eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrojceDOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brojce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 48

1.5.2.) Miejscowość: Brojce

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-340

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbrojce@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-597834e6-dbde-44f4-8543-61784e03ea52

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097144/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia pn. "DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ – Część 1" poprzedzające niniejsze postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w nawiązaniu do art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowej części postępowania w naborze została złożona jedna oferta Wykonawcy Thermini Sp. z o.o. 40-748 Katowice, ul. Cynamonowa 13 NIP 9542889859. Oferta Wykonawcy została uznana przez Zamawiającego za niezgodną ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, a szczególnie z opisem przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, za podlegającą odrzuceniu.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2025/BZP00515168/01

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OC.271.3.2025.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu w zakresie uzupełnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na podstawie uchwały nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 w sprawie zatwierdzenia Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026:
Lp. Nazwa Ilość

1 Agregat prądotwórczy trójfazowy 2
2 Folie (plandeki) na pokrycia dachowe 40
3 Mobilny sprzęt oświetleniowy 1
4 Pompa do czystej wody 2
5 Defibrylator 3
6 Latarki akumulatorowe 10
7 Pompa do wody zanieczyszczonej z osprzętem 1
8 Zestaw ratownictwa R1 1
9 Wodery i płaszcze przeciwdeszczowe 7 kpl.
10 Megafony 4
11 Urządzenia do magazynowania energii (powerbank) 6
12 Przedłużacze na zwijadle 20 m 4
13 Przedłużacz 10 m 3
14 Rozdzielacz prądu 2
15 Pilarka do drewna 1
16 Pilarka ratownicza 1
17 Piła do betonu i stali 1
18 Miernik promieniowania 1
19 Agregat prądotwórczy 1
20 Śpiwory 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

42122130-0 - Pompy wodne

33182100-0 - Defibrylatory

31521320-3 - Latarki

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

32343200-1 - Megafony

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31224810-3 - Przedłużacze

31213100-3 - Rozdzielnie

43812000-8 - Piły

38341000-7 - Aparatura do mierzenia promieniowania

39522540-4 - Śpiwory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141055,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141055,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141055,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Thermini Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542889859

7.3.3) Ulica: Cynamonowa 13

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-748

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141055,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.