eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzikowiecTermomodernizacja budynku ZS w Dzikowcu



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku ZS w Dzikowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIKOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 62

1.5.2.) Miejscowość: Dzikowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-122

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadzikowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminadzikowiec.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku ZS w Dzikowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18c062c2-2185-4953-ad44-11c0e48dbeab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098695/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Termomodernizacja budynku ZS w Dzikowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ Termomodernizacja budynku ZS w Dzikowcu”. Zakres prac obejmuje kompleksową termomodernizację budynku Zespołu Szkół im. Ks. Prałata Stanisława Sudoła zlokalizowanego przy ul. Szkolnej 17, 36-122 Dzikowiec, polegającą na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych
w następującym zakresie:
1) Roboty budowlano-termomodernizacyjne:
• ocieplenie ścian zewnętrznych budynku poniżej poziomu gruntu (do poziomu posadowienia),
• docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu gruntu,
• ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
• wymiana stolarki okiennej,
• wymiana drzwi zewnętrznych.
2) Modernizacja systemu grzewczego:
• montaż wysokotemperaturowych pomp ciepła typu powietrze/woda o łącznej mocy 150 kW w układzie hybrydowym z istniejącymi kotłami gazowymi,
• montaż inteligentnego systemu monitorowania zużycia energii elektrycznej i cieplnej,
• montaż klimatyzatorów ściennych – 3 sztuki,
• montaż jednostki rekuperacji ściennej – 1 sztuka.
3) Instalacja odnawialnych źródeł energii (OZE):
• wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW,
• montaż magazynu energii elektrycznej o mocy 10 kW i pojemności 20 kWh.
4) Modernizacja oświetlenia:
• wymiana oświetlenia na światło energooszczędne typu LED – 518 sztuk.
5) Zakup wyposażenia:
• zakup przenośnej ładowarki do pojazdów elektrycznych (1 szt.) z magazynem energii, zasilanej z lokalnego źródła OZE.
a) wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu Umowy zgodnie z niniejszą Umową, audytem efektywności energetycznej, dokumentacją projektową, oraz aktualnie obowiązującymi normami polskimi, prawem budowlanym, wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
b) opracowanie harmonogramu realizacji prac;
c) zapewnienie niezbędnej obsługi geodezyjnej, wytyczenie obiektów oraz wykonanie i uzgodnienie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu Umowy i przekazanie jej Zamawiającemu w 2 egz. w wersji papierowej,
d) urządzenia, zagospodarowania i zabezpieczenia terenu budowy i robót oraz utrzymanie ww. składników w należytym stanie w tym zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób postronnych, wykonanie i utrzymanie ogrodzenia terenu robót, dróg tymczasowych, dojazdów oraz zapewnienie dozoru budowy,
e) uporządkowanie terenu przyległego do terenu prowadzonych robót,
f) organizowania pracy z zachowaniem warunków BHP i ppoż określonych
w przepisach szczegółowych,
g) osoby przebywające na terenie budowy z ramienia Wykonawcy lub Podwykonawcy realizujący roboty/prace na terenie budowy posiadać będą identyfikatory pozwalające na zweryfikowanie firmy Wykonawcy lub Podwykonawców, np. kamizelki ostrzegawcze z nazwą firmy,
h) dokonanie zgłoszenia zakończenia robót budowlanych;
i) uczestniczenie w procesie odbioru obiektu,
j) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egzemplarza operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać umowę, ofertę, kosztorys ofertowy szczegółowy, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, aprobaty, operat geodezyjny wraz z potwierdzeniem złożenia w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej, rozliczenie finansowe, kosztorysy powykonawcze, zgłoszenie
o zakończeniu robót i zgłoszenie do odbioru zadania, oświadczenia uprawionych kierowników robót.

2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
2) Audyt efektywności energetycznej;
3) Dokumentacja projektowa;
4) Przedmiary robót, które są wyłącznie dokumentem pomocniczym;
5) Dokumenty formalno-prawne;


CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
Główny przedmiot:
45000000-7 Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 Roboty izolacyjne
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1765000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2644500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1765000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID-BUD Bartłomiej Petejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141686966

7.3.3) Ulica: Astrowa 11

7.3.4) Miejscowość: Cmolas

7.3.5) Kod pocztowy: 36-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1765000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.