Og³oszenie z dnia 2023-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00500401/01 - Og³oszenie z dnia 2023-11-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Druk kalendarzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Podlaskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667685
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-097
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 506 842 518, 506 842 647
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@podlaskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przetargi.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podlaskie1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk kalendarzy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c506651f-8537-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00577872
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033125/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Us³uga druku na potrzeby SSP WP
1.3.39 Druk i dostawa kalendarzy na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00500401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BON-IV.272.55.2023.AR
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1 - Druk kalendarzy ma potrzeby Departamentu Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Promocji4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
79822000-2 - Us³ugi sk³adu
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16097,56 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druk kalendarzy na potrzeby Departamentu Spo³eczeñstwa Informacyjnego4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79810000-5 - Us³ugi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
79822000-2 - Us³ugi sk³adu
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5210,73 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn. „Druk kalendarzy, czê¶ci nr 1 wp³ynê³o piêæ ofert.
W dniu 08.12.2023 r. Zamawiaj±cy dokona³ wyboru najkorzystniejszej oferty, z³o¿onej przez: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka £uczak, ul. Chocimska 4, 87-800 W³oc³awek i zaprosi³ Wykonawcê do podpisania umowy. Ww. wykonawca w dniu 08.12.2023 r. z³o¿y³ o¶wiadczenie, i¿ rezygnuje z podpisania umowy.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 263 dokona³ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych. W dniu 08.12.2023 r. Zamawiaj±cy ponownie dokona³ wyboru oferty najkorzystniejszej, z³o¿onej przez Zapol Sobczyk Spó³ka Komandytowa, Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin. Ww. wykonawca w dniu 12.12.2023 r. z³o¿y³ o¶wiadczenie, i¿ rezygnuje z podpisania umowy. W zwi±zku z powy¿szym konieczne by³o uniewa¿nienie postêpowania w czê¶ci nr 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 27676,00 PLN
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3997,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3997,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Poligrafii sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213185902
7.3.3) Ulica: ul. M. Spisaka 37
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3997,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Ca³odobowa us³uga ochrony budynku biurowego i przyleg³ego placu Pañstwowej Inspekcji Pracy Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Bia³ymstoku
- Naprawy sprzêtu komputerowego w OR KRUS w Bia³ymstoku i podleg³ych placówkach terenowych KRUS
- Modernizacja uk³adu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Bia³ostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
- Remont sufitu oraz kanalizacji deszczowej wewnêtrznej w gara¿u usytuowanym w budynku przy ul. Pogodnej 22 w Bia³ymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê ulicy Mrówczej i ulicy Pajêczej w Bia³ymstoku wraz z infrastruktur± techniczn±
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk z dostaw± czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Opracowanie, sk³ad i przygotowanie do publikacji online przewodnika dla inwestorów w formie interaktywnego pliku PDF, wraz z prawem opcji.
- US£UGA KOMPLEKSOWEGO OPRACOWANIA I WYDRUKU KSI¡¯ECZEK EDUKACYJNYCH
- "Sukcesywne us³ugi drukowania i dostaw w okresie styczeñ - luty 2026 roku dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie"
- Druk i dostawa miesiêcznika Lubelskie Aktualno¶ci Rolnicze
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
wiêcej: Us³ugi drukowania i powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





