Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425731/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00447115/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00452027/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulic: 41 Pułku Piechoty, Powstańców Śląskich i Kawaleryjskiej w rejonie ulicy Powstańców Wielkopolskich w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3e1dc96-61e6-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790011345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwik.suwalki.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulic: 41 Pułku Piechoty, Powstańców Śląskich i Kawaleryjskiej w rejonie ulicy Powstańców Wielkopolskich w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3e1dc96-61e6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033765/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Budowa ulic: 41 Pułku Piechoty, Powstańców Śląskich i Kawaleryjskiej w rejonie ulicy Powstańców Wielkopolskich w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.58.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3327924,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic: 41 Pułku Piechoty, Powstańców Śląskich i Kawaleryjskiej w rejonie ulicy Powstańców Wielkopolskich w Suwałkach”, polegająca na budowie następujących ulic:
a) budowa ulicy Kawaleryjskiej - 16KD na odcinku od km 0+100 do km 0+339 (239,0m) wraz ze skrzyżowaniem wyniesionym drogi 34KD oraz zjazdami na posesje;
b) budowa ulicy Powstańców Śląskich – 36KD na odcinku od km 0+000 do km 0+304,48 (304,48m) oraz zjazdami na posesje;
c) budowa ulicy 41 Pułku Piechoty – 36KD na odcinku od km 0+000 do km 0+125,02 (125,02m) oraz zjazdami na posesje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia ww. postępowanie na mocy art. 310 pkt 1 ustawy, który stanowi: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym”.Zamawiający w dniu 03.10.2023 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia nr ZP.271.58.2023 pn.: „Budowa ulic: 41 Pułku Piechoty, Powstańców Śląskich i Kawaleryjskiej w rejonie ulicy Powstańców Wielkopolskich w Suwałkach”. Zamówienie miało być współfinansowane ze środków publicznych, w rozumieniu przepisów ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz.1270 ze zm.), pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, przy czym Zamawiający zaznaczył, iż w przypadku nie przyznania środków z funduszu może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia.
Do upływu terminu składania ofert zostały złożone 4 oferty.
Numer oferty Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy Okres gwarancji i rękojmi
G Cena oferty brutto
C
1 STRABAG Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 10
05-800 PRUSZKÓW 6 lat 4 468 666,67 zł
2 Transport Ciężarowy Krzysztof Witkowski
ul. Wieniawskiego 6
19-400 Olecko 6 lat 3 488 730,65 zł
3 REM – BUD Sp. z o.o.
ul. Sejneńska 57
16 - 400 Suwałki 6 lat 3 524 852,92 zł
4 Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna
ul. Przytorowa 24
16-400 Suwałki 6 lat 4 334 318,29 zł
Zamawiający działając z należytą starannością w przekonaniu, że ma szansę uzyskać środki publiczne z funduszu, dołożył wszelkich starań by otrzymać dofinansowanie, tj. w dniu 25.10.2023 r. dokonał otwarcia ofert, przeprowadził całą procedurę niezbędną do wyboru najkorzystniejszej oferty i był przygotowany do zawarcia umowy z Wykonawcą.
Ponieważ Miasto Suwałki do dnia dzisiejszego nie otrzymało dofinansowania ze środków publicznych, postępowanie zostaje unieważnione zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Suwałkach w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2028 r.
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kamedulska 3"
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Andersa 1"
- Zakup i instalacja oprogramowania do RTG dofinansowanych w ramach KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kozice Dolne Kolonia
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1412 B i drogi gminnej w miejscowości Rutkowskie Duże , na odcinku ok. 820 m w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.