Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00563540/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
- 2025/BZP 00576524/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia meblowego oraz wózków dla Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580478
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00563540
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe w zakresie zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6:
UWAGA: W przypadku zadań składających się z kilku pozycji, poniższe dokumenty należy dostarczyć dla każdej pozycji z osobna.
a) certyfikat wydany dla producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wdrożenie w zakresie zaoferowanego przedmiotu zamówienia Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą PN-EN ISO 14001 lub równoważną
Dokument wymagany wyłącznie w przypadku potwierdzenia w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ spełnienia wymogu dotyczącego powyższej normy.
b) oświadczenie producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jego autoryzowanego/upoważnionego dystrybutora w zakresie recyklingu
Dokument wymagany na potwierdzenie zadeklarowanego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ poziomu recyklingu materiałów. W przypadku oświadczenia autoryzowanego/upoważnionego dystrybutora wymagane jest dołączenie dokumentu potwierdzającego autoryzację/ upoważnienie.
Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza inny wzór oświadczenia jednakże musi on zawierać informacje dotyczące procentowego udziału materiałów nadających się do recyklingu.
c) certyfikat CE lub deklaracja zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające oznakowanie znakiem CE
d) foldery lub karty katalogowe lub opisy techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia
Folder / karta katalogowa / opis produktu musi zawierać nazwę produktu,
nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego produktu (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz podstawowe informa-cje o oferowanym produkcie.
Dodatkowo w przypadku zadań nr 4, 5, 6 na dokumentach wskazanych powy-żej wymagana jest informacja dotycząca nośności (udźwigu) wózka.
Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt. a) oraz b) powyżej służą ocenie w ramach kryteriów oceny ofert i nie podlegają uzupełnieniu. Natomiast przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt. c) oraz d) mają potwierdzać, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego i podlegają uzupełnieniu w przypadku, gdy nie zostaną złożone wraz z ofertą lub będą niekompletne.
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe w zakresie zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6:
UWAGA: W przypadku zadań składających się z kilku pozycji, poniższe dokumenty należy dostarczyć dla każdej pozycji z osobna.
a) certyfikat wydany dla producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wdrożenie w zakresie zaoferowanego przedmiotu zamówienia Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnie z normą PN-EN ISO 14001 lub równoważną
Dokument wymagany wyłącznie w przypadku potwierdzenia w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ spełnienia wymogu dotyczącego powyższej normy.
b) oświadczenie producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jego autoryzowanego/upoważnionego dystrybutora w zakresie recyklingu
Dokument wymagany na potwierdzenie zadeklarowanego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ poziomu recyklingu materiałów. W przypadku oświadczenia autoryzowanego/upoważnionego dystrybutora wymagane jest dołączenie dokumentu potwierdzającego autoryzację/ upoważnienie.
Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza inny wzór oświadczenia jednakże musi on zawierać informacje dotyczące procentowego udziału materiałów nadających się do recyklingu.
c) certyfikat CE lub deklaracja zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające oznakowanie znakiem CE - dotyczy wyłącznie produktów objętych szczegółowymi przepisami UE harmonizującymi wymogi dla tych produktów w UE.
d) foldery lub karty katalogowe lub opisy techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia
Folder / karta katalogowa / opis produktu musi zawierać nazwę produktu,
nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego produktu (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz podstawowe informacje o oferowanym produkcie.
Dodatkowo w przypadku zadań nr 4, 5, 6 na dokumentach wskazanych powyżej wymagana jest informacja dotycząca nośności (udźwigu) wózka.
Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt. a) oraz b) powyżej służą ocenie w ramach kryteriów oceny ofert i nie podlegają uzupełnieniu. Natomiast przedmiotowe środki dowodowe określone w pkt. c) oraz d) mają potwierdzać, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego i podlegają uzupełnieniu w przypadku, gdy nie zostaną złożone wraz z ofertą lub będą niekompletne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) certyfikat CE lub deklaracja zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające oznakowanie znakiem CE
b) foldery lub karty katalogowe lub opisy techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia
Folder / karta katalogowa / opis produktu musi zawierać nazwę produktu,
nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego produktu (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz podstawowe informa-cje
o oferowanym produkcie.
Dodatkowo w przypadku zadań nr 4, 5, 6 na dokumentach wskazanych powy-żej wymagana jest informacja dotycząca nośności (udźwigu) wózka.
Po zmianie:
a) certyfikat CE lub deklaracja zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające oznakowanie znakiem CE - dotyczy wyłącznie produktów objętych szczegółowymi przepisami UE harmonizującymi wymogi dla tych produktów w UE.
b) foldery lub karty katalogowe lub opisy techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia
Folder / karta katalogowa / opis produktu musi zawierać nazwę produktu,
nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego produktu (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz podstawowe informacje
o oferowanym produkcie.
Dodatkowo w przypadku zadań nr 4, 5, 6 na dokumentach wskazanych powyżej wymagana jest informacja dotycząca nośności (udźwigu) wózka.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-09 10:00
Po zmianie:
2025-12-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-09 11:00
Po zmianie:
2025-12-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-07
Po zmianie:
2026-01-08
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025- Dostawa urządzeń drukujących i projektorów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Dostawa licencji firmy Microsoft. DZPZ.282.112.2025.DM
- Sukcesywne dostawy gazów technicznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.
- Organizacja pobytu uczestników oraz personelu zimowej szkoły algorytmicznej. Znak sprawy: DZPZ.283.104.2025.MW
- Dostawa kamery termowizyjnej. Znak sprawy DZPZ.282.111.2025.AG.
- ZP/G/82/25 Dostawa drutu Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, krążki 2 x 3 kg i 9 kg
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP-48/25 Dostawa mebli medycznych wraz z wyposażeniem dodatkowym do poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii.
- Przebudowa i remont pracowni bronchofiberoskopii, zakup szafy do przechowywania endoskopów oraz myjni bronchofiberoskopów dla Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- Sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej (OLiOC) w urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne oraz wyposażenie
- Dostawa łóżek wielofunkcyjnych i szafek przyłóżkowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





