eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZabezpieczenie stanowiska nocka dużego Myotis myotis na strychu budynku szkoły w Ślęzanach - wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabezpieczenie stanowiska nocka dużego Myotis myotis na strychu budynku szkoły w Ślęzanach - wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@katowice.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9be13c7-9785-4ad8-bb90-97ea2c8f4ab4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie stanowiska nocka dużego Myotis myotis na strychu budynku szkoły w Ślęzanach - wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9be13c7-9785-4ad8-bb90-97ea2c8f4ab4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211956/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zabezpieczenie stanowiska nocka dużego na strychu budynku szkoły w Ślęzanach - wykonanie prac konserwacyjno-naprawczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554869

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nr postępowania: WOF-I.261.20.2024 nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WOF-I.261.20.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOF-I.261.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem usługi jest: wykonanie usługi polegającej na wykonaniu drobnych prac adaptacyjno-naprawczych na strychu budynku szkoły podstawowej w Ślęzanach, czego efektem będzie zabezpieczenie siedliska nocka dużego Myotis myotis, wykorzystywanego w okresie letnim przez około 500 osobników tego gatunku.
Zakres działań Wykonawcy będzie obejmować:
1. Wykonanie prac adaptacyjno-naprawczych:
Zabezpieczenie siedliska nocka dużego poprzez:
• usunięcie dużych gabarytów i odpadów ze strychu szkoły wraz z ich wywozem – około 10 m3;
• usunięcie guana ze strychu szkoły – około 8 m2. Sprzątnięcie guana nietoperzy przy użyciu sprzętu mechanicznego takiego jak odkurzacz lub ręcznie za pomocą zmiotek;
• uzupełnienie istniejącej membrany dachowej – około 5 m2;
• wykonanie szczelnego deskowania ochronnego od strony wewnętrznej na powierzchni około 450 m2 – drewnem iglastym, ryflowanym na krawędziach i frezowanym, o rowkach o głębokości od 0,5 cm do 2 cm, montaż prostopadły do krokwi jako podbitka jodłowa z desek w odstępie ok 0,5 cm o przekroju około 19 mm x 125 mm wraz z łatami montażowymi równoległymi do krokwi dachu. Drewno należy zaimpregnować na miejscu prac dla zabezpieczenia przed wszelkiego rodzaju grzybami, szkodnikami i odpowiedniego stopnia trudno zapalności środkami bezpiecznymi dla nietoperzy (posiadającymi dopuszczenie do używania w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi) i po uzyskaniu akceptacji Nadzoru;
• uzupełnienie drewnianej platformy o szacowanej powierzchni około 150 m2 (około 20% powierzchni z całej platformy), z drewna iglastego, deski o grubości 32 mm i szerokości 10-15 cm. Deski o wilgotności nie wyższej niż 15%. Drewno należy zaimpregnować na miejscu prac dla zabezpieczenia przed wszelkiego rodzaju grzybami, szkodnikami i odpowiedniego stopnia trudno zapalności środkami bezpiecznymi dla nietoperzy (posiadającymi dopuszczenie do używania w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi) i po uzyskaniu akceptacji Nadzoru;
• montaż listw uszczelniających pomiędzy platformą a ścianą – około 100 m;
• wymiana drzwi o wymiarach 181 cm wysokości i 95 cm szerokości wraz z ościeżnicą do wydzielonego pomieszczenia na strychu;
• ułożenie folii ochronnej paroprzepuszczalnej zbrojonej (polietylen+siatka PP) na powierzchni około 430 m2 powierzchni strychu. Folie należy dobrze naciągnąć oraz umocować za pomocą zszywek i drewnianych listew;
• montaż 1 szt. wyłazu dachowego o wymiarach 60 cm x 80 cm;
• wykonanie zabezpieczenia i zaciemnienia 2 otworów wlotowych strychu w formie płyty ze sklejki grubości 8 mm lub grubszej, malowane na czarno;
• zabezpieczenie/odłączenie instalacji elektrycznej oświetlenia stanowiącej zagrożenie pożarowe;
• uszczelnienie 2 kominów (uzupełnienie tynków na kominach na strychu ok. 60 m2)
• wzmocnienie elementów konstrukcji dachowej w postaci dodatkowych 2 krokwi o długości 3 m;
• wykonanie 6 metalowych kominków wentylacyjnych (ponad dach) o przekroju 150 mm;
• wymiana części wełny mineralnej na keramzyt – około 3 m3;
• zabezpieczenie 2 otworów odpowietrzających z kanalizacji za pomocą sitaki.
Zastosowane rozwiązania nie mogą powodować zmian nośności i stateczności konstrukcji obiektu gwarantującej bezpieczeństwo zarówno użytkowników budynku, jak i osób trzecich.
2. Dostawę i montaż udogodnień dla siedliska nietoperzy tj.
• rury spustowej sytuowanej na zewnątrz budynku na guano nietoperzy z rury PVC 150 mm o długości około 10 metrów. Rura powinna być pomalowana/obudowana w kolor nawiązujący do koloru elewacji budynku;
• wykonanie 1 szt. budy termicznej dla nietoperzy o podstawie 6 m2 i wysokości 2 m zaopatrzonej we wlot obudowany blachą po uzgodnieniu jej lokalizacji na strychu z Gospodarzem obiektu;
• 30 sztuk płytek z miejscami przyczepu dla nietoperzy.
3. Wykonanie dokumentacji fotograficznej:
Podczas prowadzenia prac związanych z ochroną czynną, należy dostarczyć dokumentację zdjęciową przedstawiającą strych przed, w trakcie oraz po wykonaniu prac. Fotografie należy wykonać w technice cyfrowej o wymiarach min. 3872 x 2592 pikseli lub więcej. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, z dniem przekazania kompletnej publikacji, pełne prawa autorskie i majątkowe do zdjęć.
V. Inne
1. Wykonawca jest zobowiązany stosować się do wytycznych i wskazówek Zamawiającego oraz udzielania wyjaśnień dotyczących realizacji przedmiotu umowy, na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Prace mogą być prowadzone w dni robocze i soboty. Szczegółowe terminy oraz godziny realizacji usługi należy uzgodnić wcześniej z Gospodarzem obiektu.
3. Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zamówienia do ścisłej współpracy z podmiotem pełniącym rolę Nadzoru, który wykonywać będzie podmiot upoważniony przez Zamawiającego. Przez ścisłą współpracę rozumie się m.in. konsultacje/kontakt z nadzorem od samego początku realizacji zamówienia (tj. przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac), przeprowadzanie wspólnych wizji terenowych, konsultacje telefoniczne, jak i w drodze kontaktów przez pocztę elektroniczną.
Zadaniem Nadzoru jest zgłaszanie istotnych uwag dla prawidłowego wykonania zadania pod kątem zgodności przebiegu prac z głównym celem projektu, jakim jest ochrona nietoperzy.
Uprawnieniem nadzoru jest głównie:
- kontrolowanie jakości prac prowadzonych przez Wykonawcę;
- wskazywanie korzystnych ze względów przyrodniczych rozwiązań.
4. Pozytywna opinia wyznaczonego Nadzoru jest warunkiem koniecznym do końcowego odbioru prac.
5. Wykonawca przed rozpoczęciem prac zorganizuje wizję terenową z udziałem Nadzoru celem zapoznania się ze specyfiką ochrony nietoperzy w obiekcie.
6. Montaż folii należy wykonać w sposób umożliwiający późniejsze wykorzystanie odkurzacza przy sprzątaniu guana.
7. Podczas prac należy nie dopuścić do uszkodzenia istniejących elementów wspierających bezpieczeństwo nietoperzy.
8. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i Gospodarzem obiektu miejsce składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac oraz odpadów.
9. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i warunków technicznych prowadzonych prac, stosowania sprzętu ochrony osobistej oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób trzecich w trakcie wykonywania prac oraz przejęcia na siebie pełnej odpowiedzialności za szkody wyrządzone w trakcie tych prac.
10. Osoby wykonujące prace na stanowiskach nietoperzy zobowiązane są pracować w maseczkach zakrywających usta i nos oraz rękawicach ochronnych. Aby zapobiec przenoszenia guana nietoperzy po obiekcie należy odpowiednio zabezpieczyć obuwie oraz zdezynfekować sprzęt.
11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania z najwyższą starannością zgodnie z zamówieniem Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami prawa.
12. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania ze środków WFOŚiGW w Katowicach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90720000-0 - Ochrona środowiska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ideossystem Łukasz Zalejski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771903257

7.3.3) Ulica: Fiołków 2

7.3.4) Miejscowość: Żarki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.