Og³oszenie z dnia 2024-11-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00579674/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00585133/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00637296/01 - Wynik z dnia 2024-12-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ch³odni kontenerowych z przedsionkiem i zadaszeniem dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kielcach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: PIW w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943244
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦ciegiennego 203
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-116
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@piw.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.piw.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ch³odni kontenerowych z przedsionkiem i zadaszeniem dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eaa61e0e-f8d5-470a-b733-22bc005def2c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00579585
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eaa61e0e-f8d5-470a-b733-22bc005def2c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celu prawid³owego korzystania z
us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1.1. Komputer PC
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b. zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych:
1. MS Windows 7 lub nowszy
2. OSX/Mac OS 10.10,
3. Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek:
d. Chrome 66.0 lub nowsza
e. Firefox 59.0 lub nowszy
f. Safari 11.1 lub nowsza
g. Edge 14.0 i nowsze
albo
1.2 Tablet/Telefon
a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b. Przegl±darka Chrome 61 lub nowa
Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji
danych SSL, obs³ugi Java Script, oraz cookies;
Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1.1 specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
1.3 oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do
sekundy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA ZAMAWIAJ¡CEGO W ZAKRESIE PRZETWARZANIA
DANYCH OSOBOWYCH W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTA JEST W SEKCJI XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4 sztuk ch³odni kontenerowych jednokomorowych, zadaszonych z przedsionkiem do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach, fabrycznie nowych i nieu¿ywanych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42513000-5 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:, tj. wykazanie, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciempostêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca
zrealizowa³ w sposób nale¿yty co najmniej jedn± dostawê porównywaln± z przedmiotem zamówienia o warto¶ci nie ni¿szej
ni¿ 45 000,00 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz
dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy te zosta³y wykonane, oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy
czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y
wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty.
- o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na potwierdzenie, ¿e oferowana dostawa spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania zawartew Opisie Przedmiotu Zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia specyfikacji technicznej oferowanego przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresieuregulowanym w art. 455 Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-14 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-03
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 w km 51+400 do km 52+577 w m. Szyd³ów, odcinek o d³ugo¶ci 1177 m
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 767 od km 9+860 do km 10+850 w m. We³ecz, odcinek o d³ugo¶ci 990 m
- Wymiana wyposa¿enia tj. zeskoku do skoku wzwy¿, zeskoku do skoku o tyczce, materacy do wyhamowania, bramek do pi³ki rêcznej oraz materacy gimnastycznych do dwóch hal sportowych w Kielcach
- Us³uga polegaj±ca na zorganizowaniu, przeprowadzeniu i obs³udze konferencji po¶wiêconej zdrowiu psychicznemu dzieci i m³odzie¿y pt. Zdrowie psychiczne dzieci i m³odzie¿y - wyzwania i mo¿liwo¶ci
- Sukcesywne dostawy zu¿ywalnych materia³ów medycznych kompatybilnych z aparatem do elektrokoagulacji ERBE VIO 300D dla potrzeb Bloków Operacyjnych WSzZ w Kielcach
- Remont sze¶ciu ³azienek w budynku Centrum Laserowych Technologii Metali Politechniki ¦wiêtokrzyskiej
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa agregatu wody lodowej (sch³adzacza cieczy) na potrzeby funkcjonowania sezonowego lodowiska zlokalizowanego przed Pa³acem Kultury i Nauki w Warszawie (kod zadania: C/OM/VIII/P1/48)
- "Kompleksowy monta¿, rozruch, serwis oraz demonta¿ elementów lodowiska i toru lodowego zlokalizowanego na terenie Parku Wodnego "Fabryka Wody" przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.