Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498420/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SAMOCHODU DO PRZEWOZU MATERIAŁÓW NIEBEZPIECZNYCH KLASY 1 (ADR EX/II) DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROFESORA JÓZEFA KOSACKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. profesora Józefa Kosackiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930064508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obornicka
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-961
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: witi@witi.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witi.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://witiwroc.ezamawiajacy.pl/pn/WITIWROC/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SAMOCHODU DO PRZEWOZU MATERIAŁÓW NIEBEZPIECZNYCH KLASY 1 (ADR EX/II) DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROFESORA JÓZEFA KOSACKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea7f379-4cc4-4ced-b073-db0fecd3cbac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034879/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup samochodu osobowego i pojazdu specjalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/WITI/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 320000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego samochodu (rok produkcji: 2024 r.) – 1 szt. – samochód do przewozu materiałów niebezpiecznych klasy 1 (ADR EX/II) o nadwoziu typu VAN dla Wojskowego Instytutu Techniki Inżynieryjnej im. profesora Józefa Kosackiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247783,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247783,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247783,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM SAMOCHODOWY GERMAZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894 000 54 40
7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska 139
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-428
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM SAMOCHODOWY GERMAZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOM SAMOCHODOWY GERMAZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247783,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Realizacja zadań ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji B3.3.1 Inwestycje w zwiększenie potencjału zrównoważonej gospodarski wodnej na obszarach wiejskich".
- SZP/243-233/2025 Dostawa aparatury pomiarowej PIV wraz z oprogramowaniem.
- Usługa transportowa dla 60 pacjentów DCOPiH leczonych radioterapią we Wrocławiu
- Usługa cateringowa na potrzeby szkolenia organizowanego przez Wydział Organizacyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Remont pomieszczeń biurowych wraz z instalacją okablowania strukturalnego w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy ul. Walońskiej 3-5 we Wrocławiu
- Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu specjalnego operacyjno - rozpoznawczego dla jednostki OSP w Pabianicach
- Zakup pojazdu ewakuacji medycznej dla podmiotu ochrony ludności (Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pleszewie)
- Dostawa pojazdu wielozadaniowego typu UTV wraz z przyczepą transportową i akcesoriami - 2 sztuki
- Zakup specjalnego, lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego typu SLRr dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie
- Dostawa pojazdu osobowo terenowego w policyjnej wersji oznakowany
- Zakup robota podwodnego z sonarem na potrzeby KM PSP Poznań
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.