Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w zakresie tematycznym: 1) Nieświadome uprzedzenia, 2) Język włączający, mikroagresje i mikronierówności, dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w zakresie tematycznym: 1) Nieświadome uprzedzenia, 2) Język włączający, mikroagresje i mikronierówności, dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f1a3f35-9c89-4986-95f9-b8eb71f0ab95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00576996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070925/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w zakresie tematycznym 1) Nieświadome uprzedzenia, 2) Język włączający, mikroagresje i mikronierówności, dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pod nazwą „Zatrzymać talenty: Program przeciwdziałania przedwczesnemu kończeniu nauki w ASP w Krakowie” - Umowa o dofinansowanie nr: FERS.01.05-IP.08-0006/25-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym (Ogłoszenie nr 2025/BZP 00493839/01 z dnia 2025-10-23) w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego w przedmiotowym postępowaniu spełniona jest wskazana w art. 255 pkt 1) ustawy Pzp przesłanka stanowiąca podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zatem Zamawiający był zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie.
W postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b361f2c4-c8d1-4531-bfbf-475d794f1ea8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2630.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w zakresie tematycznym: 1) Nieświadome uprzedzenia, 2) Język włączający, mikroagresje i mikronierówności, dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w związku z realizacją projektu pod nazwą „Zatrzymać talenty: Program przeciwdziałania przedwczesnemu kończeniu nauki w ASP w Krakowie” - Umowa o dofinansowanie nr: FERS.01.05-IP.08-0006/25-00.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zaproszenia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUDYTA GUTOWSKA-SIWEK OBLICZA ZMIAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080020627
7.3.3) Ulica: Zakrzów nr 393
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-003
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wykonawca powierza podwykonawcom wykonanie następującej części zamówienia przewidzianej niniejszą umową: prowadzenie szkoleń w dniach 24-25 listopada 2025 roku oraz 01-02 grudnia 2025 roku.
2. W realizacji zamówienia będzie brał udział podwykonawca:
- Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp", NIP 5213641211,
- Fundacja AIP, NIP 5242495143,
- Michalina Konkel Consulting, NIP 6772287938,
- CTE Joanna Jadach, NIP: 8941020619,
co do części: prowadzenie szkoleń w dniach 24-25 listopada 2025 roku oraz 01-02 grudnia 2025 roku.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JUDYTA GUTOWSKA-SIWEK OBLICZA ZMIAN
jakie przetargi wygrała firma
JUDYTA GUTOWSKA-SIWEK OBLICZA ZMIAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-02SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Zjazd 1: w terminie 24 - 25 listopada 2025 roku;
b) Zjazd 2: w terminie 1 - 2 grudnia 2025 roku.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi obsług okresowych i napraw awaryjnych wojskowych pojazdów mechanicznych.
- Ochrona i dozorowanie budynków biurowych Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie lasera do leczenia jaskry wraz ze szkoleniem personelu
- Roboty budowlane związane z aranżacją wystawy "Gotyk w Karpatach" w Sali Wystaw Zmiennych w Gmachu Głównym MNK
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO DYNAMICZNEJ STABILIZACJI MIĘDZYTRZONOWEJ SZYJNEJ TYPU ACIF
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie reedukacyjnych zajęć z języka angielskiego oraz superwizji
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- "Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w gminie Karlino"
- SR.272.u.42.2025.PW Przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





