Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Rawicz: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 200577 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. , ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej - Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. z podziałem na następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Aparat do znieczulania - 1 sztuka, Pakiet nr 2 - Monitor głębokiego znieczulenia - 1 sztuka, Pakiet nr 3 - Aparat do pomiaru rzutu serca - 1 sztuka, Pakiet nr 4 - Defibrylatory dwufazowe - 2 sztuki, Pakiet nr 5 - Kardiomonitor - 1 sztuka, Pakiet nr 6 - Bronchofiberoskop - 1 sztuka, Pakiet nr 7 - Inkubator - 1 sztuka, Pakiet nr 8 - Aparat EKG - 2 sztuki, Pakiet nr 9 - Podgrzewacz do płynów infuzyjnych i krwi - 3 sztuki, Pakiet nr 10 - Pompy infuzyjne - 8 sztuk, Pakiet nr 11 - Ssaki elektryczne - 6 sztuk, Pakiet nr 12 - Inhalatory - 9 sztuk, Pakiet nr 13 - Zestaw do prób wysiłkowych - 1 sztuka, Pakiet nr 14 - Inny sprzęt medyczny, w tym: - aparaty RR - 16 szt., - monitor funkcji życiowych - 2 szt., - laryngoskop światłowodowy - 2 szt., - otoskop światłowodowy - 1 szt., - resuscytator - 5 szt., - stetoskopy - 12 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.16.81.00 - Endoskopy 33.15.20.00 - Inkubatory 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: Pakiet nr 1 - 1.200,00 złotych, Pakiet nr 2 - 200,00,00 złotych, Pakiet nr 3 - 200,00 złotych, Pakiet nr 4 - 700,00 złotych, Pakiet nr 5 - 300,00 złotych, Pakiet nr 6 - 200,00 złotych. Pakiet nr 7 - 200,00 złotych, Pakiet nr 8 - 150,00 złotych, Pakiet nr 9 - 200,00 złotych, Pakiet nr 10 - 500,00 złotych, Pakiet nr 11 - 500,00 złotych, Pakiet nr 12 - 100,00 złotych, Pakiet nr 13 - 400,00 złotych, Pakiet nr 14 - 200,00 złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f) złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji, g) złożą wszystkie wymagane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, h) zapewnią gwarancję na aparaturę medyczną i wyposażenie przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru aparatu lub sprzętu, i) wpłacą wymagane przez Zamawiającego wadium. Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych i wymienionych w pkt. 4 rozdziału specyfikacji dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, c) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie podjęcia działalności gospodarczej objętej niniejszym zamówieniem, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż wartość oferty, obejmującej swym zakresem okres realizacji niniejszego zamówienia. g) wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. osób, h) materiały potwierdzające zaoferowane parametry i konfiguracje przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty muszą być załączone w języku polskim, i) deklaracja zgodności CE lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania aparatury medycznej objętej niniejszym postępowaniem, zgodnie z ustawą z dnia 20.4.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), j) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej siwz,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, budynek administracji, II piętro, pokój nr 18..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:45, miejsce: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, budynek administracji, II piętro, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.12.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do znieczulania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulania - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitor głębokiego znieczulenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tor głębokiego znieczulenia - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do pomiaru rzutu serca.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do pomiaru rzutu serca - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Defibrylatory dwufazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory dwufazowe - 2 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kardiomonitor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bronchofiberoskop.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bronchofiberoskop - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Inkubator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparat EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG - 2 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podgrzewacz do płynów infuzyjnych i krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podgrzewacz do płynów infuzyjnych i krwi - 3 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pompy infuzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne - 8 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ssaki elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssaki elektryczne - 6 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Inhalatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalatory - 9 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do prób wysiłkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do prób wysiłkowych - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pozostały sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostały sprzęt medyczny, w tym: - aparaty RR - 16 szt., - monitor funkcji życiowych- 2 szt., - laryngoskop światłowodowy - 2 szt., - otoskop światłowodowy - 1 szt., - resuscytator - 5 szt., - stetoskopy - 12 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych"
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
- "Modernizacja sali gimnastycznej ZSS w Rawiczu - etap I"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawy przyrządów do przetoczeń, kraników trójnożnych, masek do tlenu
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.