Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00491835/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00504042/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00508768/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz drobnych akcesoriów komputerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e3b646f-82c3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz drobnych akcesoriów komputerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3b646f-82c3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026487/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz drobnych akcesoriów komputerowych- Geodezja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Zakup zestawu pomiarowego GNNS – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.5.) Wartość części: 23000,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Zakup monitorów 27” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 20883,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Zakup domeny i hostingu dla Wydziału GK – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 72410000-7 - Usługi dostawców
4.5.5.) Wartość części: 1957,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Zakup kabli HDMI i przedłużaczy komputerowych – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.5.5.) Wartość części: 3481,21 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Zakup pamięci flash i dysków do backupu danych – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 3336,77 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6. Zakup kasety ogniotrwałej. – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 612,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7. Zakup urządzeń skanujących i drukujących – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 16003,48 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8. Zakup niszczarek – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zmodyfikowanym załączniku nr 1.8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 6075,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24477,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24477,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24477,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zawiliński Jerzy GEOPRYZMAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220205706
7.3.3) Ulica: Wesoła 6
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24477,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację części 2 nie wpłynęła żadna oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację części 3 nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację części 4 nie wpłynęła żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację części 5 nie wpłynęła żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację części 6 nie wpłynęła żadna oferta
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19901,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skanowanie.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342637826
7.3.3) Ulica: Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7011,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7011,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7011,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pryzmat Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942994513
7.3.3) Ulica: A.Ostrowskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 93-004
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7011,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie naprawy cewki kolanowej oraz cewki nadgarstkowej w Rezonansie Magnetycznym model VANTAGE XGV Atlas, nr fabryczny E3A1342016
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim - Kardiomonitory (3 sztuki)
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koluszkach przy ul. Warszawskiej
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Przebudowa kamienicy przy ul. Barlickiego 20 oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barlickiego 22 (...) z zagospodarowaniem terenu zewnętrznego w formule przeprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wysokowydajnych urządzeń wielofunkcyjnych MFP na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa klastra obliczeniowego złożonego z 46 jednostek typu mini PC dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.