eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna"Przebudowa z rozbudową, rozbiórką fragmentu budynku i termomodernizacją budynku biurowego Nadleśnictwa Skwierzyna"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa z rozbudową, rozbiórką fragmentu budynku i termomodernizacją budynku biurowego Nadleśnictwa Skwierzyna"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skwierzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2 Lutego 2

1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957286940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-skwierzyna/platforma-zamowien-publicznych

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7193bb5-4151-4679-aca4-d939999cb7aa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa z rozbudową, rozbiórką fragmentu budynku i termomodernizacją budynku biurowego Nadleśnictwa Skwierzyna"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7193bb5-4151-4679-aca4-d939999cb7aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130355/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa siedziby Nadleśnictwa wraz z jego termomodernizacją

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11630548,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest „Przebudowa z rozbudową, rozbiórką fragmentu budynku i termomodernizacją budynku biurowego Nadleśnictwa Skwierzyna wraz z aranżacją wnętrz, montażem OZE na wiacie na sprzęt leśny, zmianą ciągów kanalizacyjnych na działce oraz zagospodarowaniem terenu uwzględniającym wykonanie parkingu od strony ulicy 2 Lutego położonych na działkach nr 2004/5 i 84/4, w obrębie miejskim w Skwierzynie ”
Kategoria obiektu budowlanego: XVII, XII.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z powyższym zamierzeniem budowlanym wraz z uzyskaniem ostatecznej lub opatrzonej rygorem natychmiastowej wykonalność decyzji o pozwolenie na użytkowanie budynku.
Prace budowlane z uwagi na potrzebę nieprzerwanego działania biura Nadleśnictwa muszą zostać podzielone na etapy.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania Przedmiotu Umowy w taki sposób aby umożliwić ciągłość pracy biurowca Nadleśnictwa. Jednocześnie Wykonawca samodzielnie będzie odpowiadał za odpowiednie etapowanie inwestycji zapewniające oddanie do użytkowania nowej części budynku na cele przenosin pracowników przed rozpoczęciem prac w części istniejącej (nie dotyczy wyburzeń na nową część).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11792000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11792000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „Almar“ Aneta Ziopaja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 570169341

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 62

7.3.4) Miejscowość: Krzyż Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 64-761

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11792000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia zawiera wartość zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP - w wysokości 10% wartości zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.