Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00524161/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzęt do rozpoznania zagrożeń i wsparcia działań ratowniczo-gaśniczych
w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250733170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 40-42
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62)76-54-203
1.5.8.) Numer faksu: (62)76-54-205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpspkalisz@psp.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-kalisz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-554b8935-ac7e-459c-bd6b-ed80e5f252511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzęt do rozpoznania zagrożeń i wsparcia działań ratowniczo-gaśniczychw sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu – Etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-554b8935-ac7e-459c-bd6b-ed80e5f25251
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028446/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sprzęt do rozpoznania zagrożeń i wsparcia działań ratowniczo-gaśniczych w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu – Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.52.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 266039,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201472,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa polega na zakupie drona wraz z akcesoriami dla Komendy Miejskiej PSP w Kaliszu w celu prowadzenia działań rozpoznawczych, monitorujących i ratowniczych w sytuacjach kryzysowych oraz w czasie wojny. Sprzęt umożliwi szybkie pozyskiwanie danych o zagrożeniach, lokalizację poszkodowanych oraz ocenę skali zniszczeń, co zwiększy skuteczność działań ratowniczych i bezpieczeństwo ludności w ramach zadania pn.: „Sprzęt
do rozpoznania i monitorowania zagrożeń oraz zwiększenia skuteczności działań ratowniczo-gaśniczych w sytuacjach kryzysowych, zdarzeń masowych, katastrof i w czasie wojny przeznaczony Komendy Miejskiej PSP w Kaliszu – ETAP I”.
2. Przedmiotowe zadanie zlecone jest w ramach REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026 w zakresie Obszaru II - ZABEZPIECZENIE LOGISTYCZNE I ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI DOSTAW - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr 1 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załącznik nr 2 (formularz cenowy) oraz załącznik nr 3 (istotne postanowienia umowy).
4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SWZ bądź innym integralnym z SWZ dokumencie, nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
5. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę/producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert, których przedmiotem są rozwiązania równoważne. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywane, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania.
2) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienia
do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
3) ewentualne użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania rozwiązań danego producenta, lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych
w dokumentacji zamówienia. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych
w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić
w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane
w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych,
4) rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry, co najmniej w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów,
5) Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. przedłożyć wraz z ofertą wykaz rozwiązań równoważnych w szczególności wraz z ich opisem, oświadczeniem dotyczącym zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych
z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z zestawieniem wszystkich zaproponowanych elementów równoważnych, by wykazać ich równoważność w stosunku do elementów opisanych w SWZ.
6. Materiały i urządzenia stanowiące przedmiot dostawy będą nowe, dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania, zostały wyprodukowane wg najnowszej technologii i wiedzy w tej dziedzinie, wraz z wymaganiami, atestami, dopuszczeniami, certyfikatami lub deklaracjami zgodności.
7. W celu zapewnienia odpowiednich jakości usług szkoleniowych wykonawca musi posiadać certyfikat iso 9001:2015 w zakresie szkolenia i wdrożenia rozwiązań bsp w firmach dostarczany wraz z ofertą.
8. Występujące w załączniku nr 1 do SWZ parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca nie może złożyć oferty proponując sprzęt o parametrach (chociażby jednym z parametrów) gorszych. Dopuszcza się składanie ofert na urządzenie/sprzęt lepszy, tj. o parametrach lepszych niż wskazane w SWZ i jej załącznikach.
9. Oferowany sprzęt musi pochodzić z legalnego źródła - od dystrybutora sprzętu na rynek polski.
10. Wymaga się, aby Wykonawca posiadał autoryzację na sprzedaż podpisaną tylko i wyłącznie przez producenta sprzętu. Dokument ten powinien zostać dostarczony podczas składania oferty.
11. Oferowany sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce określone przez Zamawiającego.
13. Transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, podatki, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz inne opłaty leżą po stronie Wykonawcy.
14. Wspólny Słownik zamówień CPV:
34711200-6 – bezzałogowe statki powietrzne,
15. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego.
16. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu cenowym.
17. Dostarczony sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.
18. Wymaga się, aby Wykonawca osobiście dokonał przeszkolenia personelu Zamawiającego podczas dostawy (do 5h).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247810,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247810,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247810,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NaviGate Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361027568
7.3.3) Ulica: Wadowicka 8A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247810,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu miasta Kalisza w 2026 roku
- Zakup ultrasonografu dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych w 2026r. dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Wykonywanie usługi ochrony fizycznej osób, mienia i imprez dla Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 3 Części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa drona z termowizją i nagłośnieniem oraz przemiennika bazowego w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej - zadanie pn. "Rozbudowa i doposażenie bazy magazynowej na potrzeby (...)".
- Dostawa sprzętu dla grupy dronowej w podziale na części
- Zakup i dostawa 1 kompletnego zestawu bezzałogowego statku powietrznego (BSP)
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





