eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBudowa kolumbarium i oświetlenia terenu na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kolumbarium i oświetlenia terenu na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kolumbarium i oświetlenia terenu na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61725234-d4d7-4063-a6bb-62e6b2e0836a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028061/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kolumbarium i oświetlenia terenu na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.23.2025.ZP2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budow. pn. „Budowa kolumbarium i oświetlenia terenu na Cmentarzu Komunalnym przy ul.Rabina dr.Maxa Josepha 4 w Słupsku” obejmujące budowę kolumbarium, drogi dojazdowej z parking. wraz z infrastrukturą towarzysz.
2. W ramach zam. wykonane będą:
1) Kolumbarium:
Inwestycja obejmuje budowę kolumbarium (z elem. prefabryk.), które będzie miejscem upamiętniania i pochówku skremowanych ciał osób zmarłych. Jest w postaci jedno i dwustronnych murów o konstrukcji żelb. z gotowych prefabr. z gotowymi niszami na urny posadowionych na fundamencie, który został uzbrojony w słupy nośne stabilizujące całą konstr. Mała architekt.:
a) Ławki,
b) Zdrój uliczny żeliwny,
c) Krzyż drewniany.
2) Ciągi komunikac.:
a) Kostki mają mocno zaokrąglone naroża i krawędzie, gładkie pow. licowe oraz wąskie zamknięcie spoin.
b) Ścieżki piesze -droga dojazdowa do kolumbarium.
c) Utwardzenie przy kolumbarium.
3) Parking –nawierz. z kostki bet.
4) Oświetlenie:
a) W części płd-wsch: typy opraw i słupów podano na rys.nr A1A/01G i oprawa parkingowa.
b) W części płn-wsch: – typy opraw i słupów podano na rys.nr A1A/01G i A2B/01.
5) Ogrodzenie:
a) Z czarnych przęseł stal., kutych na podmurówce kam., brama i furtka w tym samym stylu,
b) Ogrodzenia z prefabryk. elemen. żelbet.
6) Kanalizacja deszczowa:
a) Z rur PVC SN8 litych,
b) Uliczne wpusty deszcz. DN500 beton. z osadnikami,
c) Studnie tworzyw. DN400 z osadnikami,
d) Studnie beton.,
e) Zbiornik retencyjny żelb. wód opadowych,
f) Wysokosprawny separator lamelowy.
7) Instalacja wodoc. –z rur wodociąg. ciśnien. PE63 łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe lub na mufy elektrooporowe.
8) Zieleń –wycinka zieleni w niezbędnym zakresie oraz nasadzenia zieleni wysokiej/niskiej wraz z pielęgnacją zieleni, prace porządkowe, wykupienie drewna z wycinki drzew. Szczegółowy zakres w SWZ, w tym w proj. umowy.
3. Przedmiot zam. został opisany zgodnie z art.103 Pzp za pomocą dokum. projek., przedmiaru robót oraz STWiOR. Zgodnie z art.101 ust.4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi w dokum. projek., STWiOR za pomocą norm, europ. ocen techn., aprobat, specyfikacji techn. i systemów referencji techn. -art.101 ust.1 pkt 2 i ust.3 Pzp.
4. W przypadku rozbieżności między STWiOR a dokum. projek., dokumentem nadrzędnym jest dokumen. projek.
5. Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub większy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny przedmiotu zamów. wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszech. lub jednostk. stosowania w budown., objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpiecz., wskazującego na zgodność z odpowied. normami, aprobatą tech. i właściwymi przepis.i techn. -z art.10 Prawo budow.
7. Jeżeli dokum. projek. lub STWiOR wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art.99 ust.5 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają min. parametry techn., eksploat., użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
8. Pod pojęciem „minimalne parametry techn., eksploat., użytkowe, jakościowe i funkcj.” Zamawiający rozumie wymagania dot. materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach inter. producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach techn., eksploatac., użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
9. Zgodnie z art.101 ust.4 Pzp w sytuacji gdyby w dokum.i proj. lub STWiOR, zawarto odniesienie do norm, europ. ocen techn., aprobat, specyfikacji techn. i systemów referencji techn. -art.101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europ. ocenie techn., aprobacie, specyfikacji techn., systemowi referencji techn. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europ. ocenie techn., aprobacie, specyfikacji techn., systemowi referencji techn. występujących w opisie zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
10. Zgodnie z art.101 ust.4 Pzp w sytuacji gdyby w dokum. Proj. lub STWiOR powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy przywołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.
11. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w j. polskim) opisujące parametry techn. oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne (atesty, aprobaty, deklaracje zgodności z przepisami i normami oraz karty katalogowe producentów materiałów równoważnych, itp.). Równoważność pod względem parametrów techn., użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów techn. nie gorszych od założonych w SWZ. Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budow. w rozumieniu ustawy z 07.07.1994r. Prawo budowlane.
12. Ciężar udowodnienia, że produkty, materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli produkty, materiały lub urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentach zamówienia, w tym w dokumentacji projektowej, STWiOR w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako oferta zawierająca treść niezgodną z warunkami zamówienia.
13. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej zał.
14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 m-cy od dnia odbioru końcowego zamów. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca w zakresie zieleni ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac i będzie wykonywał czynności opisane w SWZ (rozdz. IV. Pkt 2 ppkt 9 lit. c).
15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 m-cy od dnia odbioru końcowego zamów.
16. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z 14.12.2012r. o odpadach.
17. Organizacja robót podczas wykonywania zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dot. BHiP oraz zapewniać prawidłowe wykonanie robót.
18. Warunki realizacji i obowiązki Wykonawcy wskazane są w proj. umowy -zał. nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 6 643 420,00 zł brutto a oferta z najniższą ceną złożona przez STRABAG Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Pruszków przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wobec faktu, że Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty z najniższą ceną zasadne jest unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.