Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482931/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminaostrowmaz@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostrowmaz.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb1c734d-f5f7-42cc-b8fa-f8d8d6ad06501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb1c734d-f5f7-42cc-b8fa-f8d8d6ad0650
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00576317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015115/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy Ostrów Mazowiecka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298895,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej polegający w szczególności na malowaniu ścian i sufitów farbą, wymianie posadzek, wymianie instalacji elektrycznej oraz oświetlenia, wymianie grzejników oraz klimatyzatorów, a także wymianie drzwi i wyposażenia meblowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. Prace odbywać się będą na czynnym obiekcie. Obiekt będzie dostępny w dni robocze od 7:00 do 18:00.
Szczegółowy dobór materiałów będzie dokonany na etapie wykonawczym.
Zamawiający informuje, że zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje zakupu projektora i ekranu elektrycznego.
Dopuszcza się możliwość dokonania oględzin miejsca wykonywania prac remontowych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ANTAŁEK" KONRAD DUDZIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140185169
7.3.3) Ulica: ul. Księdza Stanisława Dulczewskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Goworowo
7.3.5) Kod pocztowy: 07-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Dostawy wyrobów jednorazowych do zabiegów endoprotezoplastyki stawów
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawy materiałów diagnostycznych - odczynników i drobnego sprzętu jednorazowego do badań mikrobiologicznych dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do oznaczania hemoglobiny glikowanej metodą HPLC dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka - cz. 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





