Og³oszenie z dnia 2025-12-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00425263/01 - Og³oszenie z dnia 2025-09-16
- 2025/BZP 00442618/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-25
- 2025/BZP 00447243/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00455920/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów biurowych dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podleg³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9507c860-507f-4d34-9708-d695c280ff601.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów biurowych dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podleg³ych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9507c860-507f-4d34-9708-d695c280ff60
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00575659
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00031263/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Dostawa artyku³ów biurowych dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podleg³ych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00425263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-II.272.20.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 117493,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artyku³ów biurowych fabrycznie nowych, nieu¿ywanych do siedziby Zamawiaj±cego oraz jednostek podleg³ych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
30199230-1 - Koperty
30199500-5 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby
22851000-0 - Skoroszyty
22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
30195911-1 - Akcesoria do tablic do pisania
30195913-5 - Sztalugi flipchart
44174000-0 - Folia
44176000-4 - Ta¶ma
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
30192133-2 - Temperówki do o³ówków
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 123565,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 129480,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123565,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BURGER MARCIN CROSART
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180495128
7.3.3) Ulica: Lotników
7.3.4) Miejscowo¶æ: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 123565,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Wykonanie us³ug dezynfekcji i doczyszczenia (po zamkniêciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnêtrzny
- Us³uga polegaj±ca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
- Zakup samochodu siedmio osobowego (SUV) dla Domu Dziecka im. ¦w. Józefa w Sanoku.
- "Budowa ³±cznika obwodnicy Sanoka (DK28) z drog± powiatow± nr P2212R (ul. Okulickiego) w Sanoku - etap 2 robót km od 0+602,55 do 0+641,70 oraz od 0,000,00 do 0+202,68".
- Dostawa wielozadaniowego no¶nika osprzêtu (podno¶nika teleskopowego)
- Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych do samochodów s³u¿bowych oraz sprzêtu bêd±cego na wyposa¿eniu Powiatowego Zarz±du Dróg w Sanoku
wiêcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ró¿nego sprzêtu i wyposa¿enia do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Olsztynie w ramach projektu "Aktywna dziewiêtnastka"
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do powielacza cyfrowego Riso SF 5350 E II
- Dostawy sukcesywne materia³ów biurowych ró¿nych na okres 12 miesiêcy
- Dostawa materia³ów dydaktycznych, terapeutycznych, pomocy edukacyjnych, sprzêtu komputerowego, multimedialnego oraz wyposa¿enia specjalistycznego z podzia³em na czê¶ci".
- Dostawa artyku³ów biurowych, papieru oraz materia³ów na zajêcia plastyczne i artystyczne na potrzeby ¦wietlic ¦rodowiskowych w Nowym S±czu
- Dostawa materia³ów biurowych w podziale na dziesiêæ czê¶ci.
wiêcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





