Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych
dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Inowrocławiu na lata 2025 i 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ INOWROCŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092363567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 133
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 477513431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-inowroclaw/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych
dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Inowrocławiu na lata 2025 i 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19f109ea-f617-4f15-8d4e-ad94def5eb2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_inowroclaw/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/straz_inowroclaw/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.02.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 279824,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: „Sukcesywną dostawę
paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu na lata
2025 i 2026 ”
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym
okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
a. 2 550 litrów benzyny bezołowiowej 95
b. 53 856 litrów oleju napędowego
3. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą
zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji
ratowniczo- gaśniczych.
4. Warunki zakupu paliw:
a. tankowanie na stacjach Dostawcy do zbiorników pojazdów Zamawiającego,
b. tankowanie na stacjach Dostawcy do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego
5. Rozliczanie za zakup paliw dokonywane będzie na podstawie kart do rozliczeń
bezgotówkowych
6. Wykonawca wystawi karty uprawniające do tankowania na obszarze całego kraju : 21 kart
wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu oraz 2 karty na osoby wyznaczone przez
Zamawiającego. Karty będą zabezpieczone poufnym kodem pin, przy czym ilość ta może
ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego
7. Dostawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutora Dostawcy przez 24
godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
8. Dostawca zapewni Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliwa w
sieci stacji na terenie całego kraju
9. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny
obowiązujące na stacjach paliw oferenta z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen
podany w formularzu ofertowym.
10. Dostawca zapewni tankowanie bezgotówkowe z 2-tygodniowym okresem rozliczeniowym
(od 1 do 15-tego i od 16-tego do ostatniego dnia każdego miesiąca)
11. Dostarczane paliwa, powinny spełniać wymagania jakościowe, określone odpowiednio w
normach PN i EN.
12. Opust określony w Formularzu Ofertowym obowiązuje wykonawcę przez cały okres dostaw
paliw tj. do dnia 31 grudnia 2026r.
13. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do
SWZ.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe jako sprzeczne z
treścią SWZ (nieodpowiadające treści SWZ) zostaną odrzucone.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-19 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 13:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Doposażenie placów zabaw na terenie gminy Inowrocław
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do strzykawek automatycznych marki Ulrich na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa przeciwciał i odczynników detekcyjnych do badań immunohistochemicznych i SISH wraz z dzierżawą aparatu do immunohistochemii na potrzeby Zakładu Patomorfologii
- Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Wykonanie prac konserwacyjnych na rowach otwartych odprowadzających wody opadowe i roztopowe na terenie miasta Inowrocławia
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych dla Gminy Błędów na okres 2 lat
- Zakup oleju napędowego dla autobusów Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie
- Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - lipiec 2025
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych i akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych użytkowanych w WFOŚiGW we Wrocławiu
- Zakup oleju napędowego
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.