego Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śliwicach wraz transportem i wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia oraz montażem, instalacją, przeszkoleniem personelu medycznego lub użytkowników w zakresie obsługi, wsparciem technicznym oraz serwisem.
2. Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Bilirubinometr – 2 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.1,
2) fantom do samobadania piersi – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.2,
3) kardiotokograf L8 – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.3,
4) koncentrator tlenowy – 1szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.4,
5) manekin noworodka do edukacji przedporodowej – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.5,
6) manekin noworodka do edukacji przedporodowej do pierwszej pomocy – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.6,
7) pulsoksymetr – 2 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.7,
8) waga dla osób niepełnosprawnych – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.8,
9) waga z analizatorem masy ciała – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.9,
10) Wizualizator naczyniowy (skaner żył) – 2 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.10,
11) Wózek inwalidzki dla osoby dorosłej – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.11,
12) wózek inwalidzki dla dzieci – 1 szt. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.12,
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ stanowiącym Załącznik Nr 4.1 – 4.12 do SWZ oraz w odpowiedziach na zapytania z dnia 22 września 2025 stanowiących załącznik 4.13.
5. Zamawiane sprzęty i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe (I kat.), możliwe do użytkowania bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów, nieużywane, wolne od wad, kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad fizycznych i prawnych, profesjonalne z przeznaczeniem do działalności leczniczej, spełniające wymagania określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz przez Zamawiającego w OPZ, zapakowane zgodnie wymaganiami i oznaczony w sposób ułatwiający identyfikacje.
6. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi należeć do grupy wyrobów medycznych zgodnie ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany Dyrektywy 2001/83/WE, Rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i Rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG.
8. Oferowany przedmiot zamówienia muszą posiadać stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123230-9 - Kardiografy
33111650-2 - Urządzenia do mammografii
33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej
33181300-5 - Monitory do hemodializy
38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
33111710-1 - Wyroby do angiografii
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Sklep dla Lekarza sp. z o.o. podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dopuścił składania ofert częściowych, a oferta złożona przez Sklep dla Lekarza sp. z o.o. nie obejmuje kompletnego przedmiotu zamówienia, a dotyczy wyłącznie wagi z analizatorem masy ciała.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI ŚLIWICE
więcej: przetargi ŚLIWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu medycznego na cele OC i OL
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Zakup ultrasonografu - elementu infrastruktury rezerwowej w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego sp. z o.o. w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zestawów ratownictwa medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego na cele OLiOC
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





