Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Dublinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280351604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dubliny 16
1.5.2.) Miejscowość: Korsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_dubliny@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-dublinach
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych artykułów spożywczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-339eb0f7-9d64-450d-b28e-1abd1bf96e36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130755/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów różnych spożywczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
hhtps://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-dublinach3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw olsztyn
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy pzp.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
7. Za datę:
1) przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie Platformy poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
2) zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datę kliknięcia przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na
2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Platformie), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ rozdział 23 klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.4.2025.MS.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach:
1. Ryż (opakowanie do 5 kg) 4815,00 kg
2. Kasza manna (opakowanie do 1 kg) 399,00 kg
3. Kasza jęczmienna (opakowanie do 5 kg) 1955,00 kg
4. Mąka pszenna (opakowanie 1 kg) 1588,00 kg
5. Mąka ziemniaczana (opakowanie 1 kg) 105,00 kg
6. Makaron (opakowanie do 5 kg) 6443,00 kg
7. Bułka tarta (opakowanie 0,5 kg) 144,00 kg
8. Groch połówki (opakowanie do 5 kg) 993,00 kg
9. Fasola (opakowanie do 5 kg) 1398,00 kg
10. Kostka sojowa luz 552,00 kg
11. Granulat sojowy luz 423,00 kg
12. Przyprawa do bigosu (opakowanie do 1 kg) 35,00 kg
13. Przyprawa do mięsa mielonego (opakowanie do 1 kg) 71,00 kg
14. Przyprawa w płynie (opakowanie 0,5-1l) 492,00 l
15. Przyprawa uniwersalna sypka (opakowanie do 1 kg) 434,00 kg
16. Pieprz czarny mielony (opakowanie do 1 kg) 38,00 kg
17. Majeranek (opakowanie do 1 kg) 40,00 kg
18. Liść laurowy (opakowanie do 1 kg) 26,00 kg
19. Ziele angielskie (opakowanie do 1 kg) 21,00 kg
20. Sól jodowana (opakowanie 1 kg) 539,00 kg
21. Musztarda (opakowanie do 5 kg) 260,00 kg
22. Keczup (opakowanie do 5 kg) 278,00 kg
23. Kawa zbożowa (opakowanie do 1 kg) 326,00 kg
24. Herbata (opakowanie do 1 kg) 79,00 kg
25. Majonez (opakowanie do 3 kg) 302,00 kg
26. Ocet spirytusowy 10% (opakowanie do 1 l) 143,00 l
27. Leczo pieczarkowe (opakowanie do 5 kg) 558,00 kg
28. Pieczarki pasteryzowane (opakowanie do 5 kg) 313,00 kg
29. Cukier biały (opakowanie do 1 kg) 970,00 kg
30. Dżem (opakowanie do 15 kg) 1440,00 kg
31. Marmolada wieloowocowa (opakowanie do 15 kg) 1546,00 kg
32. Groszek konserwowy (opakowanie 300 - 400g z samootwieraczem) 248,00 kg
33. Koncentrat pomidorowy 30% (opakowanie 900ml) 1169,00 kg
34. Szczaw konserwowy (opakowanie do 900ml) 112,00 kg
35. Chrzan tarty (opakowanie do 900ml) 124,00 kg
36. Sos biały (opakowanie do 5 kg) 98,00 kg
37. Sos pieczeniowy (opakowanie do 5 kg) 161,00 kg
38. Zupa pieczarkowa (opakowanie do 5 kg) 110,00 kg
39. Zupa żurek (opakowanie do 5 kg) 139,00 kg
40. Zupa kalafiorowa (opakowanie do 2 kg) 118,00 kg
41. Bulion jarzynowy (opakowanie do 5 kg) 582,00 kg
42. Sok zagęszczony (opakowanie do 5 l) 922,00 l
43. Puree ziemniaczane płatki (opakowanie do 25kg) 92,00 kg
44. Czosnek suszony (opakowanie do 1kg) 21,00 kg
45. Papryka mielona słodka (opakowanie do 1kg.) 37,00 kg
46. Przyprawa do kurczaka (opakowanie do 1kg.) 30,00 kg
47. Pietruszka nać (opakowanie do 1kg.) 27,00 kg
48. Kukurydza konserwowa (opakowanie 300g - 400g z samootwieraczem) 245,00 kg
49. Kasza gryczana (opakowanie do 5 kg) 32,00 kg
50. Kasza pęczak (opakowanie do 5 kg) 1464,00 kg
51. Płatki owsiane (opakowanie do 5 kg) 272,00 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy różnych artykułów spożywczych do Oddziału Zewnętrznego w Giżycku Zakładu Karnego w Dublinach
1. Ryż (opakowanie do 5 kg) 2011,00 kg
2. Kasza manna (opakowanie do 1 kg) 162,00 kg
3. Kasza jęczmienna (opakowanie do 5 kg) 939,00 kg
4. Mąka pszenna (opakowanie do 1 kg) 686,00 kg
5. Mąka ziemniaczana (opakowanie do 1 kg) 14,00 kg
6. Makaron (opakowanie do 5 kg) 2936,00 kg
7. Bułka tarta (opakowanie 0,5 kg) 73,00 kg
8. Groch połówki (opakowanie do 5 kg) 487,00 kg
9. Fasola (opakowanie do 5 kg) 664,00 kg
10. Kostka sojowa luz 256,00 kg
11. Granulat sojowy luz 104,00 kg
12. Przyprawa do bigosu (opakowanie do 1 kg) 15,00 kg
13. Przyprawa do mięsa mielonego (opakowanie do 1 kg) 28,00 kg
14. Przyprawa w płynie (opakowanie 0,5-1l) 217,00 l
15. Przyprawa uniwersalna sypka (opakowanie do 1 kg) 171,00 kg
16. Pieprz czarny mielony (opakowanie do 1 kg) 24,00 kg
17. Majeranek (opakowanie do 1 kg) 23,00 kg
18. Liść laurowy (opakowanie do 1 kg) 14,00 kg
19. Ziele angielskie (opakowanie do 1 kg) 9,00 kg
20. Sól jodowana (opakowanie 1 kg) 254,00 kg
21. Musztarda (opakowanie do 5 kg) 163,00 kg
22. Keczup (opakowanie do 5 kg) 158,00 kg
23. Kawa zbożowa (opakowanie do 1 kg) 149,00 kg
24. Herbata (opakowanie do 1 kg) 23,00 kg
25. Majonez (opakowanie do 3 kg) 143,00 kg
26. Ocet spirytusowy 10% (opakowanie do 1 l) 61,00 l
27. Leczo pieczarkowe (opakowanie do 5 kg) 317,00 kg
28. Pieczarki pasteryzowane (opakowanie do 5 kg) 169,00 kg
29. Cukier biały (opakowanie do 1 kg) 443,00 kg
30. Dżem (opakowanie do 15 kg) 444,00 kg
31. Marmolada wieloowocowa (opakowanie do 15 kg) 591,00 kg
32. Groszek konserwowy (opakowanie 300 - 400g z samootwieraczem) 160,00 kg
33. Koncentrat pomidorowy 30% (opakowanie 900ml) 679,00 kg
34. Szczaw konserwowy (opakowanie do 900ml) 31,00 kg
35. Chrzan tarty (opakowanie do 900ml) 93,00 kg
36. Sos biały (opakowanie do 5 kg) 58,00 kg
37. Sos pieczeniowy (opakowanie do 5 kg) 113,00 kg
38. Zupa pieczarkowa (opakowanie do 5 kg) 54,00 kg
39. Zupa żurek (opakowanie do 5 kg) 59,00 kg
40. Zupa kalafiorowa (opakowanie do 2 kg) 55,00 kg
41. Bulion jarzynowy (opakowanie do 5 kg) 251,00 kg
42. Sok zagęszczony (opakowanie do 5 l) 439,00 kg
43. Puree ziemniaczane płatki (opakowanie do 25kg) 41,00 kg
44. Czosnek suszony (opakowanie do 1kg) 2,00 kg
45. Papryka mielona słodka (opakowanie do 1kg.) 8,00 kg
46. Przyprawa do kurczaka (opakowanie do 1kg.) 26,00 kg
47. Pietruszka nać (opakowanie do 1kg.) 11,00 kg
48. Kukurydza konserwowa (opakowanie 300g - 400g z samootwieraczem) 159,00 kg
49. Kasza gryczana (opakowanie do 5 kg) 25,00 kg
50. Kasza pęczak (opakowanie do 5 kg) 770,00 kg
51. Płatki owsiane (opakowanie do 5 kg) 111,00 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:1) przewiduje się zmianę wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT.
Zmiana ustawowej wysokości VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części zamówienia;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2) W okolicznościach wskazanych w pkt. 1 :
a) Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów wynikający ze zmiany ww. przepisów.
Jeżeli po upływie 14 dniowego terminu Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę dokona zmiany umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzone zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego,
Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag
Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej;
c) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części umowy.
Zgodnie z art. 439 ust. 1 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje mechanizmy umowne, które mogą mieć wpływ na zmianę cen oraz wynagrodzenia należnego dla Wykonawcy. Sposób ustalenia zmiany wynagrodzenia zostanie określony zgodnie z art. 439 ust. 2 lit. a. ). Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy będzie realizowana w oparciu o wskaźnik publikowany przez Główny Urząd Statystyczny. Może ona nastąpić po upływie 6 miesięcy od miesiąca, w którym zawarto umowę. Jeżeli po upływie tego okresu wskaźnik zmieni się o co najmniej 30% to będzie to podstawą do zmiany wynagrodzenia wykonawcy. W przypadku aktualizacji podstawy wskazanej w poprzednim zdaniu, Strony wprowadzają zmianę wynagrodzenia w ten sposób, że każda z faktur dotyczących wynagrodzenia za kolejną dostawę towaru zostanie zmieniona o wskaźnik zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13
INNE PRZETARGI KORSZE
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych
- Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami stanowiącymi własność Gminy Korsze"
więcej: przetargi KORSZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH OD 01-01-2026 DO 30-04-2026 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁOMŻY
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zarębie oraz Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Boniowicach, ul. Gliwicka 6, w roku 2026
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sopocie w 2026 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Babicy z Filią w Pstrągowej Woli na 2026 r." - z podziałem na 8 części
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





