Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00554943/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatu uprawo siewnego do ZSCKR w Potoczku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POTOCZKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 43
1.5.2.) Miejscowość: Potoczek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 158740268
1.5.8.) Numer faksu: 158740268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrpotoczek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrpotoczek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6604f61-9b30-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatu uprawo siewnego do ZSCKR w Potoczku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6604f61-9b30-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112234/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa agregatu uprawowo siewnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do uprawy i siewu bezpośredniego o parametrach:
Szerokość robocza: 3 m
Brona wirowa
Ilość wirników: 10-12 szt
Wał: Packer, metalowy, dobrze dogniatający, tnący z 24 talerzami idealnie trafiającymi w redlice
Średnica wału: minimum 550 mm
Skrobaki zamontowane w dolnej części wału
Długość zęba: minimum 340 mm
Przekładnia z możliwością zmiany prędkości pracy wirnika
Belka wyrównująca przed wałem z regulacją wysokości
Krój boczny prowadzony na równoległoboku
Sprężyny dociskające krój
Wałek WOM przegubowy minimum 2000 Nm ze sprzęgłem
Dolne cięgła długie do niwelacji pracy na skłonach
Znaczniki przejazdów zamontowane na bronie
Hydrauliczne cięgło łączące bronę z siewnikiem
Siewnik mechaniczny nabudowany na bronę wirową
Siewnik nabudowany pionowo nad wałem zapewniający dodatkowe dociążenie
Pojemność siewnika skrzyni: minimum 1000 l
Mechaniczny wskaźnik poziomu nasion
Dzielone dno skrzyni nasiennej z elementami zapewniającymi całkowity wysiew
Dzielone wałki wysiewające ( drobno i grubo nasienne)
Mieszadło obrotowe z możliwością rozłączania
Ścieżki technologiczne o szerokości 3 rzędów na ślad
Rozłączanie mechaniczne połowy wałka wysiewającego
Regulowany rozstaw ścieżek technologicznych
Znaczniki ścieżek technologicznych zamontowane na siewniku
Komputer zapewniający:
• elektryczną kontrolę pracy wałka wysiewającego,
• elektryczna obustronna kontrola wypełnienia skrzyni zasypowej,
• elektryczną kontrolę pracy wałka wysiewającego ,
• elektryczną kontrolę pracy wałka wysiewającego,
• licznik hektarów,
• elektryczna obustronna kontrola wypełnienia skrzyni zasypowej
Mechaniczny wskaźnik załączania ścieżek technologicznych
Redlice jedno talerzowe ze zintegrowane z rolkami dociskowymi
Docisk redlicy: minimum 25 kg
Ilość: redlic: 24 szt.
Rozstaw redlic: 12,5 cm
Hydrauliczne podnoszenie koła ostrogowego
Napęd z koła ostrogowego w jego obrysie
Platforma z poręczą
Oświetlenie drogowe zamontowane na wysięgnikach
Zagarniacz typu jaskółczy ogon
Stopy podporowe do siewnika
Gwarancja minimum 24 miesiące
Maszyna z transportem na miejsce i z przeszkoleniem pracowników
Maszyna fabrycznie nowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182901,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182901,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182901,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wanicki Serwis Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442111882
7.3.3) Ulica: ul. Myślenicka 19,
7.3.4) Miejscowość: Mogiliany
7.3.5) Kod pocztowy: 32-031
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182901,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.