Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00489199/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
- 2025/BZP 00511539/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa garażu OSP do budynku Sali wiejskiej w Kaliskach Kościerskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 686 59 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dobudowa garażu OSP do budynku Sali wiejskiej w Kaliskach Kościerskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5936e45a-5724-42c8-993c-fbbc026a992a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00573760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035290/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dobudowa garażu OSP do budynku sali wiejskiej w Kaliskach Kościerskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 488617,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dobudowa garażu OSP do budynku sali wiejskiej; budowa przyłącza wodociągowego; przebudowa sieci: telekomunikacyjnej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej; przebudowa zewnętrznych instalacji: gazowej i wodociągowej; budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w Kaliskach Kościerskich zlokalizowanego na działce nr 165/1, obręb Kaliska Kościerskie, gmina Kościerzyna.
W ramach zamówienia należy również wykonać:
1. drenaż wokół budynku Sali wiejskiej wraz z odprowadzeniem wód gruntowych poprzez przepompownię wód gruntowych do kanalizacji deszczowej.
2. maszt syreny na dachu garażu o wysokości minimum 3m i doprowadzenie do niego rury ochronnej przez strop w celu umożliwienia przeciągnięcia kabla od rozdzielni do radia. W rozdzielni zainstalować stycznik od którego do masztu należy ułożyć kabel 5x4mm2, od masztu kabel antenowy 50 Ohm do radia i od radia do rozdzielni kabel 6x1mm2.
3. Do obsługi bramy garażowej zapewnić 6 kompletów pilotów do sterowania bramą (zamyka-nie/otwieranie).
Do istniejącego budynku Sali Wiejskiej w Kaliskach Kościerskich doprojektowano garaż OSP, nie-podpiwniczony, jednokondygnacyjny. Zakres obejmuje również budowę przyłącza wodociągowe-go, przebudowę sieci telekomunikacyjnej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, przebudowę ze-wnętrznych instalacji: elektrycznej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Inwestycja obejmuje również niwelacje terenu oraz budowę utwardzeń. Dobudowa garażu zaplanowana została w za-chodniej części działki, na granicy z działką 167/5. W ramach zadania należy obniżyć istniejący te-ren przed budynkiem wraz z odtworzeniem istniejącego utwardzenia oraz przebudować (częścio-wo) istniejące schody zewnętrzne. Budynek stanowi jeden lokal użytkowy – garaż o powierzchni 42,8 m².
Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej, murowanej. Posadowiony na ławach żelbe-towych, ściany fundamentowe betonowe grubości 18 cm, ściany nadziemia i attyk z pustaków gazobetonowych grubości 18 cm, wzmacniane żelbetowymi trzpieniami. Ściany zwieńczone wień-cami żelbetowymi, stropodach żelbetowy. Ściany od wewnątrz tynkowane, od zewnątrz ocieplo-ne polistyrenem XPS i wełną mineralną, wykończone tynkiem akrylowym lub silikonowo-silikatowym i płytką klinkierową. Ściana na granicy z działką 167/5 i ściana dobudowana do istnie-jącego budynku Sali wiejskiej wykonana zostanie w klasie odporności ogniowej REI 60. Budynek wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje wewnętrzne: ogrzewanie poprzez instalację C.O. z piecem na gaz znajdującym się w budynku Sali wiejskiej i zewnętrznym zbiornikiem na gaz, insta-lację ciepłej i zimnej wody użytkowej, instalację kanalizacyjną, wentylację w postaci wywietrzni-ków dachowych z klapą ppoż, instalację elektryczną: oświetleniową, odgromową, gniazd i wypu-stów zasilających, instalację strukturalną, przeciwpożarowy wyłącznik prądu. Prace instalacyjne przewidziane projektem zagospodarowania terenu: przebudowa istniejącego przyłącza wodocią-gowego , przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej , przebudowa instalacji gazo-wej, ułożenie nowego WLZ od istniejącej tablicy w budynku Sali wiejskiej do garażu OSP.
Budowa drenażu opaskowego wokół budynku Sali wiejskiej wiąże się z montażem dwóch studni inspekcyjnych Dn 425, rury drenarskiej Dn100 mm w otulinie z tworzyw sztucznych o długości 55 mb, jednej studni rewizyjnej DN 1000, rury kanalizacyjnej PVC Dn160 o długości 2 m, przepom-pownia wód gruntowych o średnicy DN800 wraz z wyposażeniem i układem sterowania i zasila-nia elektrycznego, rurociągu tłocznego z rura PE100 RC 50x4,6 o długości 65 mb, obsypki pia-skowa wokół budynku o objętości 140m3 oraz geowłókniny o powierzchni 40 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do postępowania dokumentacja projek-towa (w tym projekty techniczne) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budow-lanych (STWIORB) branży architektonicznej i konstrukcyjnej, sanitarnej oraz elektrycznej.
Na stronie internetowej Zamawiający umieszcza również przedmiary robót, lecz służą one tylko ja-ko materiał informacyjny o charakterze pomocniczym, niebędący załącznikiem do SWZ i niebędący dokumentem obowiązującym w niniejszym postepowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność.
Zamówienie stanowi jednolity typ zadania, które będzie wykonywane w jednym miejscu. Podział zamówienia nie przyczyniłby się do korzyści organizacyjnych, a spowodowałby jedynie utrudnienia techniczne i funkcjonalne po stronie Zamawiającego oraz potencjalnych wykonawców. Zamówie-nie wymaga zwartego wykonania i uzależnia terminowość wykonania wcześniejszych faz robót od późniejszych. Wykonanie zamówienia w przypadku współdziałania kilku Wykonawców spowodo-wałoby utrudnienia i doprowadziło do sztucznego, niecelowego podziału obowiązków, co przyczy-niłoby się do zwiększenia ryzyka nie wykonania umów częściowych w terminie.
Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
15. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262522-6 - Roboty murarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598737,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST WOŁOSZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921838255
7.3.3) Ulica: Liliowa 20
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST WOŁOSZYK Wojciech Wołoszyk
jakie przetargi wygrała firma
INVEST WOŁOSZYK Wojciech Wołoszyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Likwidacja barier transportowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kościerzynie
- Przeprowadzenie szkolenia certyfikowanego dotyczącego infrastruktury sieciowej CISCO w ramach projektu "Nowoczesna Edukacja Zawodowa w Sercu Kaszub II"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich termomodernizacji budynków
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej w Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej - roboty budowlane.
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 02 w Katowicach
- SVA/4620-582/2025: Docieplenie stropodachu budynku magazynowego nr 33, oraz docieplenie stropodachu i wymiana stolarki okiennej budynku magazynowego 108 na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie.
- Budowa wolnostojącego budynku inwentarskiego dla ostronosów i sajmirek z częścią ogólnodostępną dla zwiedzających w Krakowskim Ogrodzie Zoologicznym
- Zakup awaryjnego źródła zasilania dla Urzędu Gminy Stanisławów w postaci agregatu prądotwórczego wraz z jego dostawą, montażem i uruchomieniem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





