Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00497856/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwallenburg@gig.eu phachula@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41dc6023-846c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41dc6023-846c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ/5898/PH/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152133,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa obioru z kopalni i przewozu do siedziby Zamawiającego próbek węgla i powietrza.
Usługa będzie wykonywana codziennie (poniedziałek - piątek) przeważnie w godzinach 4:00 - 10:00. Szacunkowa trasa przejazdu to 200-350 km/dzień. W celu wyliczenia wartości zamówienia Zamawiający przyjmuje średnią wartość przejechanych kilometrów w wysokości 285 km/dzień oraz 250 dni roboczych w roku.
Przewożone próbki powietrza będą pakowane w worki 3 litrowe. Maksymalna objętość jednego transportu to 200 l. Próbki powietrza transportowane będą 5 x w tygodniu.
Próbki węgla pakowane są w worki o wadze do 10 kg, transport odbywa się 1-2 razy w tygodniu maksymalnie 3 próbki jednorazowo.
Orientacyjny czas oczekiwania na kopalni na załadunek to około 15 minut.
Wykonawca każdorazowo przedstawia do akceptacji trasę przejazdu.
Jako miejsce rozpoczęcia świadczenia usługi należy przyjąć siedzibę Zamawiającego (Katowice, Plac Gwarków 1)
Zamawiający dopuszcza możliwość rozpoczęcia świadczenia usługi w siedzibie Wykonawcy pod warunkiem, że odległość na kopalnię będzie krótsza, niż z siedziby Zamawiającego.
Przewozy będą prowadzone na pisemne zlecenie Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokładnego ustalenia terminu wykonania poszczególnych zleceń.
Umowa na świadczenie usługi zostanie podpisana z jednym Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę za 1 km.
Częstotliwość kursów może zostać zwiększona lub zredukowana w zależności od bieżących i faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie Prawne1) Art. 255 ust. 6) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniach od 20.11.2023 r. do 24.11.2023 r. w związku z awarią systemu występowały czasowe ograniczenia w funkcjonowaniu platformy e-zamówienia. Utrudnienia te uniemożliwiły złożenie oferty niektórym Wykonawcom.
W związku z powyższym, w trosce o zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji oraz integralności procedury zamówień publicznych, Zamawiający podjął decyzję unieważnieniu postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188100 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na trasie inwestycji pn.: Budowa obwodnicy Pradeł w ciągu drogi krajowej nr 78
- Wykonanie robót budowlanych w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" pn.: "Dostosowanie 4 budynków urzędów skarbowych dla osób ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej"
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD POTOKIEM GOŚCIEJÓW W CIĄGU DW 942 W KM 39+509 W M. WISŁA O NR EW. 272, 273.
- Lek onkologiczny - 1 pakiet
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 10 czerwca do 21 czerwca.
- Projekt i budowa budynku archiwum (składnicy akt) wraz z dojazdami, dojściami i parkingami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na kompleksowej przeprowadzce mienia oraz dokumentacji Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie Gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 10 czerwca do 21 czerwca.
- Usługi transportu autokarowego w czerwcu, lipcu i sierpniu 2024 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
- Dostawa gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z transportem i dzierżawą zbiorników dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- "Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa SOSW w Złotej i OSW w Bochni"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.