Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408756/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00460114/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych wraz z budową parkingu w Kamieńcu Ząbkowickim oraz budowa trasy rowerowej - w podziale na 2 zadania.
Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka
1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 729057841
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kamienieczabkowicki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamienieczabkowicki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53603ae2-0c5a-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych wraz z budową parkingu w Kamieńcu Ząbkowickim oraz budowa trasy rowerowej - w podziale na 2 zadania.Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53603ae2-0c5a-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060611/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa dróg gminnych wraz z budową parkingu w Kamieńcu Ząbkowickim oraz budową trasy rowerowej w podziale na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/BGP-8/PN-RiU/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1287526,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 ROBOTY BUDOWLANEOdcinek 1 - Budowa trasy rowerowej do kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II – Kamienieckie Doły wraz z budową parkingu dla pojazdów osobowych”. Planowana trasa będzie przebiegać po nieczynnym i zdemontowanym torowisku kolejowym biorąc swój początek od ul. Krótkiej, a kończąc się na terenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Ogrodowej (Kamienieckie Doły). Teren, na którym planuje się przedmiotową trasę pieszo-rowerową znajduje się na działkach nr 391/1; 336/6; 391/2; 336/1; 334/4; 336/8; 336/5 obręb Kamieniec Ząbkowicki II. Rodzaj projektowanej nawierzchni – bitumiczna, pobocza - z kruszywa łamanego.
Odcinek 2 – Przebudowa drogi gminnej - fragmenty ul. Kłodzkiej na działkach nr 220 i 221 obręb 0004 Kamieniec Ząbkowicki I;
Odcinek 3 - Przebudowa drogi gminnej – łącznik ul. Wąska - Wileńska na działce nr 229 obręb 0004 Kamieniec Ząbkowicki I;
Głównym założeniem przebudowy odcinków dróg jest poprawa stanu technicznego oraz podwyższenie warunków komunikacyjno-transportowych, wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót. Celem inwestycji jest gruntowny remont istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych oraz wymianę zniszczonej nawierzchni na nową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 1247526,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 USŁUGIDo zadań Wykonawcy należeć będzie kompleksowe wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót określonych w Zadaniu nr 1, w specjalności inżynieryjnej drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1247526,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2956777,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1247526,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDBIS Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7532443919
7.3.4) Miejscowość: Konradowa 1A
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDBIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BUDBIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1247526,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Projektowe Grzegorz Sosnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7541953005
7.3.3) Ulica: Grota Roweckiego 11G/6
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-267
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ SOSNOWSKI Usługi Budowlane i Projektowe
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ SOSNOWSKI Usługi Budowlane i Projektowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI KAMIENIEC ZĄBKOWICKI
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Remont budynku szkoły wraz z remontem pomieszczeń po powodzi. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
więcej: przetargi KAMIENIEC ZĄBKOWICKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Publicznego Przedszkola wraz z Klubem Dziecięcym (...) w Lwówku Śląskim (kontynuacja przerwanych robót)"
- Nadzór inwestorski nad inwestycjami: Część 1 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Sędziszów, Część 2 - Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja wodociągów na terenie gminy Sędziszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- USŁUGA PEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY PRZYGOTOWANIU I REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: "BUDOWA ULICY UMULTOWSKIEJ [...]
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną SP ZOZ w Leżajsku
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach dla inwestycji pod nazwą: "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.