Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00508265/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu platformowego osobowego, wewnętrznego, przygotowanie szybu do funkcji dodatkowego przystanku w części piwnicznej w budynku DPS „Leśna Oaza” w Słupsku, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Leśna Oaza"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598427209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@lesnaoaza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsslupsk.mojbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dpslesnaoaza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu platformowego osobowego, wewnętrznego, przygotowanie szybu do funkcji dodatkowego przystanku w części piwnicznej w budynku DPS „Leśna Oaza” w Słupsku, w systemie zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1167c557-89c5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00456835/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana dźwigu platformowego osobowego, wewnętrznego, przygotowanie szybu do funkcji dodatkowego przystanku w części piwnicznej w budynku DPS „Leśna Oaza” w Słupsku, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA/321-14/2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu platformowego, pionowego, osobowego, wewnętrznego wraz z szybem oraz przygotowanie szybu do funkcji dodatkowego przystanku w części piwnicznej. Dostawa i montaż dźwigu platformowego do budynku Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wielobranżowej),
2) wykonanie prac demontażu istniejącej platformy pionowej oraz szybu,
3) wykonanie fundamentu i szybu windowego
4) doprowadzeniem instalacji zasilającej do instalowanej platformy pionowej z wewnętrznej rozdzielni elektrycznej,
5) dostawa i montaż dźwigu platformowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym,
6) wykonanie niezbędnych prac budowlanych, remontowych i adaptacyjnych w budynku,
7) wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów budowlanych i gruzu,
8) uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację platformy pionowej wraz z opłaceniem kosztów Urzędu Dozoru Technicznego – wszystkie prace i czynności związane z rejestracją platformy pionowej i dopuszczeniem do eksploatacji,
9) konserwacja dostarczonej platformy osobowej przez okres trwania gwarancji zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III niniejszej SWZ - PFU
4. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).
5. Ze względu na charakter zamówienia (ryczałtowe określenie zakresu i kosztorysu wykonania robót budowlanych i odtworzeniowych), Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. Wizja lokalna Wykonawcy na obiekcie ma charakter pomocniczy w celu określenia wartości zamówienia. Wizję lokalną obiektu można przeprowadzić przed terminem składania ofert, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-15.00.
6. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest podstawą do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty, lecz jest jednym z kryteriów oceny ofert jako gwarancja, prawidłowo skosztorysowanej oferty Wykonawcy.
7. W celu wyznaczenia terminu wizji należy złożyć wniosek do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264912,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264912,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264912,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elwind Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540309991
7.3.3) Ulica: Podleśna 41
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-145
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264912,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
- 08/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynku K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku
- Dostawa odczynników do wykonania ok. 192 800 oznaczeń koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch automatycznych analizatorów do wykonania badań koagulologicznych - 52/TP/2024
- PODN.ZP.321.5.2024 Przeprowadzenie sesji coachingowych dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.