Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475714/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych stacji zasilania o dużej wydajności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych stacji zasilania o dużej wydajności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2b5c12-9214-48c4-8a1f-47a7ff204802
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa mobilnych stacji ładowania o dużej wydajności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.170.2025.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. stacji zasilania wraz z panelami PV i niezbędnym osprzętem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Przez dostawę mobilnych stacji zasilania rozumie się ich dostarczenie i przeprowadzenie szkolenia dla 5 pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania dostarczonego sprzętu oraz przekazanie dokumentacji użytkowej (instrukcje obsługi i karty gwarancyjne).
2) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTICOM Mateusz Botkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7972042449
7.3.3) Ulica: ul. Mszczonowska 14
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Usługi serwisowe (przeglądy i naprawy) sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu SZOZnMiD - (przeglądy, konserwacja i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej) cz. VIII".
- "Sukcesywna dostawa jednorazowych koców ogrzewających na rzecz jednostek organizacyjnych dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- "Organizacja wizyty studyjnej w Hanowerze (Niemcy) w terminie 11-14.02.2026 r. dla maksymalnie 30 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu
- Dzierżawa łączy telekomunikacyjnych.
- "Szkolenia miękkie dla pracowników Estrady Poznańskiej w ramach projektu "ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ ESTRADY POZNAŃSKIEJ-PRZEBUDOWA BUDYNKÓW WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup i dostawa agregatu prądotwórczego"
- Dostawa agregatów prądotwórczych ze stabilizacją napięcia minimum 3kVA
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





