eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych, niszczarek oraz skanerów będących na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Zgierzu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych, niszczarek oraz skanerów będących na wyposażeniu
Sądu Rejonowego w Zgierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zgierzu

1.3.) Oddział zamawiającego: SR Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zgierz.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgierz.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3489b508-885d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych, niszczarek oraz skanerów będących na wyposażeniu
Sądu Rejonowego w Zgierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3489b508-885d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125468/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowy serwis urządzeń drukujących i powielających wraz z usługą recyklingu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.262.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168563,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i drukująco-kopiujących, oraz niszczarek i skanerów przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) dostawy i wymiany wszelkich materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (z wyjątkiem papieru);
b) zapewnienia ciągłości pracy urządzeń drukujących oraz niszczarek i skanerów użytkowanych przez Zamawiającego, poprzez ich naprawy, serwisu, konserwacji i przeglądów, w tym wewnętrzne i zewnętrzne czyszczenie mechanizmów urządzeń wpływających na poprawę pracy urządzenia i prawidłową jakość wydruku;
c) stałej kontroli stanu technicznego urządzeń;
d) stałej konserwacji, regulacji oraz serwisu urządzeń wg. limitu kopii określonego przez producenta;
e) bezpłatnego dostarczenia urządzenia zastępczego w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w siedzibie Zamawiającego – jeśli zaistnieje taka potrzeba (na wniosek Zamawiającego);
f) odbioru i utylizacji zużytych lub wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych;
g) dzierżawy urządzeń drukujących, skanerów oraz niszczarek – jeśli zaistnieje taka potrzeba (na wniosek Zamawiającego);
h) dostawy, wdrożenia i uruchomienia systemu do zarządzania, monitorowania wydruków i zapewnieniem systemu magazynowego materiałów – zwanego dalej „systemem”.
i) monitorowania poprzez system zdalnego monitorowania stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych, objętych umową urządzeń drukujących, skanerów oraz niszczarek z wykorzystaniem oprogramowania zainstalowanego u Zamawiającego, na które Wykonawca udzieli Zamawiającemu prawa użytkownika / administratora na cały okres objęty umową;
j) udostępnienia i prowadzenia przez Wykonawcę, w oparciu o serwery Zamawiającego, systemu umożliwiającego raportowanie ilości wydruków dla poszczególnych objętych umową urządzeń drukujących;
k) zapewnienia Zamawiającemu ciągłego dostępu do serwisu Wykonawcy umożliwiającego podgląd monitorowanych urządzeń, stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych urządzeń drukujących Zamawiającego oraz generowanych raportów;
l) prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu kwartalnego zestawienia prac związanych z obsługą serwisową urządzeń. Pierwsze zestawienie do dnia 31 marca, ostatnie na koniec przedmiotowej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168563,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168563,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168563,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Print Flow Solutions M.Sianos Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010800390

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207332,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.