Og³oszenie z dnia 2023-12-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00218624/01 - Wynik z dnia 2024-02-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Piotrkowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525462599
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³owackiego 114/118
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 732 74 00
1.5.8.) Numer faksu: 44 732 74 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@apt.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.apt.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f44fd00a-a5bc-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00577447
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f44fd00a-a5bc-11ee-948d-82b0c04ef8503.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej : zamowieniapubliczne@apt.edu.pl, agnieszka.rogalska@apt.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zawarte s± w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz. U. UE L
119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1, z pó¼n. zm. ) zwane dalej „RODO” w zwi±zku z art.19 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), zwana dalej „Pzp.” informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Piotrkowska w Piotrkowie Trybunalskim reprezentowana przez
Rektora, z siedzib± przy ul. Juliusza S³owackiego 114/118, 97-300 Piotrków Trybunalski, e-mail: poczta@apt.edu.pl ;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, nadzoruj±cego prawid³owo¶æ przetwarzania danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem adresu e-mail: rodo@apt.edu.pl ;
3) podstaw± prawn± do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±ce z ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (…), zwanej dalej „Pzp.”);
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
5) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych stanowi wymóg ustawowy okre¶lony w przepisach ustawy Pzp., który wi±¿e siê z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci
udzielenia zamówienia publicznego;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia;
7) odbiorcami danych mog± byæ podmioty upowa¿nione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe na
zlecenie administratora w zwi±zku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (je¿eli wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy wymaga, od osoby której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania: daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;
11) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do w³a¶ciwego organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, ¿e Pana/Pani dane osobowe przetwarzane s± przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
*skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u, a tak¿e jego za³±czników.
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SUM.2301.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw do 85.000 litrów oleju opalowego lekkiego zwanego w dalszej czê¶ci olejem, na potrzeby Akademii Piotrkowskiej , do kot³owni w obiekcie Osiedle mieszkaniowe w Woli Bykowskiej zlokalizowanym w Wola Bykowska 12, 97-306 Grabica.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z kryterium
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany opust za litr oleju opa³owego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada Koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca nale¿ycie wykona³ co najmniej dwie dostawy oleju opa³owego - o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ( ka¿da zrealizowana w ramach oddzielnej umowy/kontraktu), wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, z tym, ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw dokumenty te powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu dostawy, warto¶ci, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - za³±cznik nr 5 do SWZ, z tym, ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw dokumenty te powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy;
4) aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w punkcie 1) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lubzawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków
prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± ¶wiadczenie do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia,
wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – za³±cznik nr 4 do SWZ, zgodnie z katalogiem
dokumentów okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ .2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp., oraz w przypadkach podanych w projekcie umowy .
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-05 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê równie¿ Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiekz okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê, oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r.
poz. 835) zwanej dalej : „Ustaw± o szczególnych rozwi±zaniach”. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci
okre¶lonych w art.7 ust.1 Ustawy o szczególnych rozwi±zaniach.
Og³oszenie nr 2023/BZP 00506485 z dnia 2023-11-22
2023-
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzêdu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materia³y sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymian± stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyñskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa miêsa wieprzowego, miêsa drobiowego, wêdlin wieprzowych i wêdlin drobiowych oraz konserw do Aresztu ¦ledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Szko³y Podstawowej im. ¦w. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA WIO¦ KATOWICE
- Dostawa oleju opa³owego grzewczego do Domu Pomocy Spo³ecznej "Rokitnik" w Bia³owie¿y
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na cele grzewcze do Okrêgowego O¶rodka Wychowawczego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica 2026
- Zakup oleju opa³owego lekkiego dla Oddzia³u Golêcin w Poznaniu ul. Warmiñska 1.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





