Og³oszenie z dnia 2025-12-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG GASTRONOMICZNYCH DLA DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W GDYNI
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190008899
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pawia 31
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-078
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 586220624
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps-gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ezamowienia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG GASTRONOMICZNYCH DLA DOMU POMOCY SPO£ECZNEJ W GDYNI
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca49bc3b-bc76-48aa-bd7c-3908906bc926
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00577695
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca49bc3b-bc76-48aa-bd7c-3908906bc9263.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Gdyni.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@dps-gdynia.pl z tytu³em: Do Inspektora Danych Osobowych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy pzp (tryb podstawowy bez negocjacji).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-341/02/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga przygotowywania, gotowania i dostarczania przez wykonawcê obiadów we w³asnych pojemnikach obiadowych do przewozu gor±cych posi³ków do Domu Pomocy Spo³ecznej w Gdyni przy ul. Pawiej 31 dla 79 mieszkañców, z uwzglêdnieniem diet
i kaloryczno¶ci
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków
55521100-9 - Us³ugi rozwo¿enia posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-03-01 do 2028-02-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 85%
Ocena jad³ospisów dekadowych - waga kryterium 15%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jad³ospisów dekadowych
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga na podstawie art. 114 pzp, aby wykonawca posiada³ uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca w ramach potwierdzenia warunku wykaza³, ¿e posiada wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualne uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci objêtej zamówieniem tzn. je¿eli uzyska³ decyzjê Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zatwierdzaj±c± lub warunkowo zatwierdzaj±c± zak³ad wprowadzony do obrotu lub produkuj±cy ¿ywno¶æ, o którym mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. 2023 poz. 1448 z pó¼n.zm.)5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, w którym mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006
o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. 2023 poz. 1448 z pó¼n.zm.)
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wskazanych w § 5 i 6 umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ, na podstawie przepisu art. 95 pzp. O¶wiadczenie to powinno byæ aktualne i zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu osób wskazanych w Dziale III ust. 9 SWZ, na podstawie przepisu art. 96 pzp. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SWZ wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, w którym mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006
o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. 2023 poz. 1448 z pó¼n.zm.)
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wskazanych w § 5 i 6 umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ, na podstawie przepisu art. 95 pzp. O¶wiadczenie to powinno byæ aktualne i zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu osób wskazanych w Dziale III ust. 9 SWZ, na podstawie przepisu art. 96 pzp. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SWZ wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Na potwierdzenie, ¿e oferowana przez Wykonawcê us³uga spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±, oferowany przez Wykonawcê w ramach niniejszego zamówienia, dekadowy jad³ospis dla diety (podstawowej), w którym zawarte bêd± nastêpuj±ce dane: nazwa posi³ku, gramatura gotowego posi³ku z podzia³em na czê¶ci sk³adowe i alergeny, który ma zostaæ sporz±dzonyw formie czytelnej.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 i ust. 3 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika jakie us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Uznaje siê, ¿e Wykonawcy spe³niaj± warunki udzia³u w zamówieniu, je¿eli wspólnie spe³niaj± wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego.
6. Je¿eli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony zgodnie postanawiaj±, i¿ dopuszczalne s± zmiany postanowieñ niniejszej umowy w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku dzia³ania „si³y wy¿szej”. Dla potrzeb umowy „si³a wy¿sza” oznacza zdarzenie, którego wyst±pienie jest niezale¿ne od Stron i któremu nie mog± one zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, a w szczególno¶ci: katastrofalne dzia³ania przyrody, akty w³adzy ustawodawczej i wykonawczej, zaburzenia ¿ycia spo³ecznego. Zmiana umowy wynikaj±ca z powy¿szej okoliczno¶ci nie mo¿e wykraczaæ poza to, co jest konieczne w celu przeciwdzia³ania skutkom takiej zmiany okoliczno¶ci.
Zmiana umowy z powodu dzia³ania „si³y wy¿szej” dopuszczalna jest pod warunkiem:
a) wyst±pienia do drugiej Strony z umotywowanym wnioskiem, sporz±dzonym w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i jego akceptacji przez Stronê umowy.
b) zmiany nie mog± pogarszaæ sytuacji Zamawiaj±cego w stosunku do warunków na jakich umowa zosta³a zawarta, z zastrze¿eniem ust. 9.
W przypadku ustania Si³y Wy¿szej, Strony niezw³ocznie przyst±pi± do realizacji swych obowi±zków wynikaj±cych z Umowy.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej zmiany stawki podatku VAT albo podatku akcyzowego, w zakresie o którym mowa § 9 ust. 5
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie zmiany cen posi³ków trakcie realizacji umowy w przypadku wzrostu cen ¿ywno¶ci, mediów lub utylizacji odpadów. Przez zmianê cen ¿ywno¶ci rozumie siê wzrost odpowiednio cen produktów wykorzystywanych do przygotowania posi³ków lub kosztów ich wytworzenia, wzglêdem ceny przyjêtych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.
Wykonawca bêdzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia wy³±cznie w sytuacji wykazania Zamawiaj±cemu wzrostu cen. Obowi±zek udowodnienia wp³ywu tych zmian na zmianê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, spoczywa na Wykonawcy.
Strony zgodnie ustalaj±, i¿ cena brutto za jednostkê miary przedmiotu zamówienia objêtego umow± bêdzie sta³a przez okres minimum 10 miesiêcy realizacji zamówienia. Po tym terminie waloryzacja mo¿e odbywaæ siê na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy, o jakim mowa w ust.11, a podstaw± wprowadzenia waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytu³u jest wykazany wzrost cen towarów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia wynosz±c± co najmniej 10 % w stosunku do pierwotnych cen z dnia otwarcia ofert w postêpowaniu.
Waloryzacja ceny za jednostkê miary przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie równie¿ wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 12 nastêpowaæ bêdzie w oparciu o pó³roczny wska¼nik zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych poprzedzaj±cy to pó³rocze, w którym zmiany maj± byæ wprowadzone, ustalony na podstawie Komunikatu Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, publikowanego na stronie internetowej https://stat.gov.pl. i tylko w zakresie w jakim wskazany zostanie ich wp³yw na warto¶æ wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 9 ust. 2 niniejszej umowy,
Wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji maksymalnie do 10 % wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 3 umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych z okrêtów oraz sto³ówek Komendy Portu Wojennego Gdynia
- PE£NIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTYCYJNEGO DLA INWESTYCJI POLEGAJ¡CEJ NA MODERNIZACJI SZPITALNEGO ODDZIA£U RATUNKOWEGO W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE ETAP II
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont pomieszczenia z przeznaczeniem na pracowniê Audio- Video 119A/5
- Sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. - program lekowy
- Zakup gad¿etów dla Wydzia³u Elektrycznego UMG
- "Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DO¯YWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH O¦WIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2026 r.
- Us³uga cateringow± w ramach projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie mechatronika"
- Us³uga przygotowywania, wydawania obiadów dwudaniowych i umo¿liwienia ich spo¿ycia, dla osób korzystaj±cych z pomocy KCUS oraz zapewnienie dowozu obiadów osobom starszym, chorym, niepe³nosprawnym.
- Przygotowywanie i dostarczanie gor±cych posi³ków obiadowych dwudaniowych w formie us³ug cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Krotoszynie w roku 2026
- "Us³uga cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posi³ków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r. "
- Wykonywanie us³ugi przygotowywania oraz dostarczania posi³ków do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Zawoni w 2026 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





