Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00468852/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00482595/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zwiększanie bezpieczeństwa energetycznego i odciążenie sieci elektroenergetycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększanie bezpieczeństwa energetycznego i odciążenie sieci elektroenergetycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3bbb006-4f64-4f8d-bd32-15aa8e6ebbb7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034276/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zwiększanie bezpieczeństwa energetycznego i odciążenie sieci elektroenergetycznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomoc finansowa z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wspierania Społeczności Energetycznych pn. „Rozwój Spółdzielni energetycznej „ZIELONA ENERGIA GÓRA KALWARIA”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.35.2025.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zwiększanie bezpieczeństwa energetycznego i odciążenie sieci elektroenergetycznej – opracowanie dokumentacji przed inwestycyjnej umożliwiającej budowę mikroinstalacji fotowoltaicznych (PV) i zastosowanie systemów magazynowania energii elektrycznej na budynkach użyteczności publicznej.
2. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do wykonania:
1) analizy możliwości rozwoju infrastruktury zapewniającej społeczności gminnej źródła wytwarzania i zarządzania energią elektryczną w zakresie rozbudowy źródeł mikroinstalacji fotowoltaicznych, a w szczególności:
a) analiza profili zużycia indywidualnie dla każdego z w/w budynków
b) dla każdego z budynków dobór mocy instalacji PV oraz parametrów magazynu energii w taki sposób, aby uzyskać optymalny efekt autobilansowania. Optymalizacja powinna być dokonana w aspekcie ekonomicznym, uwzględniając koszty inwestycyjne i powstałe dzięki tej inwestycji obniżki kosztów energii.
c) uwzględnienia w ramach analizy możliwości kompensowania produkcji/zużycia energii pomiędzy budynkami wymienionymi powyżej.
d) opracowanie dokumentacji projektowej takich instalacji z uzyskaniem wymaganych pozwoleń administracyjnych.
2) przygotowania dokumentacji koniecznej do uzyskania pozwoleń i zgód administracyjnych na zainstalowanie urządzeń objętych projektem z punktu 1 d, opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia do pozyskania finansowania, przygotowania przedmiaru i kosztorysu robót, dostosowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego pod inwestycję wraz z uzyskaniem warunków zabudowy.
3) nadzoru autorskiego nad realizacją instalacji.
3. Przedmiot Umowy powinien być wykonany dla następujących obiektów:
1) Przedszkole Samorządowe, ul. Kościelna 1, 05-532 Baniocha.
2) Przedszkole Samorządowe, ul. Gen. Józefa Bema 1, 05-530 Góra Kalwaria.
3) Przedszkole nr 1 Samorządowe, ul. Sajny 18, 05-530 Góra Kalwaria.
4) Budynek stadionu miejskiego, ul. Wojska Polskiego 44, 05-530 Góra Kalwaria.
5) Szkoła Podstawowa im. Polski Niepodległej, ul. Szkolna 1, 05-532 Baniocha.
6) Szkoła Podstawowa im. Orła Białego, ul. Wilanowska 55, 05-507 Brześce.
7) Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Szkolna 4, 05-530 Cendrowice.
8) Szkoła Podstawowa, ul. Główna 56, 05-530 Czachówek.
9) Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 5, 05-530 Czaplinek.
10) Szkoła Podstawowa, ul. Warszawska 17, 05-530 Czersk.
11) Szkoła Podstawowa w Dobieszu, ul. Wolska 36, 05-530 Sierzchów.
12) Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Puławska 4, 05-532 Kąty.
13) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kalwaryjska 3, 05-530 Góra Kalwaria.
14) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Sajny 16, 05-530 Góra Kalwaria.
15) Budynek basenowy OSIR, ul. Pijarska 119, 05-530 Góra Kalwarii.
4. Zamawiający w ramach realizacji tego zadania wymaga:
1) Wykorzystania wykonanych audytów efektywności energetycznej udostępnionych przez Zamawiającego. Wykonawca musi uwzględnić te materiały przy przeprowadzanych w ramach niniejszego zamówienia analizach.
2) Analizy możliwości rozwoju infrastruktury zapewniającej społeczności gminnej źródła wytwarzania i zarządzania energią elektryczną.
3) Wskazania optymalnych działań dotyczących montażu mikroinstalacji fotowoltaicznych i magazynów energii we wskazanych budynkach.
5. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia będzie podstawą do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, w związku z tym jej kompletność, zawartość i szczegółowość powinna być wystarczająca dla tego celu.
6. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji, aż do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania
i ewentualne zmiany wytworzonej dokumentacji, których konieczność będzie wynikać
z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 (trzy) dni robocze, a w przypadkach szczególnie złożonych nie dłuższym niż 5 (pięć) dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy pytania.
7. Z uwagi na treść art. 635 k.c. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego udzielić mu informacji o stopniu zaawansowania realizacji umowy. Brak udzielenia informacji, w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od jej zażądania, będzie stanowić samodzielną podstawę do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania mu dodatkowego terminu.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące wykonanej dokumentacji w trakcie realizacji inwestycji.
9. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w spotkaniach roboczych i naradach technicznych, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. Liczbę i terminy spotkań będzie ustalał Zamawiający stosownie do potrzeb wynikających z konieczności pozyskiwania informacji, wyjaśnienia wątpliwości i wykonywania czynności nadzorczych oraz uzgadniania dokumentacji projektowej.
10. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotu umowy.
12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających
z umowy, a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac.
13. Wykonawca w ramach należnego mu wynagrodzenia zobowiązany będzie pełnić nadzór autorski w okresie realizacji robót budowlanych prowadzonych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji, o której mowa w ust. 1 nie krócej niż przez okres 36 miesięcy od dnia prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
14. Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia we wszystkich organizowanych spotkaniach, związanych z realizacją przedmiotu umowy.
15. W przypadku konieczności aktualizacji części składowych dokumentacji – kosztorysów
i przedmiarów, wykonawca dokona nieodpłatnie aktualizację każdorazowo na wezwanie przez zamawiającego w terminie 14 dni od dnia wezwania przez okres 36 miesięcy od chwili odbioru prawidłowo wykonanej dokumentacji.
16. Szczegółowe warunki wykonania przedmioty zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71314200-4 - Usługi zarządzania energią
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127243,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127243,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127243,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RECON ENERGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312706799
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Pola 16 lok. 222
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127243,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę dróg gminnych w miejscowości Mokra.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
- "Budowa drogi dla pieszych w ciągu DK 77 w miejscowości Dębno" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Wykonanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej polegającej na przebudowie pomieszczeń po byłym internacie na IV piętrze w Pawilonie J
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy trybuny południowej stadionu miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
- Wykonanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zrid dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi woj. DW 746 na odcinku Soczówki - granica województwa"
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





