eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekBudowa sieci wodociągowej w ramach zadania "Projektowanie i budowa wodociagu w ul. Grudowskiej w Milanówku na odcinku Wiatraczna - Brwinowska"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w ramach zadania "Projektowanie i budowa wodociagu w ul. Grudowskiej w Milanówku na odcinku Wiatraczna – Brwinowska"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 758 30 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://milanowek.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w ramach zadania "Projektowanie i budowa wodociagu w ul. Grudowskiej w Milanówku na odcinku Wiatraczna – Brwinowska"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4292943-62a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046815/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa wodociągu w ul. Grudowskiej w Milanówku na odcinku Wiatraczna - Brwinowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2023.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 496929,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywane sieci wodociągowej o średnicy DN 110x6,6 mm, składającej się z czterech projektowanych odcinków o długości całkowitej 457,5 m zgodnie z:
1) projektem budowlanym budowy dwóch odcinków sieci wodociągowej w ulicy Grudowskiej pomiędzy ulicami Wiatraczną i Brwinowską wzdłuż toru kolejowego linii 48 Podkowa Leśna – Milanówek Grudów w Milanówku,zgodnie z pozwoleniem Wojewody Mazowieckiego
nr 445/SAAB/2023 z dnia 29.06.2023 r. uprawomocnionym dnia 14.09.2023 r., o długości 362 m.;
2) projektem budowlanym budowy dwóch odcinków sieci wodociągowej w ulicach Grudowskiej i Brwinowskiej w Milanówku, zgodnie ze zgłoszeniem do Starostwa Powiatu Grodziskiego nr WAB 6743.1.125.2023 przyjętym bez sprzeciwu w dniu 04.08.2023 r. (L.Dz. 11079 z dnia 31.05.2023 r.), o długości 95,5 m.
Projektowane odcinki sieci wodociągowej zlokalizowane zostały w liniach rozgraniczających ulicy Grudowskiej i Brwinowskiej pomiędzy ulicami Wiatraczną i Brwinowską na działkach: na działkach o nr ewidencyjnych: 3/1; 4/3; 5/1; 23/1; 86/2 w obrębie 043 (07-02), o numerze ewidencyjnym 1 w obrębie 0043 (07-02) oraz o numerze ewidencyjnym 1 w obrębie 0036 (06-15) w jednostce ewidencyjnej 140501_1 Milanówek.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie ma charakter niepodzielny oraz dotyczy zakresu o zasięgu, który sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego Wykonawcę będzie stanowić jedyny efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób jego realizacji (zagrożenie prawidłowego zrealizowania całego zadania przez potrzebę skoordynowania działań poszczególnych Wykonawców, którzy realizowaliby różne części zamówienia, odpowiedzialność gwarancyjna tylko jednego Wykonawcy za całość wykonanego przedmiotu zamówienia). Istotnym jest również, szczególnie ze względów bezpieczeństwa i kompatybilności zastosowanych urządzeń, a także z powodu potrzeby zapewnienia sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia, aby zamówienie wykonane zostało bez podziału na części.
Ponadto, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ zamówienie, udzielane w całości, jest dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r., a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarte są w:
– Wzorze Umowy – Załącznik nr 7 do SWZ,
– Dokumentacji Projektowej – Załącznik nr 8 do SWZ,
– Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Obowiązującym wynagrodzeniem dla Wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie z art. 632 KC.
5. Przedmiar robót (Załącznik nr 10 do SWZ), załączono jako dokument pomocniczy dla wykonawcy. Przedmiar robót, ze względu na formę wynagrodzenia ryczałtowego nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
6. Zadanie wykonywane jest w ramach subwencji ogólnej, z przeznaczeniem na wsparcie finansowe inwestycji w zakresie wodociągów i zaopatrzenia w wodę, otrzymanej od Ministerstwa Finansów oraz zadania inwestycyjnego o nazwie „Projektowanie i budowa wodociągu w Grudowskiej w Milanówku na odcinku Wiatraczna-Brwinowska”.
7. Pozostałe informacje, Zamawiający opisał w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194955 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387971,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194955 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRI INSBUD-BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342590272

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194955 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.