eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiWymiana stolarki okiennej wraz z remontem strefy okiennej w Zespole Szkół Zawodowych w Nasielsku



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej wraz z remontem strefy okiennej w Zespole Szkół Zawodowych w Nasielsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 765 32 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1cf8a7-9f47-4c9f-9e5b-24e0ba34fd16

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej wraz z remontem strefy okiennej w Zespole Szkół Zawodowych w Nasielsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1cf8a7-9f47-4c9f-9e5b-24e0ba34fd16

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057017/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wymiana stolarki okiennej wraz z remontem strefy okiennej w Zespole Szkół Zawodowych w Nasielsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211563,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wschodniej części budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Nasielsku przy ul. Lipowej 10, 05-190 Nasielsk (elewacja wschodnia hali sportowej). W ramach przeprowadzonych robót wykonane zostaną między innymi prace remontowe z zakresu wymiany stolarki okiennej, wymiany podokienników, montażu rolet okiennych, prace remontowe strefy okiennej (remont tynków i ich malowanie).
W zakresie montowanych elementów przewiduje się montaż:
1) Stolarki okiennej (okna nieotwierane oraz rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni zgodnej z załączonym do SWZ przedmiarem) o parametrach:
a) rodzaj materiału: PVC;
b) kolorystyka: biały;
c) pakiet szybowy – trzyszybowy, współczynnik przenikania ciepła (szyby) minimalne Ug ≤1,0 W/m²K;
d) współczynnik przenikania ciepła minimalne Uw ≤ 1,2 W/m²K;
e) przepuszczalność powietrza: minimum klasa 3;
f) wodoszczelność: minimalna klasa 5A;
g) odporność na obciążenie wiatrem: minimalna klasa C3;
h) izolacyjność akustyczna: minimalnie Rw = 32 dB;
i) okucia - klamki aluminiowe w zakresie okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych.
2) Podokienników o parametrach:
a) materiał: konglomerat kamienny;
b) wysokość / grubość 3 cm;
c) krawędź przednia fazowana półokrągła;
d) długość i szerokość: dopasowana indywidualnie do wymiarów wnęk okiennych;
e) kolor: odcienie jasnego szarego o niewielkim uziarnieniu.
3) Rolet okiennych o parametrach:
a) rolety: materiałowe wolnowiszące;
b) rodzaj: wewnętrzna;
c) tkanina: podstawowa w odcieniach koloru ciemnego szarego;
d) obsługa: bezprzewodowy napęd radiowy;
e) napęd – napęd elektryczny, zasilanie 230V.
Wszystkie montowane materiały powinny być wolne od uszkodzeń mechanicznych, zarysowań, odprysków, przebarwień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1-3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244155,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566222,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244155,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&M Construction Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7622020849

7.3.3) Ulica: Białostocka 62a

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zgodnie z danymi wskazanymi przez Wykonawcę w ofercie, Wykonawca przewidywał powierzenie podwykonawcom następujących części zamówienia: demontaż stolarki okiennej, montaż stolarki okiennej.
Na dzień zawarcia umowy Wykonawca wskazał Zamawiającemu jednego podwykonawcę, tj. firmę A&M BUD Andrzej Maciejewski. Podwykonawcy temu Wykonawca zamierzał powierzyć wykonanie demontażu stolarki okiennej oraz montażu stolarki okiennej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244155,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zarząd Powiatu Nowodworskiego jako organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego jaką jest Powiat Nowodworski informuje, iż działając na mocy art. 26 ust. 1, art. 32 ust. 1 oraz art. 33 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 107 z późn.zm.), w związku z art. 41 ustawy Pzp, wyznaczył następujących Zamawiających właściwych odpowiednio do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udzielenia zamówienia w wyniku przeprowadzenia tego postępowania:
Zamawiający właściwy do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Nazwa Zamawiającego: Powiat Nowodworski
Adres Zamawiającego: 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B.
Obowiązki nałożone na niniejszego Zamawiającego wykonuje Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim.
Numer telefonu: +48 22 765 32 36
Adres e-mail: zp@nowodworski.pl
Adres strony internetowej Zamawiającego: https://www.nowodworski.pl/
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone było na rzecz jednostki organizacyjnej Powiatu Nowodworskiego, tj. Zespołu Szkół Zawodowych w Nasielsku. Jednostka ta jest Zamawiającym właściwym do udzielenia zamówienia w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania.
Zamawiający właściwy do udzielenia zamówienia publicznego w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania:
Nazwa Zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych w Nasielsku
Adres Zamawiającego: 05-190 Nasielsk, ul. Lipowa 10
będący jednostką organizacyjną Powiatu Nowodworskiego
Numer telefonu: + 48 23 691 25 85
Adres e-mail: sekretariat@zsznasielsk.pl
Adres strony internetowej Zamawiającego: https://zsznasielsk.pl/
Zamawiający ten w dniu 07.11.2025r. udzielił zamówienia opisanego niniejszym ogłoszeniem na warunkach wyżej wskazanych.
Wyżej wskazani Zamawiający posiadają jeden krajowy numer identyfikacyjny NIP: 5311688975, który jest numerem NIP Powiatu Nowodworskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.