Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00535512/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu związanego z realizacją Programu Ochrony Ludności (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jozefow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu związanego z realizacją Programu Ochrony Ludności (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2731c6a-91a3-4b3f-9f41-7e14391a8b01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POŚ.271.58.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206378,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia oświetleniowe:najaśnica 22 000 Im
zestaw oświetleniowy
statyw stalowy
latarka Led czołowa
latarka warsztatowa
lampa kempingowa
strażacka bateryjna latarka kątowa
strażacka akumulatorowa latarka kątowa
strażacka akumulatorowa latarka szperacz
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 123857,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia ochrony przed powodzią i podtopieniamii. przenośny zbiornik 1000 l
ii. motopompa szlamowa kod
iii. zapora przeciwpowodziowa typu BOXWALL
iv. pompa zatapialna
4.5.3.) Główny kod CPV: 43134100-2 - Pompy zanurzeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
42122130-0 - Pompy wodne
44212383-7 - Zapory
4.5.5.) Wartość części: 82520,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147339,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147339,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147339,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMATEC ARKADIUSZ BŁACH, MATEUSZ BOROWSKI SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6030075017
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARMATEC ARKADIUSZ BŁACH, MATEUSZ BOROWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ARMATEC ARKADIUSZ BŁACH, MATEUSZ BOROWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147339,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79918,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79918,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79918,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMATEC ARKADIUSZ BŁACH, MATEUSZ BOROWSKI SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6030075017
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARMATEC ARKADIUSZ BŁACH, MATEUSZ BOROWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ARMATEC ARKADIUSZ BŁACH, MATEUSZ BOROWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79918,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Ubezpieczenie Gminy Miasta Józefowa w zakresie ochrony mienia i OC na okres 36 miesięcy
- Dostawa soli workowanej dla Zakładu Obsługi Piękne Miasto w Józefowie
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Opracowanie wielobranżowej i kompleksowej dokumentacji projektowej oraz technicznej budowy Hali Badawczej na terenie CNBOP-PIB
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych.
- Zakup wraz z dostawą pomp głębinowych na ujęcia wody w Gminie Woźniki
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





