Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poszerzenie funkcjonalności aplikacji StaffMonitor poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych modułów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oleśnicki Kompleks Rekreacyjny "ATOL" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020270712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzozowa7
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@atol.oleśnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atol.olesnica.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poszerzenie funkcjonalności aplikacji StaffMonitor poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych modułów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d726bf71-bff4-4aa9-8204-cec8d8e4effe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie będzie udzielane w zakresie usług chronionych prawami autorskimi i może zostać wykonane tylko i wyłącznie przez jednego dostawcę, czyli Staffmonitor Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, która jest właścicielem całości praw autorskich i majątkowych do aplikacji StaffMonitor,
Zamawiający nie posiada praw autorskich do tego oprogramowania, korzysta jedynie z dostępu do aplikacji na bazie uzyskanej licencji. Staffmonitor Sp. z o.o. jako producent ma wyłączne prawo do rozpowszechniania produktu, dokonywania wszelkich modyfikacji, dostosowania systemu zgodnie z wymogami prawnymi, udostępniania nowych wersji oprogramowania w ramach opieki serwisowej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ATOL/PP/004/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis Przedmiotu Zamówienia:
a. poszerzenie funkcjonalności aplikacji StaffMonitor poprzez dostawę i wdrożenie następujących dodatkowych modułów, których potrzeba biznesowa wynikła z powodu zaistnienia krytycznych sytuacji w trakcie 2024 roku:
i. moduł badania trzeźwości pracowników, w połączeniu z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Spółce, która wyposażona jest w certyfikowany alkomat, który obejmuje następujące prace:
1. modyfikacje programistyczne części serwerowej,
2. modyfikacje programistyczne aplikacji Android i iOS wraz z weryfikacją działania tych modyfikacji przez zewnętrzne podmioty pod kątem ich wewnętrznych regulacji.
ii. moduł zarządzania procesami w firmie oparty na metodyce Kanban, japońskim systemie zarządzania skupiającym się na wizualizacji zadań, optymalizacji przepływu pracy oraz eliminacji nieefektywności.
b. dostawa i konfiguracja nowego typu urządzeń rejestracji wejść i wyjść umożliwiającego wykorzystanie tańszych telefonów/tabletów obsługujących zbliżeniową komunikację
z brelokami 13,56 MHz:
i. liczba urządzeń – 7 szt. wraz z licencją na tryb typu KIOSK,
ii. urządzenia muszą być umieszczone w schludnych obudowach i muszą zawierać wzmacniacz sygnału 13,56 MHz,
iii. demontaż obecnie funkcjonujących tabletów służących jako urządzenia rejestracji wejść i wyjść,
iv. modyfikacja obecnie funkcjonujących tabletów służących jako urządzenia rejestracji wejść i wyjść i przywrócenie ich do stanu fabrycznego poprzez zdjęcie wszelkich zabezpieczeń i ograniczeń.
c. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z używania w/w modułów aplikacji Staffmonitor,
d. monitoring nowego typu urządzeń rejestracji wejść i wyjść ze zdalną administracją oraz systemem antykradzieżowym od dnia 1 listopada 2024 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku,
e. przyznanie licencji oraz zaoferowanie opieki serwisowej, której celem jest utrzymania działania modułów, o których mowa w ppkcie a. lit. i oraz ii od przewidywanego dnia wdrożenia usługi, tj. od dnia 1 listopada 2024 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku,
f. przedłużenie licencji oraz opieki serwisowej, której celem jest utrzymanie działania wcześniej wykupionej usługi (z uwzględnieniem wszystkich wcześniej wykupionych modułów wraz ze zdalnym wsparciem na okres od dnia 19 marca 2026 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Staffmonitor Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992952480
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129302,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY W OLEŚNICY I SYCOWIE
- Rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku remizy oraz termomodernizacja budynku remizy w m. Ligota Polska
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego Zielony Zakątek w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zespołu Szpitali II
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Spytkowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





