eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Wykonanie zastępcze usunięcia odpadów niebezpiecznych w miejscowości Wszedzień 20 na działkach nr 111 i 112, gmina Mogilno



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zastępcze usunięcia odpadów niebezpiecznych w miejscowości Wszedzień 20 na działkach nr 111 i 112, gmina Mogilno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 588 83 00

1.5.8.) Numer faksu: 52 588 82 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/847767

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zastępcze usunięcia odpadów niebezpiecznych w miejscowości Wszedzień 20 na działkach nr 111 i 112, gmina Mogilno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86f15a04-8871-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045046/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie zastępcze usunięcia odpadów niebezpiecznych w miejscowości Wszedzień 20 na działkach nr 111 i 112, gmina Mogilno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zastępcze polegające na usunięciu, zabezpieczeniu, transporcie i utylizacji odpadów niebezpiecznych o następujących kodach:

• 07 01 08* (Inne pozostałości podestylacyjne i poreakcyjne),

• 08 01 11* (Odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne lub inne substancje niebezpieczne),

• 08 01 16 (Szlamy wodne zawierające farby i lakiery inne niż wymienione w 08 01 15),

• 15 01 10* (Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone),

• 15 02 02* (Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)),

• 16 10 01* (Uwodnione odpady ciekłe zawierające substancje niebezpieczne),

• 20 01 19* (Środki ochrony roślin).

Przedmiotowe odpady zgromadzone zostały na działce nr 111 i 112 w miejscowości Wszedzień 20, gmina Mogilno w ilości szacunkowej około 30 ton. Maksymalna wielkość zamówienia to 32 tony i będzie ona zależeć od ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Maksymalna kwota zamówienia wynosi 200 000,00 zł. Kody odpadów zawarte w opisie przedmiotu zamówienia ustalone zostały wyłącznie na podstawie oględzin. Przetransportowanie odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia musi odbyć się przy użyciu właściwego środka transportu, w sposób dostosowany do rodzaju usuwanego odpadu i zgodnie z: ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.), ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 z późn. zm.), ustawą z dnia z dnia14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. poz. 1742) przez podmiot posiadający wpis do rejestru / decyzję zezwalającą na transport odpadów niebezpiecznych.

Zamówienie jest w ramach wykonania zastępczego, prowadzonego na podstawie przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 479 z późn. zm.).

Ilość odpadów niebezpiecznych objętych zamówieniem ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie maksymalnie do 32 ton.

Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp i możliwość korzystania z terenu prac tj. działek oznaczonych nr ew. 111 i 112, obręb Wszedzień, gmina Mogilno na czas realizacji przedmiotu zamówienia.

W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu przed dostępem osób trzecich, załadunku, zabezpieczenia (owinięcia folią stretch), przygotowania do transportu, transportu do miejsca unieszkodliwiania odpadów, w tym przez termiczne przekształcenie w spalarni odpadów.

Z chwilą przejęcia odpadów z terenu działki oznaczonej nr ew. 111 i 112, obręb: Wszedzień, gmina Mogilno, Wykonawca staje się posiadaczem odpadów oraz przejmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność za ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu i dalszego gospodarowania (Art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).

Wykonawca oszacuje i przewidzi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

Wykonawca zobowiązany jest do:

dostarczenia w dniu podpisania umowy harmonogramu działań, zawierającego: wykaz planowanych do podjęcia czynności od chwili załadunku do unieszkodliwienia, daty podejmowanych czynności, osoby odpowiedzialne za wykonanie poszczególnych czynności (z podaniem imienia, nazwiska oraz numerów telefonów)

przejęcia pełnej odpowiedzialności za wszelkie skutki związane z nieprzestrzeganiem lub naruszeniem przez niego obowiązujących przepisów w zakresie gospodarowania odpadami,

pokrycia w całości strat materialnych powstałych na skutek niewłaściwie lub nieprawidłowo wykonywanych usług,

ewentualnego zabezpieczenia pozostałych odpadów nieujętych w zamówieniu, znajdujących się na działce 111 i 112, przed wystąpieniem jakichkolwiek zanieczyszczeń środowiska (przewróceniu i wycieku),

odpowiedzialności przed organami kontrolnymi: Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Państwową Inspekcją Pracy i innymi,

pełnej dyspozycyjności w zakresie wykonywania przedmiotu umowy,

oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania usługi i utrzymywania tego oznakowania i zabezpieczenia w należytym stanie do czasu zakończenia wykonywania usługi,

dbania o porządek na terenie działki nr ewid. 111 i 112 obręb: Wszedzień, gmina Mogilno,

poinformowania Zamawiającego na minimum 2 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi, aby Zamawiający mógł powiadomić odpowiednie służby tj. Komendę Powiatową Policji w Mogilnie, Państwową Straż Pożarną w Mogilnie, Prokuraturę Rejonową w Mogilnie, Prokuraturę Okręgową w Bydgoszczy, Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego i Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska.

Wymagania dotyczące załadunku:

przekazanie terenu prac nastąpi na podstawie protokołu przekazania, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę,

po przekazaniu terenu prac, przed przystąpieniem do załadunku Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć pojemniki z odpadami w sposób trwały i widoczny, odpowiednio numerem porządkowym,

Wykonawca zobowiązany jest po każdym dniu pracy sporządzić bieżącą dokumentację wykonawczą i przekazać ją drogą elektroniczną na adres e-mailowy koordynatora prac ze strony Zamawiającego,

bieżąca dokumentacja powinna zawierać: informację o ilości odpadów załadowanych i przetransportowanych do miejsca unieszkodliwienia, wykaz pojemników załadowanych w danym dniu zgodnie z oznaczeniem, wskazanie osoby koordynującej prace w danym dniu oraz fotografie z miejsca prac,

odpady ładowane będą na samochody Wykonawcy lub zamiennie do kontenerów różnego typu, podstawionych przez Wykonawcę w zależności od potrzeb,

załadunek odpadów, w tym odpadów w ciekłym stanie skupienia musi odbywać się w taki sposób, aby nie dochodziło do wycieków i zanieczyszczenia podłoża, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczania szczelnie folią stretch każdego pojemnika przeznaczonego do wywiezienia przed załadowaniem go na pojazd transportujący,

w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek zanieczyszczenia środowiska (wycieku) powstałego na skutek prowadzenia prac objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest zminimalizować ewentualne straty w środowisku poprzez usunięcie i unieszkodliwienie zanieczyszczeń oraz rekultywację miejsca zdarzenia poprzez wymianę gruntu,

teren prowadzenia prac objętych zamówieniem wyposażony zostanie przez Wykonawcę w zapas sorbentów oraz podstawowy sprzęt gaśniczy,

Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia kart przekazania odpadów, zgodnych ze wzorem z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. poz. 1973).

Wymagania dotyczące transportu:

odpady podczas transportu będą tak zabezpieczone, aby uniemożliwić ich rozprzestrzenianie poza środki transportu w szczególności wyciek,

dobór środków transportu przewidzianych do świadczenia usługi transportu musi być dokonany z uwzględnieniem właściwości chemicznych i fizycznych odpadów, w tym stanu skupienia,

Zamawiający wymagać będzie pełnej sprawności technicznej taboru samochodowego Wykonawcy używanego do realizacji przedmiotu zamówienia (potwierdzonego aktualnymi przeglądami technicznymi),

każda jednostka transportowa przewożąca odpady niebezpieczne powinna być wyposażona w co najmniej jedną gaśnicę,

Wykonawca zobowiązany jest przekazać osobom (kierowcom) wykonującym transport odpadów objętych zamówieniem pisemne instrukcje tzw. instrukcje wypadkowe, dotyczące przewożonego odpadu i sposobu postępowania w razie wypadku,

Wykonawca usługi transportu musi dysponować doradcą w zakresie ADR posiadającym odpowiednie zaświadczenie o ukończeniu właściwego kursu ADR,

każdorazowy odbiór odpadów z terenu prac będzie potwierdzony kartą przekazania odpadów, sporządzoną przez Wykonawcę, opatrzoną datą wykonania usługi z wyszczególnieniem faktycznej ilości odbieranych odpadów, jeden egzemplarz karty przekazania odpadów otrzyma Zamawiający.

Wymagania dotyczące unieszkodliwienia odpadów:

a) Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwienia odpadów w instalacji termicznego przekształcania odpadów o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odebranych od Zamawiającego,

b) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do termicznego przekształcenia odpadów w instalacji, do której posiada tytuł prawny, która posiada aktualne decyzje - uprawnienie zezwalające na użytkowanie/eksploatację o zdolności utylizacji odpadów niebezpiecznych będących przedmiotem zamówienia,

c) Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów do innej instalacji termicznego przekształcenia odpadów, posiadającej aktualne decyzje — uprawnienia zezwalające na użytkowanie/eksploatację o zdolności utylizacji odpadów niebezpiecznych, tylko w przypadku wystąpienia awarii,

d) Wykonawca zobowiązany jest do podania adresu, miejsca lokalizacji instalacji unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, w której realizowany będzie przedmiot zamówienia w tym zakresie,

e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ostatni protokół pokontrolny instalacji termicznego przekształcania odpadów sporządzony przez Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska (właściwego miejscowo dla spalarni), z którego treści powinno wynikać, że spalarnia jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji, a ich standardy są dotrzymane,

f) raport końcowy potwierdzający proces unieszkodliwienia odpadów objętych zamówieniem będzie stanowić załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę.

Zamawiający zapewnia sobie prawo nadzoru i kontrolowania działań Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6264,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6264,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ABBA-EKOMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790168464

7.3.3) Ulica: ul. Filomatów Pomorskich 8

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Termiczne unieszkodliwienie, 75 % zamówienia, Port Service Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.