eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszJednorazowa dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach modułu II programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na trzy części.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach modułu II programu pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”, w podziale na trzy części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 19 w Kaliszu

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251027071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 2

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 5032544

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sps19.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sps19.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba37b766-72fd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jednorazowa dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach modułu II programu pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”, w podziale na trzy części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba37b766-72fd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00426071/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach modułu II programu pn.: „Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464831

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP19.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 372354,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa urządzeń dla osób niewidomych, słabowidzących i głucho-niewidomych.
2. Zakres dostawy obejmuję dostawy specjalistycznego wyposażenia tj.
- drukarki brajlowskiej typu Basic-D V5 - w ilości 1 szt;
- 40-znakowa linijka brajlowska Brailliant BI 40X - w ilości 1 szt;
- lupy elektronicznej typu Ruby HD - w ilości 1 szt;
- lupy elektronicznej typu Ruby XL HD - w ilości 1 szt;
- lupy elektronicznej typu Ruby 7 HD - w ilości 1 szt;
- stacjonarny powiększalnik wideo z OCR i TTS typu Merlin Elite Pro - w ilości 1 szt;
- systemu translacji brajla typu Euler Science - w ilości 1 szt;
- urządzeń do śledzenia wzroku typu PCEye - w ilości 2 szt;
- Orcam-myeye (a,k,l) - w ilości 1 szt;
- Mezzo Focus 20 - w ilości 1 szt;
- tester koloró w typu Color-star - w ilości 1 szt;
- powiększalnik z OCR typu Read-desk - w ilości 1 szt;
- uzupełnienie laski dla niewidomych Ray - w ilości 1 szt;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 112764,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa urządzeń dla osób z niepełnosprawnością kończyn górnych.
2. Zakres dostawy obejmuję dostawy specjalistycznego wyposażenia tj.
- HIRU - specjalistyczne urządzenie do śledzenia wzrokiem - w ilości 1 szt;
- Zestaw C-EYE - w ilości 1 szt;
- Tobii I-15 - w ilości 1 szt;
- Integra Mouse Plus - w ilości 1 szt;
- Maltron Single handed – prawa - w ilości 1 szt;
- Maltron Single handed – lewa - w ilości 1 szt;
- HeadPointer - wskaźnik do operowania urządzeniami - w ilości 1 szt;
- Podpórka pod ramię - w ilości 1 szt;
- Maltron Single Handed - w ilości 1 szt;
- Stelaż podłogowy REHAdapt - w ilości 2 szt;
- Quha Zono – sterowanie myszy za pomocą ruchu głowy - w ilości 1 szt;
- Dual Switch Latch&Timer - w ilości 1 szt;
- BJoy Chin - sterowanie myszą za pomocą ruchów głowy - w ilości 1 szt;
- HeadMouse Nano - w ilości 1 szt;
- Orbitouch - klawiatura specjalistyczna - w ilości 1 szt;
- Uchwyt do PCEye - w ilości 2 szt;
- Podwójne ramię ModularHose - w ilości 1 szt;
- Pojedyncze ramię ModularHose - w ilości 1 szt;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.5.) Wartość części: 133577,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa systemu rehabilitacji funkcjonalnej typu Neuroforma - w ilości 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128335,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ABC SZKOŁY” Sławomir Śliwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361888550

7.3.3) Ulica: Bogusława 17

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione gdyż dla tej części nie wpłynęła tj. nie została złożona żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione gdyż dla tej części nie wpłynęła tj. nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.