Og³oszenie z dnia 2024-11-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00018527/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
- 2024/BZP 00641683/01 - Wynik z dnia 2024-12-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA O¦WIETLENIA SCENICZNEGO NA POTRZEBY DZIA£ALNO¦CI TEATRU IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OPOLU Z PRAWEM OPCJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279717
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: plac Teatralny 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-056
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774539082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@teatropole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.teatropole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA O¦WIETLENIA SCENICZNEGO NA POTRZEBY DZIA£ALNO¦CI TEATRU IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OPOLU Z PRAWEM OPCJI
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-445d6d46-7ca6-425a-8ff6-70ed96ffeb84
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00579878
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00040878/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa o¶wietlenia scenicznego na potrzeby dzia³alno¶ci Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-445d6d46-7ca6-425a-8ff6-70ed96ffeb843.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ - rozdzia³ 9
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu, Pl. Teatralny 12,45-056 Opole
Telefon: (77) 453 90 82 do 85; adres e-mail: biuro@teatropole.pl;
b) w Teatrze im. Jana Kochanowskiego w Opolu jest wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ mailowo: iod@teatropole.pl lub pod numerem telefonu (77) 453 90 82, b±d¼ na adres siedziby administratora, o którym mowa powy¿ej; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny nadany przez Zamawiaj±cego: SZP-26-4/2024, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) pn.: „Dostawa o¶wietlenia scenicznego na potrzeby dzia³alno¶ci Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu”
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 75 ustawy PZP, a tak¿e dostawcy odpowiedzialni za obs³ugê systemów informatycznych, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi doradcze, pomoc prawn±, podatkow±, rachunkow±, inne podmioty, którym dane zosta³y lub zostan± udostêpnione na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub upowa¿nienia do przetwarzania danych oraz podmioty, którym Zamawiaj±cy bêdzie zobowi±zany udostêpniæ dane, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym organy kontroluj±ce;
d) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
e) obowi±zek podania przez osobê fizyczn± danych osobowych bezpo¶rednio jej dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych ;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP-26-6/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 301177,28 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa o¶wietlenia scenicznego opisanego w za³±cznik nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
O¶wietlenie sceniczne sk³adaj±ce siê z reflektorów:
Ruchoma g³owa LED typu WASH z systemem no¿y profiluj±cych
Ruchoma g³owa LED wielosoczewkowa z addytywnym mieszaniem barw
Ruchoma g³owa LED typu Profile IP 65
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31527260-6 - Systemy o¶wietleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31527000-6 - Reflektory punktowe
34991000-0 - Reflektory iluminacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W ramach prawa opcji Zamawiaj±cy na podstawie art. 441 PZP zastrzega sobie mo¿liwo¶æ rozszerzenia przedmiotu zamówienia o kolejne reflektory w ilo¶ci do 2 sztuk. Dotyczy pozycji 1 i 2 (maksymaln± warto¶æ wskazuje rubryka nr 4 w tabeli w Rozdziale 3 SWZ). Reflektory objête prawem opcji musz± byæ fabrycznie nowe, identyczne co do marki i typu oraz pod wzglêdem konstrukcyjnym, parametrów technicznych, a tak¿e kompletacji i wyposa¿enia w stosunku do reflektorów stanowi±cych podstawow± czê¶æ zamówienia. O ile nic innego nie wynika z dokumentów zamówienia, ilekroæ ich postanowienia odwo³uj± siê do reflektorów (o¶wietlenia scenicznego), b±d¼ ogólnie do przedmiotu zamówienia, nale¿y je odnosiæ zarówno do podstawowej, jak i opcjonalnej czê¶ci zamówienia.Zasady skorzystania z prawa opcji przez Zamawiaj±cego zosta³y okre¶lone w Rozdziale 1 Projektowanych postanowieñ umowy (za³±cznik nr 5 do SWZ)
Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie i okoliczno¶ciach, gdy bêdzie posiada³ ¶rodki finansowe na zamówienie w ramach opcji, w terminie obowi±zywania umowy.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga wprowadzenia zmiany do umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione poni¿ej:
2. Oferty oceniane bêd± na podstawie nastêpuj±cego kryterium
1) Cena (C) z wag± 50 pkt
2) Rozwi±zania technologiczne (R) z wag± 20 pkt
3) Termin dostawy (T) z wag± 30 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozwi±zania technologiczne (R)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶æ techniczna lub zawodowa - warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli:
Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum:
1 (jedno) zamówienie, polegaj±ce na dostawie o¶wietlenia scenicznego (lub systemu o¶wietleniowego), na kwotê nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³ brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych) oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, czy zamówienia te zosta³y wykonane nale¿ycie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne o¶wiadczenie zawarte jest we wzorze, stanowi±cym Za³±cznik nr 3A do SWZ i sk³adane wraz z ofert±
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykazu dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, wykaz dostaw wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ – potwierdzaj±cy spe³nianie warunku z Rozdzia³u 7 ust. 4 pkt 4);
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pe³nomocnictwa lub inne dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danychw szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dna 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty (opcjonalnie);
- Pe³nomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo, podpisane kwalifikowanym, podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp (opcjonalnie);
- Dowody dotycz±ce „samooczyszczenia” (opcjonalnie);
- O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (opcjonalnie);
- Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyǽ wraz z ofertą oficjalne karty katalogowe producenta oferowanych urz±dzeñ́. Pod pojêciem „oficjalne karty katalogowe” Zamawiaj±cy rozumie karty katalogowe, instrukcje techniczne wydane przez producenta oferowanych przez Wykonawcę̂ urz±dzeñ́ lub pochodz±ce z oficjalnej strony internetowej producenta, potwierdzaj±ce spe³nienie wymaganych parametrów technicznych na dzieñ́ sk³adania ofert. Zamawiaj±cy nie dopuszcza o¶wiadczeñ́, kart technicznych itp. opracowanych (wykonanych) przez Wykonawcę̂. Zamawiaj±cy wymaga, aby karty
katalogowe dla oferowanych urz±dzeñ́ równowa¿nych zawiera³y wszystkie parametry techniczne opisane w OPZ. W przypadku braku danych potwierdzaj±cych postawione przez Zamawiaj±cego wymagania, na oficjalnych kartach katalogowych, Zamawiaj±cy dopuszcza jako ¶rodek dowodowy o¶wiadczenie z³o¿one i podpisane przez osoby
upowa¿nione ze strony Producenta urz±dzeñ́. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie kart katalogowych w oryginalnym jêzyku Producenta. Dane zawarte w kartach katalogowych i o¶wiadczeniach Producenta bêd±̨ podstawą do weryfikacji oferowanych urz±dzeñ wzglêdem wymaganych parametrów technicznych opisanych w tabeli w OPZ, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ oraz przyznania punktów w kryterium Rozwi±zania technologiczne.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Forma z³o¿enia pe³nomocnictwa opisana jest w Rozdziale 11 ust. 6 SWZ. Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. (Za³±czniki 3a i 3b).
3) W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca (lider konsorcjum) lub upe³nomocniona przez konsorcjantów osoba fizyczna lub osoba prawna. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu
dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim wypadku Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5) W przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia przed³o¿± Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie
umowy.
7) Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w
wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Nie dopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8) Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy paragraf 8:Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie zmiany terminu wykonania umowy (o czas nie d³u¿szy ni¿ czas trwania tych okoliczno¶ci) z uwagi na:
a) si³ê wy¿sz± (przez okoliczno¶ci si³y wy¿szej Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ ani jemu zapobiec, w szczególno¶ci takie jak: po¿ar, zalanie, wojna, stan wyj±tkowy, zasadnicza zmiana sytuacji spo³eczno-gospodarczej, klêska ¿ywio³owa),
b) dzia³anie osób trzecich, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ,
c) wyst±pienie trudno¶ci organizacyjnych zwi±zanych z dzia³alno¶ci± Zamawiaj±cego, w zwi±zku konieczno¶ci± wykonywania zadañ statutowych.
4. Strony dopuszczaj± równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:
a) omy³ek pisarskich lub b³êdów rachunkowych, maj±cych na celu wyja¶nienie w±tpliwo¶ci tre¶ci Umowy, je¶li bêdzie ona budzi³a w±tpliwo¶ci interpretacyjne miêdzy Stronami,
b) konieczno¶ci zmiany sposobu wykonania lub zakresu Przedmiotu Umowy z przyczyn wcze¶niej nieprzewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiaj±cego,
c) je¿eli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu p³atno¶ci, wymagaæ bêdzie ochrona interesu Zamawiaj±cego,
d) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego,
e) zmiany cen brutto w zwi±zku ze zmian± obowi±zuj±cych stawek podatku od towarów i us³ug,
f) innych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, w tym polegaj±cych na zamianie elementów
Przedmiotu Umowy na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-13 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-12
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostaw± Immunoglobulinum humanum na okres do 31.05.2026
- U/18/2025/A Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla ró¿nych zadañ inwestycyjnych w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Kompleksowe us³ugi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 pa¼dziernika 2025r. przez S±d Okrêgowy w Opolu
- ¦wiadczenie us³ugi dzier¿awy ³±czy ¶wiat³owodowych
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
- Zakup i dostawa mleka i przetworów mlecznych na bie¿±ce potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzeda¿ i dostarczenie wyposa¿enia audio wizualnego oraz komputerowego na potrzeby wyposa¿enia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów
- "Modernizacja Wyszkowskiego O¶rodka Kultury "HUTNIK" w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia kinotechnicznego w ramach realizacji projektu pn. Transformacja Kina "Gwiazda" wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (...)
- Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne
- Budowa i wyposa¿enie siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej - Centrum Us³ug Kulturalnych i Spo³ecznych w Kolnie
wiêcej: Reflektory punktowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.