Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00439110/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA MIEJSKA W JÓZEFOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010045302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skłodowskiej 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 789 21 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.jankowska@spzozjozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozjozefow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_jozefow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261a307f-3fb5-492e-a721-28d44a92ecc9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099454/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzetu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZPM.DA(P)26.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego fabrycznie sprzętu serwerowo – sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego.
1) Komputer – 30 sztuk
2) Monitor 22’’– 16 sztuk
3) Monitor 24/27’’– 14 sztuk
4) Drukarka USB– 24 sztuk
5) Drukarka LAN– 6 sztuk
6) Urządzenie wielofunkcyjne – 2 sztuki
7) Urządzenie wielofunkcyjne (podajnik) – 2 sztuki
8) UPS – 30 sztuk
9) Urządzenie sieciowe – 3 sztuk wraz z modułem światłowodowym SFP– 6 sztuk
10) Urządzenie sieciowe (WiFi) – 8 sztuk
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30121100-4 - Fotokopiarki
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono łącznie 6 ofert, z czego 5 ofert zostało odrzuconych. Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu została wybrana jako najkorzystniejsza CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gąbka Sp. z o.o.. Termin związania ofertą został jednokrotnie przedłużony do dnia 30 listopada 2025 r. .Po upływie terminu związania ofertą wybrany wykonawca odmówił podpisania umowy, w związku z czym jego oferta przestała go wiązać. Zamawiający nie posiada innych ważnych ofert umożliwiających zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179688,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245185,74 PLN
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Opracowanie wielobranżowej i kompleksowej dokumentacji projektowej oraz technicznej budowy Hali Badawczej na terenie CNBOP-PIB
- Dostawa kruszyw naturalnych dla Nadleśnictwa Józefów
- Świadczenie usług w postaci tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem
- Realizacja usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w miejscu zamieszkania w 2026 r.
- Dostawa sprzętu komputerowo-sieciowego
- Świadczenie usług pocztowych w latach 2026 - 2028
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Dostawa telebimu 4 m x 6 m do sali widowiskowej w budynku GCKiS w ramach zadania pn. " Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - Etap I
- Dostawa telebimu 4 m x 6 m do sali widowiskowej w budynku GCKiS w ramach zadania pn. " Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - Etap I
- Zakup telefonów IP, switchy, komputerów przenośnych oraz serwera radiowego
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego dla szkół z terenu Gminy Kamień, w ramach projektu pn.: "Nowa jakość kształcenia w Gminie Kamień"
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





