eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlimontówDostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2024-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001268874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Klimontów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-640

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158661168

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkim.klimontow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: klimontow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e252951f-03f0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1/08/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz
z osprzętem do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Klimontowie, spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym oraz wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wymagania techniczno-jakościowe zostały określone w Załączniku nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej (rok produkcji 2021) koparko-ładowarki szczegółowo opisanej w załączniku nr 1 SWZ,
b) uruchomienie i przeprowadzenie testów sprawności,
c) przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia załogi w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi i serwisu dostarczonej maszyny,
d) przeglądy serwisowe (nie dotyczące bieżącego utrzymania maszyny w należytym stanie) w interwałach zalecanych i rekomendowanych przez producenta w okresie gwarancji zaproponowanym przez Wykonawcę (materiały eksploatacyjne, robocizna, dojazd do Zamawiającego, transport do serwisu)
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówieniem na okres od 12 do 24 miesięcy od daty jego odbioru końcowego z limitem motogodzin min.2000. (Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, maksymalny 24 miesiące. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 24 miesiące okres gwarancji i rękojmi, ocenie będzie podlegał okres 24 miesięcy. W przypadku braku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi lub gdy Wykonawca poda krótszy okres gwarancji i rękojmi niż 12 miesięcy oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.)
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3, gdyż cena najkorzystniejszej
oferty z najniższą ceną firmy INTERHANDLER Sp. z o.o. 444.276,00zł przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (400.000,00zł). Zamawiający
nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.